بهار تخفیف سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
بهار تخفیف سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    مضرات استفاده از شکر برای پوست

    شکر برای پوست شما مفید نیست و این فقط قند نیست، بلکه غذاهای پر قند نیز هستند که به سرعت به شکر تبدیل می شوند. این به نوبه خود، سطح انسولین را افزایش می دهد و مواد غیر طبیعی را برای مقابله با غذایی که تازه خورده اید، به بدن شما وارد می کند. کربوهیدرات های ساده، مانند شکر تصفیه شده، نان سفید و نوشابه، باعث جهش سطح انسولین می شوند که منجر به انفجار التهاب در سراسر بد می شود. التهاب برای بدن یا پوست مفید نیست.

    چگونه شکر باعث افزایش خطوط و چین و چروک می شود

    التهاب آنزیم هایی تولید می کند که کلاژن و الاستین را تجزیه می کند و در نتیجه باعث افتادگی پوست و چین و چروک می شود. قند هضم شده از طریق فرایندی که به عنوان گلیکاسیون شناخته می شود، برای همیشه به کلاژن موجود در پوست شما متصل می شود.
    مضرات استفاده از شکر برای پوست

    از این مواد غذایی برای سلامت مطلوب پوست خود خودداری کنید

    کربوهیدرات های ساده بدترین هستند: نان سفید، آب نبات، غذای سرخ شده، بستنی، آب میوه، ماکارونی، سس گوجه فرنگی، پنیر خامه ای، مربا، پیتزا، شکر (سفید و قهوه ای)، تنقلات بسته بندی شده و نوشابه گازدار. نام های معمول و غیرمعمول شکر، تمام نام های "دیگر" قند را که ممکن است از آنها بی اطلاع باشید را دارا هستند.
    • باندازه کافی بخواب! وقتی به اندازه کافی نمی خوابید، بدن هورمون استرس، کورتیزول را آزاد می کند که باعث تحریک ذخایر قند و جهش انسولین می شود.
    • صحبت از استرس شد، سعی کنید استرس نداشته باشید و از استرس دوری کنید. استرس می تواند میزان انسولین را دقیقاً مانند خوردن قند افزایش دهد. اثرات استرس به ویژه با جوش های پوستی مرتبط است .
    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    محصولات چرم طبیعی
    بازگشت به بالا Responsive Divs