جشنواره تابستان سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
جشنواره تابستان سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    بهترین ضد آفتاب‌های رنگی

    چهارشنبه 30 فروردین 1402 ساعت 10:00 بازدید: 73 امتیاز: 0 / 5 از 0 نظر نظرات: 0
    بهترین ضد آفتاب‌های رنگی

    بهترین ضد آفتاب‌های رنگی

    با آغاز فصل تابستان و با وجود گرما و نور شدید خورشید، همزمان دچار استرس آفتاب سوختگی می‌شویم. جدا از این مسئله، استفاده از ضدآفتاب به همراه کلی کرم پودر و محصولات آرایش دیگر باعث سنگین شدن پوست می‌شود و تا حدودی اذیت کننده است. اما به نظرتون راهکار حل مشکل چیست؟ استفاده از بهترین ضد افتاب‌های رنگی! در این مقاله ما قصد داریم مفصل در مورد بهترین ضدآفتاب‌های رنگی و اینکه بهترین ضد آفتاب شامل چه ویژگی‌هایی است توضیح بدیم. پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا تابستان راحت‌تری را سپری کنید.

    همانطور که می‌دانید استفاده زیاد از مواد آرایشی و انواع کرم پودرها روی صورت، باعث می‌شود پوست نتواند به راحتی نفس بکشد و در نتیجه باعث تجمع چربی شود. چرب شدن بیش از حد پوست باعث بوجود آمدن جوش‌های چرکی و آکنه‌ها می‌شود و در این شرایط باید به فکر درمان این آکنه‌ها هم باشیم! بنابراین استفاده از بهترین ضدآفتاب‌های رنگی راهکار شماست.

    ضد آفتاب‌های رنگی چیست؟

    ضد آفتاب‌های رنگی یا همان کرم ضدآفتاب رنگی، یک نوع کرم ضدآفتاب است که علاوه بر عملکرد محافظتی در برابر اشعه‌های مضر خورشید، دارای رنگدانه‌هاییست که برای محافظت از پوست در برابر آفتاب و همچنین پوشاندن عیوب پوستی مانند لک‌، جای جوش‌ و آکنه‌ها استفاده می‌شوند. بهترین ضد آفتاب رنگی در رنگ‌های مختلفی مثل سفید، بژ، قهوه‌ای و حتی رنگ پوست افراد در دسترس هستند.

    چیزی که باعث رنگی شدن بهترین ضدآفتاب رنگی می‌شود اضافه کردن رنگدانه‌هاییست که از اکسید آهن تشکیل شده‌اند. در واقع بهترین ضدآفتاب رنگی تمام خصوصیات و حفاظت ضد آفتاب نوع بی‌رنگ را داشته و با توجه به رنگدانه‌هایی که دارد باعث یکدست شدن پوست صورت می‌شود و در واقع برای پوشاندن لک صورت و مواردی از این دست دیگر نیازی نیست که کرم پودر و پنکک بزنید. بهترین ضد آفتاب‌های رنگی در واقع دو کاربرد همزمان دارند که هم در مقابل اشعه مضر خورشید از شما محافظت می‌کنند و هم نیازتان به کرم پودر را برطرف می‌کنند.

    مشاهده و خرید محصولات ضدآفتاب

    مضرات ضد آفتاب رنگی

    خیلی از افراد بر این باورند که استفاده از بهترین ضدآفتاب‌های رنگی باعث ایجاد جوش می‌شود. باید بگوییم چنین چیزی اصلا صحت ندارد و به فرمولاسیون این محصول فقط رنگدانه اضافه شده است. فارغ از اینکه از ضدآفتاب رنگی استفاده می‌کنید یا ضد آفتاب بی‌رنگ حتما باید به نوع پوستتان توجه داشته باشید و اگر پوست چربی دارید از ضد آفتاب مخصوص پوست چرب که فاقد چربی است استفاده کنید. همانطور که در مقالات قبلی هم اشاره کردیم، ضدآفتابی که حاوی SPF30 به بالا باشد محافظت خوبی از پوست در مقابل اشعه خورشید می‌کند.

    تفاوت ضد آفتاب رنگی با بی‌رنگ

    • بهترین ضد آفتاب‌های رنگی معمولا در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند تا برای انواع پوست مناسب باشند. همانطور که بالاتر گفتیم، بهترین ضدآفتاب رنگی حاوی فیلترهای معدنی مثل اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم و رنگدانه‌هایی به نام اکسید آهن هستند که می‌توانند موجب یکدست شدن پوست شوند. رنگدانه‌های موجود در بهترین ضد آفتاب رنگی دارای قابلیت این هستند که نورهای مرئی مثل نورهای ساطع شده از گوشی و مانتیتور کامپیوتر را دفع کنند.
    • ضدآفتاب‌های بی‌رنگ اکثرا به رنگ سفید هستند و متاسفانه برای افرادی که پوست تیره‌ای دارند، مناسب نبوده و رد سفیدی روی پوست بجا می‌گذارند. اما بهترین ضد افتاب‌های رنگی به دلیل تنوع رنگی که دارند برای هر نوع پوستی کاملا مناسبند و به راحتی می‌توانید ضدآفتاب مطابق با رنگ پوستتان را تهیه کنید.

    ضدآفتاب رنگی بهتر است یا ضدآفتاب بی‌رنگ؟

    ضد آفتاب‌های رنگی مثل بقیه محصولات ضد آفتاب اثربخشی زیادی دارند و در انواع مختلف برای پوست‌های چرب، خشک و معمولی تولید می‌شوند. از آنجایی که این کرم‌ها حاوی رنگدانه‌های اکسید آهن هستند، مقاومت زیادی در مقابل نور آبی دارند و می‌توانند از پیری زودرس، ایجاد لکه‌های تیره و بروز چین و چروک روی پوست جلوگیری کنند.

    کرم‌های ضد آفتاب بی‌رنگ پوست را سفید می‌کنند و به دلیل وجود تیتانیوم و اکسید روی در ترکیباتشان با عرق کردن صورت، رده‌های سفید و گچی روی پوست باقی می‌گذارند. پس بهتر است از ضدآفتاب‌های رنگی متناسب با پوستتان استفاده کنید تا علاوه بر محافظت در برابر نور خورشید ظاهری زیباتر هم داشته باشید.

    بهترین ضدآفتاب‌های رنگی به راحتی لکه‌های تیره روی صورت را می‌پوشانند و ظاهری درخشان و زیبا ایجاد می‌کنند. بهترین ضدآفتاب‌های رنگی بافت بسیار سبکی دارند و گاهی می‌شود از آن‌ها روی کرم‌های آرایشی هم استفاده کرد. با توجه به این نکته مصرف کنندگان می‌توانند علاوه بر محافظت از پوست در مقابل اشعه‌های مضر و نور آبی، از ضد آفتاب‌های رنگی به جای کرم پودر و کرم‌های آرایشی هم استفاده کنند.

    انواع ضد آفتاب‌های رنگی

    ضد آفتاب رنگی با پوشش دهی بالا

    همانطور که از اسمش مشخص است این نوع ضد آفتاب‌ها ایرادات صورت همانند جای جوش‌ها، لک‌ها، غیر یکنواختی رنگ پوست را به راحتی می‌پوشانند و حتی بعضی افراد در مهمانی‌ها و مجالس هم از این نوع ضد آفتاب‌ها به جای کرم پودر استفاده میکنند و از این بابت مشکلی وجود ندارد. اما حواستان باشد استفاده مکرر و به مدت طولانی از بهترین ضد آفتاب‌ رنگی با پوشش دهی بالا مثل کرم پودر اثرات نامطلوبی بر روی پوستتان می‌گذارد. پس اگه طرفدار این نوع ضد آفتاب‌ها هستین توصیه میکنیم که در روتین شستشوی صورتتون و انتخاب شوینده و پاک‌کننده صورت دقت بیشتری کنین.

    ضد آفتاب‌ رنگی با پوشش دهی متوسط و ملایم

    این ضد آفتاب‌ها جای جوش‌ها و یا لک‌های پر رنگ را از بین نمی‌برند و تنها یک لایه نازک روی پوست ایجاد کرده و رنگ پوست را یکنواخت‌تر می‌کنند. بنابراین گزینه خوبی برای مصرف روزانه هستند.

    اول پرایمر بزنیم یا ضد آفتاب؟

    استفاده از پرایمر یا ضدآفتاب قبل از استفاده از محصولات آرایشی بسیار مهم است، اما سوالی که اینجا پیش می‌آید این است که اول از پرایمر استفاده کنیم یا ضد آفتاب؟ جواب این است که ضدآفتاب را باید قبل از پرایمر استفاده کنید. پرایمر‌ها، که در واقع یک نوع کرم پایه هستند، به عنوان یک لایه بین پوست و محصولات آرایشی عمل می‌کنند و باعث می‌شوند که آرایش بهتر روی پوست بنشیند و دوام بیشتری داشته باشد. همچنین، پرایمر‌ها به پوست کمک می‌کنند تا صاف و نرم شده و علائم خطوط و چین و چروک را کاهش دهد.

    نحوه استفاده از ضد آفتاب رنگی

    استفاده از ضد آفتاب‌های رنگی بسیار ساده است. قبل از استفاده از آن، پوست باید به خوبی تمیز شود و پس از آن، ضد آفتاب‌های رنگی روی پوست به صورت یکنواخت و با حرکات دایره‌ای ماساژ داده شود. همچنین، باید به این نکته توجه کرد که بعضی از ضد آفتاب‌های رنگی ممکن است برای پوست حساس باعث التهاب و آلرژی شوند، بنابراین قبل از استفاده باید به مشاور پوست مراجعه کرد.

    کلام آخر

    در نهایت، استفاده از بهترین ضد آفتاب رنگی بسیار مفید است و علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه‌های خورشید، باعث پوشش دادن به عیوب پوستی مثل لک‌ها، جای جوش‌ها و آکنه‌ها می‌شود. اما باید به این نکته توجه کرد که استفاده از ضدآفتاب رنگی نباید جایگزین مراقبت‌های پوستی منظم بشود و باید همچنان به تمیز کردن پوست، مراقبت از پوست و محافظت در برابر اشعه‌های خورشید توجه کرد.

    درج نظر


    شماره تلفن همراه و نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نام
    نام خانوادگی
    امتیاز بدهید (از 1 تا 5) :
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    کالای چرم
    بازگشت به بالا Responsive Divs