بهار تخفیف سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
بهار تخفیف سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    همه چیز در خصوص بوتاکس

    [vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline="no" text_larger="no"]

    همه چیز در خصوص بوتاکس

    تزریق بوتاکس در درجه اول به دلیل توانایی کاهش ظاهر چین و چروک صورت مورد توجه قرار می‌گیره. اونها همچنین برای درمان بیماری‌هایی مانند اسپاسم گردن (دیستونی دهانه رحم)، تعریق بیش از حد (هیپرهیدروزیس)، مثانه بیش فعال و تنبلی چشم استفاده می‌شن. تزریق بوتاکس همچنین ممکنه به پیشگیری از میگرن مزمن کمک کنه.

    در تزریق بوتاکس از سمی به نام onobotulinumtoxinA برای جلوگیری موقت از حرکت ماهیچه استفاده می‌شه. این سم توسط میکروبی تولید می شه که باعث بوتولیسم، نوعی مسمومیت غذایی می شه.

    بوتاکس اولین دارویی بود که از سم بوتولینوم استفاده کرد. محصولات دیگه‌ای هم وجود داره از جمله abobotulinumtoxinA (Dysport)، rimabotulinumtoxinB (Myobloc) و incobotulinumtoxinA (Xeomin) هر کدومشون یه کمی متفاوتن، به خصوص در مورد واحدهای دوز، ولی اونها قابل تعویض نیستن.

    کاربردهای بوتاکس

    تزریق بوتاکس سیگنال‌های شیمیایی خاصی از اعصابو مسدود می‌کنه، بیشتر سیگنال‌ها باعث انقباض ماهیچه‌ها می‌شن. رایج‌ترین کاربرد این تزریق‌ها شل کردن موقت عضلات صورته که باعث ایجاد چین و چروک در پیشانی و اطراف چشم می شه. تزریق بوتاکس برای درمان شرایطی که بر عملکرد بدن تأثیر می‌ذاره هم استفاده می‌شه. مانند:

    • اسپاسم گردن: در این وضعیت دردناک، ماهیچه‌های گردنتون به طور غیرارادی منقبض می شن و باعث می شن سر شما پیچ بخوره یا به موقعیتی ناراحت کننده تبدیل بشه. • تنبلی چشم: شایع ترین علت تنبلی چشم، عدم تعادل در عضلات مسئول قرار گرفتن چشمه. • انقباضات عضلانی: برخی از بیماری‌های عصبی، مانند فلج مغزی، می‌تونن باعث بشن اندام‌هاتون خشک بشن که در برخی موارد، این عضلات منقبض شده رومیشه با تزریق بوتاکس شل کرد. • هیپرهیدروزیس: در این شرایط، تعریق بیش از حد حتی زمانی که هوا گرم نیست و شما به خودتون فشار نمیارید و تحرکی ندارید رخ می‌ده. • میگرن مزمن: اگر بیش از 15 روز در ماه میگرن را تجربه می‌کنید، تزریق بوتاکس ممکنه به کاهش دفعات سردرد کمک کنه. • اختلال عملکرد مثانه: تزریق بوتاکس همچنین می تونه به کاهش بی‌اختیاری ادرار ناشی از مثانه بیش فعال کمک کنه. • تکان دادن چشم: تزریق بوتاکس ممکنه به تسکین انقباض یا انقباض عضلات اطراف چشم کمک کنه.

    خرید محصولات مراقبت از صورت

    همه چیز در خصوص بوتاکس

    تزریق بوتاکس زمانی که توسط پزشک مجرب انجام بشه نسبتاً بی‌خطره. عوارض احتمالی عبارتند از: • درد، تورم یا کبودی در محل تزریق • سردرد یا علائم شبیه آنفولانزا • افتادگی پلک یا ابروهای درهم رفته • لبخند کج یا آب دهان • خشکی چشم یا اشک زیاد

    گرچه بسیار بعیده، اما ممکنه سم موجود در تزریق در بدن شما پخش بشه. اگر ساعت‌ها تا هفته‌ها پس از دریافت بوتاکس متوجه هر یک از این عوارض شدید، فوراً با پزشکتون تماس بگیرید: • ضعف عضلانی • مشکلات بینایی • مشکل در صحبت کردن یا بلعیدن • مشکلات تنفسی • از دست دادن کنترل مثانه

    پزشکان به طور کلی توصیه می‌کنن از استفاده از بوتاکس در دوران بارداری یا شیردهی خودداری کنید. و در افرادی که به پروتئین شیر گاو حساسیت دارن نباید از بوتاکس استفاده کرد.

    پزشک خود را با دقت انتخاب کنید

    بوتاکس فقط باید تحت نظر پزشک استفاده بشه. مهمه که تزریق‌ها دقیق انجام بشه تا از عوارض جانبی جلوگیری بشه. اگه از بوتاکس در درمانی نادرست استفاده بشه، میتونه خطرناک باشه. مطمئن بشید که حتما پیش پزشک متخصص برید که در تزریق بوتاکس مهارت و تجربه کافی داشته باشه که دچار عوارض نشید. یک پزشک ماهر و دارای گواهی مناسب می تونه شما رو در مورد این روش راهنمایی کنه و به شما کمک کنه.

    همه چیز در خصوص بوتاکس

    خرید محصولات آرایشی

    نکته

    اگر در چهار ماه گذشته هر نوع تزریق بوتاکسو انجام دادید، به پزشکتون اطلاع بدید. همچنین اگه شل کننده‌های عضلانی، داروهای خواب آور یا داروهای آلرژی مصرف می‌کنید، به پزشکتون اطلاع بدید. اگه داروهای رقیق کننده خون مصرف می‌کنید، ممکنه لازم باشه چندین روز قبل از تزریق، مصرف اونهارو متوقف کنید تا خطر خونریزی یا کبودی کمتر بشه.

    آنچه می‌توانید انتظار داشته باشید

    قبل از عمل اکثر افراد در طول عمل احساس ناراحتی زیادی نمی‌کنن. اما ممکنه بخواهید پوستتونو از قبل بی حس کنید، به خصوص اگر کف دست یا کف پا به دلیل تعریق بیش از حد تحت درمانه. پزشک شما ممکنه از یک یا چند روش مختلف برای بی‌حس کردن ناحیه استفاده کنه، مانند بی‌حسی موضعی، بی‌حسی با یخ و لرزش، که از ماساژ برای کاهش ناراحتی استفاده میکنه.

    در طول درمان تزریق بوتاکس معمولا در مطب پزشک انجام می‌شه. پزشکتون از یک سوزن نازک برای تزریق مقادیر کمی سم بوتولینوم به پوست یا عضلات شما استفاده می‌کنه. تعداد تزریقات مورد نیاز به عوامل زیادی از جمله وسعت ناحیه تحت درمان بستگی داره.

    بعد از عمل به مدت 24 ساعت نواحی تحت درمان را مالش یا ماساژ ندید. این ممکنه به جلوگیری از انتشار سم به یک نقطه دیگه کمک کنه. شما می‌تونید بلافاصله پس از عمل به فعالیت‌های عادیتون برگردید.

    نتایج

    تزریق بوتاکس معمولاً یک تا سه روز پس از درمان شروع به کار می‌کنه. بسته به مشکلی که تحت درمان قرار می‌گیره، اثرش ممکنه سه ماه یا بیشتر باقی بمونه. برای حفظ اثر، نیاز به تزریقات پیگیری منظم دارید.

    [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    محصولات چرم طبیعی
    بازگشت به بالا Responsive Divs