بهار تخفیف سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
بهار تخفیف سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    قوانین و مقررات

     

    سولوکالا یک فروشگاه بزرگ اینترنتی می‌باشد که کاربران و مشتریان می‌توانند در سایت و یا شبکه های مجازی ثبت شده سولوکالا اقدام به استفاده از خدمات و امکانات آن نمایند. قوانین فروشگاه اینترنتی سولوکالا به منظور شفافیت و حفظ حقوق خریدار و فروشنده می‌باشد و رعایت آن از سوی هر دو طرف معامله الزامی‌می‌باشد. لذا خواهشمند است موارد زیر را به دقت ملاحظه فرمایید.

    ورود کاربران به وب‏‌سایت سولوکالا هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط ما به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات سولوکالا است.
    توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سولوکالا از سوی کاربر است.
    لازم به ذکر است جدیدترین شرایط و قوانین مندرج در این صفحه، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

    قوانین عمومی

    توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سولوکالا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های سولوکالا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

    قیمت گذاری

    در قیمت گذاری کالاهای موجود در سولوکالا تمام تلاش بر این است تا قیمتها مطابق و یا کمتر از قیمت کالاهای مشابه در بازار باشد و به این ترتیب قیمت‌‏گذاری در سولوکالا بر پایه اصل مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است.
    قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در سولوکالا قیمت‏‌های خرده فروشی بوده که غالباً بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند. ولی سعی ما بر این است تا در حد امکان کالاها را با قیمتهای پایین تر از قیمت بازار در سولوکالا عرضه کنیم .

    ثبت سفارشات

    امکان ثبت سفارش در سولوکالا در تمام روزهای هفته و به صورت شبانه روزی وجود دارد .کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سولوکالا به وسیله ارسال شناسه سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در نوبت پردازش قرار می‏‌گیرند. سولوکالا در بسته بندی، ارسال و تحویل کلیه سفارشات ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در سولوکالا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای سولوکالا محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را خریداری کند.

    کاربر می بایست هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم مشخصات را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل نماید. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش خریدار قابل پیگیری نخواهد بود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای سولوکالا محفوظ است. بعد از ثبت برخی از سفارشات خاص و محصولات ویژه، از طرف تیم پشتیبانی سولوکالا با مشتریان تماس حاصل شده و سفارش به تایید نهایی خریداران می رسد . بدیهی است در صورت عدم تایید و یا عدم موفقیت در تماس با مشتری سفارش کنسل خواهد شد.

    گارانتی سلامت فیزیکی و اصالت کالا

    باتوجه به حساسیت محصولات آرایشی و بهداشتی، تمامی کالاها، در انبارهای سولوکالا ابتدا با دقت توسط پرسنل بسته بندی شده که از ضربه خوردن و یا آسیب های فیزیکی در امان باشند لذا در صورتی که کالا معیوب باشد ۲۴ ساعت بعد از تحویل فرصت دارید موضوع را به پشتیبان فروشگاه جهت تعویض کالا درمیان بگذارید. در غیر اینصورت مسئولت بر عهده خریدار می باشد.

    کلیه کالاهای موجود در سولوکالا از تولیدکنندگان و برندهای معتبر بوده و دارای گارانتی اصالت میباشد، لذا اگر از نظر شما کالای خریداری شده اصل نبوده و توسط سازنده اصلی تولید نشده باشد شما تا ۲۴ ساعت فرصت دارید این موضوع را به همکاران ما در بخش پشتیبانی اطلاع دهید . در غیر اینصورت فروشگاه مسئولیتی در قبال کالا بر عهده نخواهد گرفت

    در صورتی که کالای تحویل گرفته شده معیوب باشد و یا کالایی که تحویل شما داده شده آن کالایی نیست که شما سفارش داده اید، ۲۴ ساعت فرصت دارید که آن را به پشتیبانی فروشگاه اطلاع دهید . در غیر اینصورت مسئولیت کالا بر عهده شما می باشد .

    تطابق محتوای سایت با محصولات

    ما در سولوکالا صداقت را راز تداوم کسب و کار خود میدانیم و بر همین اساس تمامی تصاویر و توضیحات ارائه شده برای تک تک کالاها دقیقا مطابق با ویژگیهای محصول بوده و واحد آماده سازی و پردازش محصولات تمام سعی خود را می کند تا هر محصول را دقیقا همانطور که هست در سایت منعکس کرده و از بزرگنمایی چه در تصاویر و چه در توضیحات ارائه شده خودداری کند . در عین حال ما سعی داریم تا با نمایش تصاویر حرفه ای ، زیبا و چشم نواز از محصولات ، فضایی شیک و دلنشین برای شما مهیا کنیم تا پروسه ی خرید به کاری لذت بخش و جذاب تبدیل شود .اگر محصول ارائه شده توسط سولوکالا دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.

    طرح های تشویقی و کدهای تخفیف

    به منظور پایش مشتریان عزیز و ارائه تجربه خرید لذت بخش و در راستای رضایتمندی هرچه بیشتر آنها از سولوکالا طرح های تشویقی و کدهای تخفیف متعدد در زمانهای مختلف بکار برده میشود و روزانه یا هفتگی در تعدادی از محصولات بصورت حراجی برای تمام کاربران و یا بصورت کد تخفیف برای مشتریان وفادار سولوکالا نمایش داده شده و به کاربران اطلاع رسانی میشود. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.

    نمایندگی

    سولوکالا در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی سولوکالا اطلاع دهید.

    نحوه ارسال سفارشات

    ارسال سفارشات پس از خرید و تسویه نهایی، در تهران از طریق پیک بادپا و پست پیشتاز (به انتخاب مشتری) و در شهرستان ها تنها از طریق پست پیشتاز ارسال میگردد و زمان رسیدن مرسوله به دست کاربر را میتوان از طریق رهگیری پستی مشاهده نمود. لازم به ذکر است که کاربران عزیز برای خرید و ثبت سفارش تنها بایستی از طریق وب سایت سولوکالا، واتساپ، اینستاگرام و یا تلگرام رسمی اقدام نمایند.

    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    محصولات چرم طبیعی
    بازگشت به بالا Responsive Divs