بهار تخفیف سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
بهار تخفیف سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    مراقبت از پوست برای مردان

    [vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline="no" text_larger="no"]

    مراقبت از پوست برای مردان

    مراقبت از پوست برای مردان لازم نیست پیچیده باشه. شاید شما مردی باشید که زمان زیادیو در زیر نورآفتاب می‌گذرونید و در معرض عوامل مختلفی قرار دارید. یا مردی هستید که بیشتر وقت در اداره یا محیط خونتون هستید. شاید ریش دارید یا شایدم همیشه اصلاح می‌کنید. اصلا مهم نیست چه شرایطی دارید مهم اینه که باید یه روتین مراقبت از پوست داشته باشید.

    خیلی از آقایون این تصور غلطو دارن که مراقبت از پوست باید واقعاً پیچیده باشه، اما اینطور نیست. شما می تونید یک روتین ساده داشته باشید که به راحتی می‌تونید اونو به عنوان بخشی از برنامه روزانتون دنبال کنین.

    انتخاب محصولات مراقبت از پوست مناسب

    کلا آقایون در بدو تولد از لایه پوست ضخیم‌تری نسبت به زنان برخوردار هستن. این موضوع باعث ایجاد چین و چروک بسشتر و عمیق‌تر روی پوست آقایون میشه. تستوسترون هم می‌تونه پوست شما رو چرب‌تر کنه. انتخاب محصولات مراقبت از پوست ربطی به جنسیت نداره، بلکه به تشخیص نوع پوستتون بستگی داره.

    انواع پوست

    تقریباً چهار نوع مراقبت از پوست وجود داره:پوست معمولی می‌تونه انواع محصولات مختلف مراقبت از پوستو بدون هیچ نتیجه سختی تحمل کنه. • پوست خشک می‌تونه در بعضی نقاط قرمز و پوسته پوسته بشه، به خصوص زمانی که در معرض عوامل سرد زمستانی قرار میگیره. اگه با شستن بیش از حد بدن، چربی‌های طبیعی پوستتونو از بین ببرید، ممکنه به پوست خشک مبتلا بشید. اگه پوست خشک دارید، بیشتر مستعد ابتلا به اگزما هستید. • پوست‌های حساس به روش‌های مختلف به محصولات مختلف واکنش نشون می‌دن. اگه هنگام امتحان محصولات جدید مراقبت از پوست دچار بثورات شدید یا خارش، قرمزی یا سوزش شدید، ممکنه پوست حساس داشته باشید. • پوست چرب باعث میشه صورت شما براق یا روشن به نظر برسه. اگه این نوع پوستو دارید، راحت‌تر دچار جوش و آکنه می‌‌شید. شما همچنین می‌تونید یک نوع پوست مختلط داشته باشید که در آن مرکز صورت شما ممکنه چرب باشه، اما سایر قسمت‌های صورتتون مثل گونه‌ها ممکنه خشک باشه.

    موارد مهم

    قبل از هر کاری که انجام می‌دید باید پوستتونو تمیز کنین، اونو مرطوب کنین و در صورت آسیب یا تحریک یک لایه محافظ اضافه کنین. در یک نگاه، انبوهی از محصولات در بازار وجود داره، و فهمیدن اینکه کدوم یکیو امتحان کنینو (و کدوم کار میکنه) می تونه خیلی سخت باشه. اما زمانی که شروع به دستیابی به این سه هدف (پاکسازی، مرطوب کردن، محافظت) می‌کنین، یافتن مواد مناسب می‌تونه این روندو آسونتر کنه.

    خرید محصولات مراقبت پوستی آقایان

    مراقبت از پوست برای مردان

    پاک کننده‌ها

    پاک کننده اصلی خوب صابون قدیمی شماست. اما، دکترها هشدار میدن که بسیاری از محصولات صابون سنتی در کار خودشون انقدر خوب هستن که در واقع هنگام پاک کردن کثیفی، چربی یا آرایش، تمام روغن‌های طبیعی پوستتونو از بین می‌برن. در عوض، به دنبال یک پاک کننده ملایم و متعادل با pH باشین. اگه پوست خشک یا حساسی دارین، سعی کنین از پاک کننده‌های مبتنی بر کرم استفاده کنین، اما اگر پوست چرب یا مختلط دارین، بهتره از پاک کننده‌های کف دار استفاده کنین.

    مرطوب کننده‌ها

    مرطوب‌کننده‌ها آبو در پوست نگه می‌دارن، بنابراین پوست هیدراته، حجیم و پر می‌مونه. اسید هیالورونیک ماده‌ای هست که آبو به داخل می‌کشه و اونو نگه می‌داره. اما ممکنه به دنبال مرطوب کننده‌های غنی شده با سرامید باشین. سرامیدها جزء لایه چربی یا چربی پوست شما هستن. بنابراین به پر کردن سد پوستیتون کمک می‌کنه.

    اسید سالیسیلیک و اسید گلیکولیک

    این دو ماده برای مراقبت از آکنه مهم هستن. هر دو از نظر شیمیایی لایه بالایی پوست شما رو لایه برداری می‌کنن، اما اسید سالیسیلیک در واقع می‌تونه به عمق غدد چربی نفوذ کنه.

    از عطرها اجتناب کنید

    عطرها می تونن آزاردهنده باشن. اونها می‌تونن آلرژی تماسی ایجاد کنن که می‌تونن منجر به بثورات قرمز، خارش دار یا پوسته پوسته روی صورت، سر و گردن بشه. و حتی اگه بدون عطر باشه، کاملاً بی خطر نیست. در چیزی که بدون عطره هم گاهی کمی از رایحه ماسک استفاده میشه، بنابراین شما چیزی رو استشمام نمی‌کنین، اما در واقع هنوز یک عطر در محصول وجود داره. اگر آلرژی تماسی از یک عطر رو تجربه می‌کنین، معمولاً یک واکنش تاخیریه که ممکنه چند روز بعد از شروع استفاده از محصول اتفاق بیافته.

    از افترشیوهای مبتنی بر الکل خودداری کنین

    هیچ چیزی مثل سوختگی بلافاصله پس از یک اصلاح خوب وجود نداره، گرچه ممکنه در ابتدا احساس طراوت داشته باشین، اما در واقع مانع از مرطوب موندن پوستتون میشه و پوستتونو خشک میکنه. محصولات مبتنی بر الکل به طور سنتی به عنوان یک ضد عفونی کننده عمل می‌کنن و به جلوگیری از عفونت کمک می‌کنن، اما میتونن برای پوست بسیار تحریک کننده باشن. استفاده از مرطوب‌کننده بیشتر از افترشیو مبتنی بر الکل برای اکثر افراد مفیده.

    مراقبت از پوست برای مردان

    خرید محصولات اصلاح صورت و بدن آقایان

    روال ساده مراقبت از پوست برای مردان

    مرحله 1: دو بار در روز تمیز کنید شما باید دو بار در روز پوستتنو تمیز کنین، معمولاً اول صبح و درست شبها قبل از خواب. اگر تمایل به ورزش در صبح یا وسط روز دارین، باید بلافاصله بعد از تمرین صورتتونو تمیز کنین. آب داغ می‌تونه چربی‌های پوستو از بین ببره، بنابراین از آب گرم با پاک کننده خود استفاده کنین، حتی می‌تونین این مرحله رودر حمام انجام بدین. از نوک انگشتان خود استفاده کنین تا پاک کننده رو روی پوستتون ماساژ بدین، سپس کاملاً بشورین.

    مرحله 2: دو بار در روز مرطوب کنین در حالی که پوست شما بعد از پاکسازی هنوز کمی مرطوبه، با استفاده از یک آبرسان رطوبت پوستتونو حفظ کنین. با حفظ رطوبت پوست، سد لیپیدی را دوباره پر کنین. با بازگرداندن سد پوستی خود، به دفاع از پوست در برابر مواد شیمیایی و محرک‌های محیطی کمک می کنین.

    مرحله 3: یک بار در صبح کرم ضد آفتاب بزنین استفاده هر روز از ضد آفتاب بسیار مهمه چونکه اشعه ماوراء بنفش (حتی در روزهای ابری) توانایی تسریع پیری، رنگدانه، خطوط ریز و چین و چروکو داره. کرم ضد آفتاب به پیشگیری از سرطان پوست کمک می‌کنه.

    اگر اصلاح می‌کنید، ترفندهای دیگه‌ای هم وجود داره

    اصلاح یکی از رایج ترین دغدغه‌های مردانه. در حالی که باید از افترشیوهای مبتنی بر الکل اجتناب کنین، موارد دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرین. • موهای صورت بعد از دوش آب گرم یا آب گرم نرم تر می‌شن، بنابراین ابتدا موهارو تمیز کنین. • از کرم یا روغن ملایم اصلاح برای جلوگیری از راش یا موهای زیر پوستی استفاده کنین. • برای کاهش سوزش، موهای خودتونو در جهت رشد بتراشین. اگه پوستتون تحریک پذیر یا خشکه، استفاده از یک تیغ برقی با محافظ می‌تونه کمک کننده باشه. • پس از اتمام اصلاح، یک مرطوب کننده ملایم به پوست بزنین. اگه پوست خشکی دارین، می‌تونین از یک محصول مبتنی بر روغن نیز استفاده کنین. • اگه معمولا موهای زیر پوستی دارین، هفته‌ای دو بار از لایه بردار (مانند یک اسکراب ملایم صورت) روی پوستتون استفاده کنین تا سلول‌های مرده پوست از بین برن.

    از چه زمانی باید روتین مراقبت از پوستو شروع کنین؟

    هیچ وقت برای شروع یک روتین مراقبت از پوست زود نیست. برخی از افراد می‌تونن علائم چین و چروک و پیری را در اوایل 20 سالگی نشون بدن. همه باید از دوران کودکی در زمینه محافظت در برابر آفتاب فعال باشن.

    چه زمانی باید به پزشک مراجعه کرد؟

    اگر علائمی از ضایعات جدید یا در حال تغییر، به ویژه خال‌ها یا رشدهایی که در اندازه، شکل یا رنگ تغییر می‌کنن، مشاهده کردین، باید به پزشک معتمد مراجعه کنین. اگه نگرانی‌های پوستی دارین که با روتین مراقبت از پوست شما بهبود پیدا نمی‌کنن، مثل آکنه، روزاسه یا اگزما، باید از یک متخصص پوست کمک بگیرین.

    [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    محصولات چرم طبیعی
    بازگشت به بالا Responsive Divs