جشنواره تابستان سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
جشنواره تابستان سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    کاندوم طعم دار برای چیست؟

    دوشنبه 15 خرداد 1402 ساعت 11:00 بازدید: 28 امتیاز: 0 / 5 از 0 نظر نظرات: 0
    کاندوم طعم دار برای چیست؟

    کاندوم طعم دار برای چیست؟

    کاندوم‌های طعم دار مانند کاندوم‌های معمولی هستند، اما طعم‌های خاصی را همراه با قند به روان کننده اضافه نموده‌اند و در لایه بالایی کاندوم قرار دادند. این یک تغییر ساده است، اما طعم دهنده اضافه شده یک مقدار عملکرد کاندوم را تغییر می‌دهد.

    کاندوم چیست؟

    کاندوم از ابتلا به بیماری‌های مقاربتی (STDs) یا عفونت‌ها (STIs) محافظت می‌کند. کاندوم به عنوان یک روش جلوگیری از بارداری (پیشگیری از بارداری)، با نگه داشتن مایع منی (مایع پر از اسپرم) از ورود به واژن و بارور کردن تخمک‌ها از بارداری جلوگیری می‌نماید. می‌توانید کاندوم را بدون نسخه از داروخانه‌ها و فروشگاه‌های بهداشتی و آنلاین خریداری نمائید.

    مشاهده و خرید محصولات کاندوم

    انواع کاندوم

    کاندوم‌ها تنوع زیادی دارند ولی شما نباید از بیش از یک نوع کاندوم به طور همزمان استفاده نمائید، چون اینکار ممکنه باعث پاره یا سوراخ شدن کاندوم شود. انواع کاندوم عبارتند از: خاردار، تاخیری، شیاردار، روان‌کننده، لاتکس، پلاستیکی، ساده، طعم‌دار، تاخیری، دهانی، برقی، ضد حساسیت و کاندوم اسپرم کش.

    تایید کیفیت

    کاندوم تنوع خیلی زیادی دارد ولی همه آنها باید دارای ویژگی‌های خاصی باشند. سازمان غذا و دارو و بهداشت، دستورالعمل‌های واضحی را برای کیفیت کاندوم ارائه کرده و در واقع کاندوم‌هایی که دستورالعمل‌ها را رعایت می‌کنند کاندوم‌های ایمنی هستند.

    کاندوم طعم دار چیست؟

    کاندوم‌های طعم دار، کاندوم‌هایی هستند که بر روی لایه رویی آن‌ها طعم مختلفی از جمله میوه، شکلات، وانیل، بستنی، پرتغال، توت فرنگی و غیره وجود دارد. این نوع کاندوم‌ها برای بعضی افراد جذابیت دارد و ممکن است احساس راحتی و لذت بیشتری را برای آنها به همراه داشته باشد. اما مهم است که قبل از استفاده از کاندوم‌های طعم دار، از سطح کیفیت و اعتبار برندی که این کاندوم‌ها را تولید می‌کند، مطمئن شوید.

    کاربرد کاندوم طعم دار

    کاندوم‌های طعم‌دار معمولاً برای ارائه تجربیات جنسی بهتر و جذاب‌تر برای افراد طراحی شدند. طعم‌های مختلفی مانند میوه، شکلات، وانیل و غیره وجود دارند که به دلیل از بین بردن بو و طعم لاتکس، می‌توانند به جذابیت و تحریک بیشتر برای هر دو نفر کمک کنند. علاوه بر این، کاندوم‌های طعم دار می‌توانند به کمتر شدن بیماری‌هایی مانند بواسیر و یا خراش در بخش‌های حساس تناسلی که با استفاده از کاندوم ایجاد می‌شود، موثر واقع شوند.

    در واقع کاربرد اصلی کاندوم طعم دار در سکس دهانی است. سکس دهانی بین زوجین بسیار پرطرفداره و باعث بیشتر شدن لذت جنسی و بالاتر رفتن کیفیت سکس می‌شود. درسته که طعم‌های وانیل، شکلات، قهوه و غیره در بازار موجود هستند اما کاندوم‌های میوه‌ای از طرفدارهای بیشتری برخوردارند و به راحتی به فروش می‌رسند.

    خطرات کاندوم طعم دار

    کاندوم‌های طعم‌دار در مقایسه با کاندوم‌های استاندارد در صورت استفاده نادرست خطرات بیشتری دارند:

    سوراخ شدن، پاره شدن و جدا شدن

    هیچ نوع کاندومی حفاظت 100 درصد نمی‌دهد و امکان خطا دارد. به عنوان مثال 18 درصد امکان دارد که کاندوم در حین رابطه جنسی پاره و یا سوراخ شود. اما در سکس دهانی و استفاده از کاندوم طعم‌دار این درصد خیلی بیشتر است و اگر دندان به کاندوم گیر کند امکان سوراخ شدن و یا پارگی، و حتی جدا شدن و درآمدن کاندوم از روی آلت تناسلی خیلی زیاد است.

    ایجاد عفونت یا حساسیت واژینال

    استفاده از کاندوم‌های طعم دار برای رابطه جنسی واژینال می‌تواند منجر به تحریک و عفونت قارچی شود. بسته به مواد تشکیل دهنده، طعم دهنده‌های خاص هم ممکن است باعث واکنش آلرژیک شوند.

    فواید کاندوم طعم دار

    جلوگیری از بیماری‌های مقاربتی

    بیماری‌های مقاربتی که از راه دهان قابل انتقال هستند عبارتند از:

    • تبخال
    • سوزاک
    • ویروس پاپیلوم انسانی
    • سیفلیس
    • ویروس نقص ایمنی انسان (HIV)
    • سندرم نقص ایمنی اکتسابی (ایدز)

    ایجاد لذت بیشتر

    با استفاده از کاندوم طعم‌دار در هنگام آمیزش جنسی، قطعا کیفیت بالایی از لذت را تجربه خواهید کرد. بسیاری از افراد از بوی لاتکس کاندوم بسیار آزرده می‌شوند، اما با استفاده از کاندوم طعم دار دیگر چنین مشکلاتی وجود ندارند.

    از کجا کاندوم طعم دار تهیه کنیم؟

    مثل همه کاندوم‌ها، کاندوم‌های طعم دار را می‌شود از داروخانه‌ها و فروشگاه‌ها تهیه کرد. مطب‌های پزشک و کلینیک‌های تنظیم خانواده اغلب کاندوم‌ها را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند. اما از آنجایی که کاندوم‌های طعم دار تخصصی‌تر هستند، احتمالاً باید آنها را از داروخانه‌ها و یا فروشگاه‌های معتبر و یا آنلاین تهیه کنید.

    طرز استفاده صحیح

    • برای محافظت از خود و شریک جنسی خود در برابر بیماری‌های مقاربتی در طول رابطه جنسی دهانی از کاندوم استفاده نمائید. سدهای دندانی ( یک نوع کاندوم مخصوص دهان) همچنین در هنگام رابطه جنسی دهانی از واژن و مقعد محافظت می‌نماید.
    • به تاریخ انقضای کاندوم دقت نمائید، چونکه کاندوم تاریخ مصرف گذشته شانس بیشتری برای پاره و یا سوراخ شدن دارد. همیشه تاریخ انقضای کاندوم را قبل از استفاده بررسی نمائید.
    • کاندوم‌ها را در جای خشک و مناسب نگهداری نمائید. نگهداری در محیط گرم و مرطوب به کیفیت و عملکرد مناسب کاندوم لطمه می‌زند.
    • برای هر عمل جنسی از کاندوم جدید استفاده نمائید، چونکه استفاده مجدد از کاندوم در رابطه جنسی واژینال، مقعدی یا دهانی می‌تواند خطرات مختلفی مانند عفونت و پاره شدن کاندوم را به همراه داشته باشد. هر بار قبل از رابطه جنسی یک کاندوم جدید را باز و استفاده نمائید.
    • تنها تفاوت کاندوم‌های طعم دار با سایر کاندوم‌ها در نحوه استفاده، این است که باید دقت نمائید کاندوم را از جهت مناسب روی آلت بکشید. اگر در هنگام قرار دادن کاندوم طعم دار روی آلت تناسلی اشتباه کنید مواد طعم دهنده آن در حین رابطه دهانی با دهان شریک جنسیتون تماس پیدا نمی‌کند و لذت کافی را در حین رابطه نخواهد برد.

    کلام آخر

    به دلیل وجود عطر و طعم در کاندوم‌های طعم دار، این محصولات می‌توانند باعث افزایش رضایت جنسی شوند. همچنین می‌توانند برای افرادی که به عطرها و بوهای مختلف حساسیت دارند، گزینه مناسبی باشند. به هر حال، باید توجه داشت که استفاده از کاندوم عادی، یعنی بدون طعم بهتر است، چون طعم و عطر ممکن است نشانگر وجود مواد شیمیایی غیر قابل مصرف در آن‌ها باشد. همچنین باید توجه داشت که استفاده از کاندوم‌های طعم دار هیچ اثری بر کارایی آنها ندارد و می‌توانند به عنوان یک روش موثر جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری‌های جنسی استفاده شوند.

    درج نظر


    شماره تلفن همراه و نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نام
    نام خانوادگی
    امتیاز بدهید (از 1 تا 5) :
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    کالای چرم
    بازگشت به بالا Responsive Divs