جشنواره تابستان سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
جشنواره تابستان سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    مراقبت هایی برای پوست آقایان + روتین پوستی

    پنج شنبه 12 اسفند 1400 ساعت 15:10 بازدید: 37 امتیاز: 0 / 5 از 0 نظر نظرات: 0
    مراقبت هایی برای پوست آقایان + روتین پوستی

    مراقبت هایی برای پوست آقایان + روتین پوستی

    این تنها زنان نیستند که به یک روتین مراقبت از پوست نیاز دارند. دیلن گریفیث، مدیر پزشکی Eucerin می‌گوید: "پوست مردان با پوست زنان تفاوت دارد." به دلیل تستوسترون بالاتر، پوست مردان چرب‌تر و پرموتر بوده و همچنین ضخیم‌تر است. با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها، انتخاب محصولات با بافت‌های مختلف برای پوست مردان بسیار مهم است. در این مقاله، به مراقبت‌های پوستی برای آقایان و روتین مناسب برای پوست آن‌ها خواهیم پرداخت. به زبان ساده، رژیم مراقبت از پوست شما باید شامل چند مرحله کلیدی باشد که به آنها پایبند باشید. هیچ فرمول یکسانی برای انتخاب روتین مناسب مراقبت از پوست وجود ندارد؛ بسته به نوع پوست، مو و بدن، متخصص باید رژیم مراقبت از پوست و مو را برای شما تنظیم کند. قبل از انتخاب روتین مناسب، باید نوع پوست خود را بشناسید. اگر از نوع پوست خود مطلع هستید، نیازی به مراجعه به متخصص نیست؛ اما اگر نمی‌دانید پوست شما خشک، معمولی یا چرب است، بهتر است به یک متخصص مراجعه کنید.

    مشاهده و خرید محصولات مراقبت پوستی آقایان

    مرحله 1: استفاده از پاک‌کننده

    صبح و شب پوست خود را تمیز کنید تا از شر چربی، آلودگی و رسوبات خلاص شوید. به این ترتیب، پوستی تمیز خواهید داشت که می‌توانید روی آن کار کنید تا پوستی بهتر و درخشان‌تر داشته باشید.

    مرحله 2: استفاده از لایه‌بردار

    یک یا دو بار در هفته، یک اسکراب خوب با لایه‌بردار به پوست خود بدهید تا سلول‌های مرده پوست را از بین ببرید و ظاهر واقعی و درخشان‌تری به پوست خود بدهید.

    مرحله 3: استفاده از تونر

    تونر کمک می‌کند تا پوست شما فوق‌العاده تمیز شود، به این معنا که سرم و مرطوب‌کننده شما حتی بهتر عمل می‌کند. طیف وسیعی از تونرها برای انتخاب وجود دارد، بنابراین مطمئناً تونر مناسب پوست خود را پیدا خواهید کرد.

    مرحله 4: استفاده از سرم

    استفاده از سرم بسیار مهم است و حتماً باید از آن استفاده کنید. اگر این مرحله را از دست دهید، بخش مهمی از مراقبت از پوست خود را نادیده گرفته‌اید. برای استفاده از سرم، کافی است چند قطره از آن را روی پوست خود بمالید.

    مرحله 5: استفاده از مرطوب‌کننده

    یک مرطوب‌کننده کمک می‌کند تا پوست شما صاف و لطیف به نظر برسد. مرطوب‌کننده‌ها در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را در فروشگاه ما بررسی و انتخاب کنید. بهتر است ابتدا نوع پوست خود را بدانید و سپس مرطوب‌کننده مناسب را انتخاب کنید. اگر پوست چرب دارید، احتمالاً مستعد جوش و آکنه هستید و ممکن است درخشندگی روی صورتتان مشاهده کنید. در این صورت، بهتر است به یک رژیم غذایی مناسب فکر کنید تا به کاهش چربی پوست شما کمک کند.

    مرحله 1: از بین بردن آلودگی‌های پوست

    در ابتدا، باید از یک پاک‌کننده ضد درخشش استفاده کنید که برای باز کردن منافذ و از بین بردن سبوم و تجمع اضافی طراحی شده است.

    مرحله 2: لایه‌برداری

    اگر پوست چرب دارید، یک یا دو بار در هفته برنامه‌ریزی کنید تا پوست خود را از موادی که منافذ را مسدود می‌کنند، آزاد کنید. می‌توانید از لایه‌بردارهای موجود در فروشگاه سایت استفاده کنید.

    مشاهده و خرید محصولات مرتبط با آقایان

    مرحله 3: حفظ تعادل پوست با تونر

    اگر پوست چرب دارید، مراقب باشید که از تونر نامناسب استفاده نکنید، زیرا می‌تواند پوست شما را خشک کند و آن را تشویق به تولید چربی بیشتر کند. بهتر است از تونرهای مطمئن و قابل اعتماد استفاده کنید.

    مرحله 4: استفاده از سرم

    انتخاب سرم مناسب برای پوست‌های چرب ضروری است. اسید هیالورونیک یک انتخاب عالی است زیرا سبک است و دوز ملایمی از رطوبت را بدون مسدود کردن منافذ ایجاد می‌کند.

    مرحله 5: مرطوب کردن پوست

    وقتی پوست چرب دارید، ممکن است فکر کنید که از زدن مرطوب‌کننده خودداری کنید، اما اگر از مرطوب‌کننده صرف‌نظر کنید، این امر در واقع می‌تواند پوست شما را تشویق به تولید چربی بیشتر کند. بهتر است از مرطوب‌کننده‌های خوب و باکیفیت استفاده کنید. پوست خشک می‌تواند خشن، سفت، قرمز و پوسته‌پوسته شود. هیدراتاسیون می‌تواند خشکی پوست را رفع کند. در ادامه به روش انجام این کار می‌پردازیم:

    مرحله 1: استفاده از پاک‌کننده

    اگر پوست خشکی دارید، مهم است که از یک پاک‌کننده مرطوب‌کننده ملایم استفاده کنید تا از ناراحتی بیشتر پوست جلوگیری شود. از پاک‌کننده‌هایی استفاده کنید که روغن طبیعی پوست را از بین نمی‌برند.

    مرحله 2: پاکسازی با لایه‌بردار

    برداشتن لایه‌ پیر پوست و خلاص شدن از شر هرگونه پوسته‌پوسته شدن مهم است، اما اگر پوست خشکی دارید، بسیار مهم است که بیش از یک بار در هفته لایه‌برداری نکنید.

    مرحله 3: استفاده از تونر

    افرادی که پوست خشک دارند می‌توانند این مرحله را نادیده بگیرند، اما اگر از تونر استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که تونر بدون الکل باشد و فقط یک بار در روز از آن استفاده کنید تا از خشک شدن بیشتر پوست جلوگیری کنید.

    مرحله 4: استفاده از سرم

    سرمی را انتخاب کنید که عمدتاً حاوی مواد طبیعی باشد تا احتمال تحریک پوست شما کمتر شود.

    مرحله 5: استفاده از مرطوب‌کننده

    پس از استفاده از سرم، حالا می‌توانید از مرطوب‌کننده استفاده کنید که یکی از مهم‌ترین بخش‌های مراقبت از پوست خشک است.

    درج نظر


    شماره تلفن همراه و نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نام
    نام خانوادگی
    امتیاز بدهید (از 1 تا 5) :
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    کالای چرم
    بازگشت به بالا Responsive Divs