جشنواره تابستان سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
جشنواره تابستان سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    بهترین ضد آفتاب‌های بی رنگ

    دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 ساعت 09:42 بازدید: 85 امتیاز: 0 / 5 از 0 نظر نظرات: 0
    بهترین ضد آفتاب‌های بی رنگ

    بهترین ضد آفتاب‌های بی‌رنگ

    همانطور که می‌دانید قرار گرفتن زیر نور و اشعه مضر خورشید، باعث آسیب رسیدن به پوست می‌شود، بنابراین بیشتر افراد تنها راه جلوگیری از این آسیب را استفاده از ضدآفتاب‌های رنگی و یا بی‌رنگ می‌دانند. استفاده مداوم و درست از انواع ضدآفتاب‌ها می‌تواند از ایجاد لک‌های آفتاب و سوختگی پوست جلوگیری کند. از مزایای دیگر استفاده از ضدآفتاب‌های بی‌رنگ و رنگی می‌شود به جلوگیری از پیری زودرس پوست و ابتلا به سرطان‌های پوستی اشاره کرد. توجه داشته باشید که تفاوت‌های ضدآفتاب رنگی و بی‌رنگ در کاربردشان است، که در هر صورت هر دو محصول اگر حاوی SPF۳۰ به بالا باشند می‌توانند محافظت کاملی را از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB انجام بدهند.

    ویژگی‌های بهترین ضد آفتاب‌های بی‌رنگ

    بهترین ضد آفتاب‌های بی‌رنگ مشخصات خاصی دارند که شامل موارد زیر هستند:

    • بهترین ضد آفتاب‌های بی‌رنگ باید SPF مناسبی داشته باشند که بتوانند در برابر اشعه‌های مضر آفتاب از پوست محافظت کنند.
    • بهترین ضد آفتاب‌های بی‌رنگ حتماً باید ضدآب باشند تا بتوانند محافظت بهتری را ارائه بدهند. در غیر این صورت با کوچک‌ترین عرق ساده، به راحتی از سطح پوست از بین رفته و اثربخشی خودشان را از دست می‌دهند.
    • بهترین ضد آفتاب‌های بی‌رنگ باید خاصیت مرطوب‌کنندگی هم داشته باشند. در این صورت دیگر نیازی به استفاده‌ی جداگانه از مرطوب‌کننده برای زیرسازی آرایشتان ندارید و می‌توانید با‌ یک تیر دو نشان بزنید و از ضدآفتابتان به عنوان پایه آرایشتان استفاده کنید.
    • یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین ضد آفتاب‌های بی‌رنگ، تاریخ تولیدشان می‌باشد که بهتر است نزدیک به تاریخ انقضایشان نباشد. تاریخ انقضای کرم ضد آفتاب حتماً باید یک سال تا ۹ ماه زمان داشته باشد، در غیر این صورت محصول خیلی تازه نیست و ممکن است کارایی و کیفیت لازم را نداشته باشد.
    • بهترین ضد آفتاب‌های بی‌رنگ باید حجم مناسبی هم داشته باشند. یعنی حداقل بتوانید در‌ یک دوره یک ماهه تا سه ماهه از آن استفاده کنید. حجم کرم ضدآفتاب با کیفیت باید طوری باشد که قبل از رسیدن به تاریخ انقضای آن تمام نشود، در این صورت برایتان به صرفه‌تر هم هست.
    • ترکیبات بهترین ضد آفتاب‌های بی‌رنگ باید بر تمام انواع اشعه‌های مضر خورشید تأثیر داشته باشند و بتوانند بخوبی مضرات اشعه خورشید را از بین ببرند.

    مشاهده و خرید محصولات ضدآفتاب

    معایب و مزایا کرم ضد آفتاب بی‌رنگ

    بهترین ضد آفتاب‌های بی‌رنگ جزء محصولات آرایشی محسوب میشوند و می‌توانند محافظت خوبی را برای پوست در مقابل اشعه‌های مضر خورشید ارائه بدهند. بهترین ضد آفتاب‌های بی‌رنگ طوری فرموله شده‌اند که بی‌رنگ هستند و تغییری در رنگ پوست ایجاد نمی‌کنند و برای افرادی که علاقه‌ای به آرایش ندارند مناسبند، مخصوصاً آقایان و کودکان. ترکیبات به کار رفته در این محصولات منحصر به فرد و مؤثر است و از پوست در برابر پرتو‌های UVA و UVB محافظت می‌کنند. بهترین ضد آفتاب‌های بی‌رنگ با جلوگیری از آسیب‌های رادیکال‌های آزاد از پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و آفتاب سوختگی و التهابات پوستی را نیز کاهش می‌دهند.

    از معایب کرم ضد آفتاب بی‌رنگ، سفید شدن پوست می‌باشد. این کرم‌ها دارای تیتانیوم و اکسید روی هستند که با تعریق صورت، رد‌های سفید و گچی بر روی پوست ایجاد می‌کنند. البته امروزه این مشکل هم با استفاده از ترکیباتی ویژه تا حدود زیادی رفع شده است. کرم ضدآفتاب بی‌رنگ از پوست در برابر نور‌های مرئی مثل نور تبلت، گوشی موبایل و یا‌مانیتور محافظت نمی‌کنند. اما هر دو محصول ضدآفتاب رنگی و بی‌رنگ محافظت مناسبی از پوست در مقابل نور خورشید ارائه می‌دهند.

    نکته آخر

    خیلی از متخصصان پوست و زیبائی پیشنهاد می‌کنند که بهتر است از ضدآفتاب بی‌رنگ استفاده شود و بعد برای آرایش کردنتان روی همون ضدآفتاب پنکک یا کرم پودر بزنید. بدین صورت روی پوستتان‌ یک لایه دیگر هم می‌آید و‌ به نحوی هیچ‌جوره اشعه مضر خورشید به پوست صورتتان آسیب نمی‌رساند. ضمنا‌ یک سری پنکک‌ها و کرم پودرها هم وجود دارند که خودشان حاوی ضدآفتاب هستند و استفاده از این محصولات به همراه ضدآفتاب بی‌رنگ‌ یک مانع خوب برای پوست تشکیل می‌دهند.

    درج نظر


    شماره تلفن همراه و نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نام
    نام خانوادگی
    امتیاز بدهید (از 1 تا 5) :
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    کالای چرم
    بازگشت به بالا Responsive Divs