بهار تخفیف سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
بهار تخفیف سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    حفظ حریم خصوصی افراد که امروزه امری بدیهی و حرفه‌ای در دنیای مجازی و اینترنت می‌باشد، یکی از مهمترین اهداف ما در سولوکالا می‌باشد.

    حریم خصوصی، امنیت و یکپارچگی از اولویت‌های ما می‌باشد و همواره در جهت بهبود و بهینه‌سازی آن در حد توان تلاش می‌کنیم.

     

    اطلاعات کاربران

    سولوکالا برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. بزرگترین دلیل دریافت اطلاعات حساب کاربر توسط سولوکالا این است که مبلغ نقدی مشتری را به صورت قابل اطمینان پرداخت کنیم و تجربه مشتری در استفاده از سایت و برنامه‌هایمان را بهبود ببخشیم.

    ثبت نام و ورود به سولوکالا تنها از طریق شماره تلفن همراه امکانپذیر است و برای پردازش و ارسال سفارش برای مشتری، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و کدپستی مورد نیاز است. از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و شماره تماس و کدپستی برای خرید لازم است. همچنین تمام مکاتبات و پاسخ‌های سولوکالا از طریق  آدرس‌ایمیل و تلفن همراهی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند و مورد تأیید مشتری است صورت می‌گیرد.

     

    عضویت در خبرنامه

    برای عضویت در خبرنامه سولوکالا تنها کافیست‌ایمیل خود را در باکس مربوط به خبرنامه وارد کنید و همچنین جهت لغو عضویت در خبرنامه، شما به سادگی می‌توانید با کلیک بر “لغو عضویت در خبرنامه” در پایان هر‌ ایمیل، عضویت خود را در خبرنامه لغو کنید.

     

    نحوه تماس با شما

    تماس باشما تنها از طریق شماره همراه ثبت نام شده و یا‌ ایمیل شما می‌باشد و در برخی موارد خاص نظیر تکمیل صحت سفارش، با شما تماس تلفنی گرفته می‌شود.

     

    نحوه تماس با سولوکالا

    تلفن: 021-22600017
    فکس: 021-22617118
    واتس‎‌آپ: 09901171050
    اینستاگرام: @SoloKala
    کانال تلگرام: @SoloKala
    ایمیل پشتیبانی: support{at}solokala.com

    dsad

    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    محصولات چرم طبیعی
    بازگشت به بالا Responsive Divs