جشنواره تابستان سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
جشنواره تابستان سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    اسپری خوشبو کننده بدن چی خوبه؟

    چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 ساعت 11:00 بازدید: 41 امتیاز: 0 / 5 از 0 نظر نظرات: 0
    اسپری خوشبو کننده بدن چی خوبه؟

    اسپری خوشبو کننده بدن چی خوبه؟

    همه افراد علاقه‌مند به بوی خوب هستند. حتی به دنبال رایحه خوب و دلپذیر برای خودشان هستند که حتی ممکن است جزئی از امضای آنها نیز باشد. در این میان به قدری تنوع اسپری‌های خوشبو کننده زیاد شده است که انتخاب را سخت می‌نماید. از طرفی ترکیباتی که در این محصولات استفاده می‌شود نیز بسیار حائذ اهمیت می‌باشد، مانند اصل بودن و مضر نبودن ترکیبات. در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که اسپری خوشبو کننده بدن چی خوبه؟ پس تا آخر مقاله همراه ما باشید.

    اسپری خوب چه ویژگی دارد؟

    رفع نیاز

    همانطور که در مقاله‌های قبلی به طور مفصل در مورد دئودورانت‌ها و اسپری‌های ضدتعریق صحبت کردیم، این محصولات، هم از تعریق جلوگیری می‌کنندو هم با رایحه‌های متنوع و دلپذیری که دارا هستند باعث خوشبو شدن بدن می‌شوند. در ابتدا باید بدانید که مهم‌ترین ویژگی اسپری خوب بستگی به نیاز شما دارد. اگر فقط قصد دارید بدنتان بوی خوبی دهد می‌توانید از بادی اسپلش‌ها و یا دئودورانت‌ها استفاده نمائید.

    عدم ایجاد حساسیت

    اسپری خوشبو کننده بدن، علاوه بر رایحه خوب باید عاری از مواد مضر و حساسیت‌زا باشد. ترکیباتش باید طوری باشد که روی پوست ایجاد حساسیت، قرمزی، سوزش و یا خارش نکند.

    داشتن ماندگاری بالا

    اسپری خوشبو کننده بدن مناسب باید ماندگاری بالایی داشته باشد و به گونه‌ای باشد که مجبور به استفاده زیاد از آن نشوید تا در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی شود.

    پخش بو

    اسپری خوشبو کننده بدن مناسب، باید پخش بوی خوبی داشته باشد، زیرا همه افراد ترجیح می‌دهند وقتی وارد مکانی می‌شون، افراد دیگر متوجه بوی خوب آنها شوند. خوشبویی در جامعه یکی از ارکان اصلی شیک و جذاب بودن است.

    دارای عصاره عطر قوی

    بهتر است اسپری بدنی که استفاده می‌کنید از عصاره عطر قوی و بالایی استفاده کرده باشد تا ماندگاری آن نیز بالاتر رود.

    طراحی شیک

    اسپری خوشبو کننده بدن بهتر است یک بطری با طراحی خیلی زیبا و شکیل داشته باشد، تا به راحتی بتوانید از آن روی میز آرایش خود در کنار عطر و ادکلن‌های دیگر استفاده نمائید.

    انواع اسپری خوشبو کننده بدن

    ضد تعریق

    این نوع از خوشبوکننده‌ها دارای ترکیبی از آلومینیوم کلراید و مواد آنتی باکتریال هستند. ضد عرق‌ها باکتری‌های موجود در عرق را از بین می‌برند و باعث کاهش تعریق می‌شوند. پس عملا با این ترکیبات مانع از ایجاد بوی بد عرق خواهند شد. اگر زیاد عرق می‌کنید، پیشنهاد ما به شما خرید اسپری ضد تعریق می‌باشد.

    اسپری خوشبو کننده بدن

    این خوشبوکننده‌ها یا همان بادی اسپلش‌ها مانع از ایجاد عرق نمی‌شوند چون باکتری‌های موجود در عرق را از بین نمی‌برند. اثر این دسته از خوشبوکننده‌ها کمتر از ضد عرق‌هاست. تنها عیبی که اسپری‌های خوشبو کننده دارند این است که بعد از گذشت چند ساعت از استفاده، بوی عرق بدن با این خوشبوکننده مخلوط می‎شود و بوی نامطبوعی درست خواهد شد. پس اسپری خوشبو کننده بدن برای جلوگیری از تعریق زیاد نیست و فقط بدن را خوشبو می‌نماید و برای افرادی که عرق نمی‌کنند خیلی مناسب است.

    تفاوت عمده بین اسپری‌های خوشبو کننده بدن و ادکلن‌ها

    • اسپری‌های خوشبو کننده دارای رایحه‌های متنوع از عطرهای معروف هستند. همین موضوع باعث می‌شود که خیلی افراد به سراغ بادی اسپلش‌ها یا اسپری‌های خوشبو کننده بدن بروند، زیرا قیمت خیلی مناسب و ارزانتری از عطر و ادکلن اصل آن برند را دارد.
    • غلظت اسپری خوشبو کننده بدن در مقایسه با ادوتویلت‌ها و ادوپرفیوم‌ها کمتر است و به همین خاطر موندگاریشون هم به مراتب کمتر می‌باشد.
    • اسپری خوشبو کننده بدن خیلی راحت‌تر از عطر و ادکلن حمل می‌شود و در واقع به آسانی به دلیل جنس بطری آنها قابل استفاده در هر زمان و مکانی می‌باشد.
    • از ادکلن روی پوست غیر تمیز هم می‌توانید استفاده نمائید. اما اسپری خوشبو کننده بدن روی پوست تمیز کاربرد و عملکرد بهتری دارد، به همین دلیل بهترین زمان برای استفاده از اسپری خوشبو کننده بدن دقیقا بعد از حمام است، به این دلیل که پوست خیلی تمیز و مرطوب می‌باشد.

    معرفی 2 تا از اسپری‌های خوشبو کننده بدن

    بادی اسپلش اکلیلی secret سی گل

    ویژگی‌های محصول:

    • ایجاد درخششی خیره کننده بر روی بدن
    • رایحه‌ای دل انگیز و دوست داشتنی
    • کنترل کننده میزان تعریق
    • رفع بوی نامطبوع عرق
    مشاهده و خرید بادی اسپلش اکلیلی secret سی گل

    بادی میست اوریفلیم سری لاوپوشن مدل Blossom Kiss

    ویژگی‌های محصول:

    • با رایحه‌ای اغواکننده و شرقی
    • ترکیبی از رایحه انجیر، گل سوسن و وانیل
    • خوشبو کننده بدن
    • با ماندگاری خوب
    مشاهده و خرید بادی میست اوریفلیم سری لاوپوشن مدل Blossom Kiss

    کلام آخر

    • حتما به تاریخ انقضای محصول توجه نمائید تا خیلی نزدیک نباشد و قبل از استفاده شما تمام نشود. همچنین باید دارای تاییدیه وزارت بهداشت و سیب سلامت هم باشد.
    • اگر پوست حساسی دارید بهتر است به ترکیبات محصول دقت نمائید تا حاوی الکل نباشد و قبل از استفاده پوست خود را با لوسیون چرب و مرطوب نمائید.
    • اگر به دنبال محصولی با ماندگاری بالا هستید باید نوع 48 ساعته آن را تهیه نمائید که قیمت آن مقداری بالاتر است. این محصولات با ماندگاری 24 ساعته نیز در بازار موجود هستند.
    • فراموش نکنید از اسپری خوشبو کننده بدن حتما روی پوست مرطوب استفاده نمائید تا عملکرد بهتری داشته باشند.
    • در زمان استفاده از فاصله 20 سانتی روی بدن اسپری کنید، زیرا با این روش نقاط بیشتری از پوست شما پوشش داده می‌شود.
    • اگر با رعایت تمام نکات باز هم بدن شما بوی خوبی نمی‌گیرد قطعا به پزشک مراجعه نمائید، چون ممکن است باکتری‌هایی که روی پوست ایجاد شدند و باعث بوی بد و نامطبوع می‌شوند، بیش از حد باشد و نیاز به درمان داشته باشید.

    درج نظر


    شماره تلفن همراه و نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نام
    نام خانوادگی
    امتیاز بدهید (از 1 تا 5) :
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    کالای چرم
    بازگشت به بالا Responsive Divs