جشنواره تابستان سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
جشنواره تابستان سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    بهترین کرم دور چشم برای بالای 30 سال

    شنبه 28 مرداد 1402 ساعت 10:50 بازدید: 330 امتیاز: 5 / 5 از 1 نظر نظرات: 1
    بهترین کرم دور چشم برای بالای 30 سال

    بهترین کرم دور چشم برای بالای 30 سال

    کرم‌های دور چشم محصولات مرطوب‌کننده‌ای هستند که با توجه به نیازهای خاص ناحیه ظریف چشم فرموله شده‌اند. افزودن کرم دور چشم به روتین مراقبت از پوست می‌تواند، به مرطوب نگه داشتن پوست این ناحیه برای جلوگیری از خشکی کمک نماید و باعث ایجاد یک سد پوستی سالم و صاف، حجیم و محکم شود. اگه کرم‌دور چشم به طور مداوم به عنوان بخشی از روتین روزانه استفاده شود، می‌تواند به کاهش ظاهر علائم متعدد پیری و خستگی در اطراف چشم کمک نماید و رطوبت و مراقبت مهمی را برای این ناحیه شکننده ارائه نماید.

    مرطوب کننده جایگزین کرم دور چشم

    هنگامی که صحبت از مرطوب کننده‌ها می‌شود، مهم است به یاد داشته باشید که این دو محصول اصلا مشابه یکدیگر نمی‌باشند. گرچه ممکن است در یک نگاه مانند هم به نظر برسند، اما کرم‌های دور چشم و مرطوب‌کننده‌های صورت را می‌توان بسیار متفاوت فرموله نمود(مثل ترکیبات، بافت‌ها و غلظت‌های مختلف). بنابراین، لوسیون، کرم یا مرطوب کننده صورت، ممکن است همیشه برای استفاده در اطراف چشم مناسب نباشند. همیشه برچسب محصول را به دقت مطالعه نمائید تا اطمینان حاصل کنیدکه آیا مرطوب کننده‌ای که استفاده می‌کنید برای استفاده روی تمام پوست صورت، از جمله ناحیه ظریف چشم فرموله شده است یا خیر.

    آیا کرم‌های دور چشم موثر هستند؟

    پاسخ یک کلمه است، بله. هر کسی می‌تواند از گنجاندن کرم دور چشم در روتین روزانه مراقبت از پوست خود بهره‌مند شود. با این حال، اثربخشی یک کرم‌دور چشم به انتخاب محصولی بستگی دارد که به طرز ماهرانه‌ای متناسب با نوع پوست و نیازها و شرایط شما طراحی شده باشد.

    ضرورت استفاده از کرم دور چشم

    توصیه می‌کنیم برای داشتن ظاهری سالم، کرم دور چشم را به روتین مراقبت از چشم اضافه نمائید، به خصوص اگه متوجه تغییرات قابل مشاهده در پوست اطراف چشم خود هستید. تصمیم برای استفاده از کرم دورچشم بسته به ترجیحات و نیازهای هر فرد می‌تواند متفاوت باشد.

    سن مناسب برای استفاده از کرم دور چشم

    این محصولات در فرمول‌های مختلفی برای مشکلات پوستی موجود هستند که می‌توانند طیف سنی گسترده‌ای رو پوشش دهند. از جمله مشکلات پوستی که کرم‌های دور چشم برای درمانشان هدف قرار می‌دهند می‌توان به حلقه‌های تیره زیر چشم، پف زیر چشم، خطوط ریز و چین و چروک اشاره کرد.

    سن مناسب برای استفاده از کرم دور چشم محدوده 20 تا 30 سالگی می‌باشد. توصیه‌ها مبنی بر این است که با آغاز 20 سالگی استفاده از این نوع کرم‌‌ها را برای حفظ شادابی و نشاط پوست آغاز نمائید. توجه داشته باشید که از اثرگذارترین عوامل در تسریع روند پیری و ایجاد چین و چروک‌‌ها، برخورد نور آفتاب و اشعه‌‌های مضر آن بر روی پوست می‌باشد. بنابراین استفاده از کرم‌‌های دور چشمی که حاوی ترکیبات ضد آفتاب هستند، می‌توانند از سنین نوجوانی هم شروع شوند.

    بهترین کرم دور چشم برای بالای 30 سال

    معمولا کرم‌های افراد بالای 30 سال فرمولاسیون قوی‌تری نسبت به کرم افراد زیر 30 سال دارا هستند. کرم‌های مناسب برای افراد بین 30 تا 40 سال باید حاوی ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها باشند تا روند پیری پوست را کاهش دهند. البته اگه دور چشم شما از الان دارای چروک می‌باشد، می‌توانید از محصولاتی که برای افراد بالای 40 سال فرموله شده است استفاده نمائید.

    ترکیبات موجود در کرم دور چشم

    آنتی‌اکسیدان‌ها

    آنتی‌اکسیدان‌هایی مثل ویتامین C، ویتامین E و اسید فرولیک از سلول‌های بافت زیر چشم در برابر آسیب‌های محیطی حفاظت می‌نمایند و کاهش دهنده پف و تورم زیر چشم نیز می‌باشند. ویتامین C به عنوان یک روشن کننده پوست نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده است و محصولات حاوی ویتامین C می‌توانند سیاهی زیر چشم‌ را به طرز ملموسی کاهش دهند.

    رتینول

    رتینول، نوعی ویتامین A است که با تحریک کلاژن چین و چروک رو کاهش می‌دهد و همچنین از بروز چروک جلوگیری می‌نماید. در ترکیبات بهترین کرم‌های دور چشم ضدپیری رتینول ماده‌ی بسیار موثری به شمار می‌رود.

    پپتیدها

    این ترکیبات با افزایش کلاژن و الاستین در بافت پوست با افتادگی بافت‌های پوستی مبارزه می‌کنند.

    اسید هیالورونیک و سرامیدها

    پوست اطراف چشم شما نازک‌ترین پوست بدن شماست، بنابراین به راحتی خشک و تحریک می‌شود. پوست خشک را با مواد مرطوب کننده مانند اسید هیالورونیک و سرامیدها مرطوب نمائید. پوست هیدراته شده حجیم‌تر می‌باشد، بنابراین چین و چروک‌ها کمتر دیده می‌شوند.

    نیاسینامید و کوجیک اسید

    نیاسینامید و کوجیک اسید ترکیبات ایده‌آلی برای افرادی هستند که از تیرگی در پوست زیر یا دور چشم رنج می‌برند. تیرگی زیر چشم می‌تواند دلایلی مثل خستگی و یا کم‌خوابی و حتی دلایل ژنتیکی داشته باشد. نیاسینامید و کوجیک اسید با کاهش فعالیت در سلول‌های تولید‌ کننده رنگدانه، پوست را روشن می‌نمایند.

    ترکیبات ضدآفتاب

    چه جوان و چه میانسال، چه نگرانی شما چروک و افتادگی باشد و چه سیاهی زیر چشم، همگی درگیر یک مشکل یزرگتر می‌باشید؛ اشعه‌های مضر خورشید. بنابراین حفاظت موثر از بافت دور چشم در برابر نور خورشید یکی از ضروریات مراقبت از پوست است که باید رعایت نمائین. پس در طول روز از کرم‌های دور چشمی استفاده کنید که حاوی spf  هستند.

    بهترین کرم دور چشم برای بالای 30 سال

    نکاتی در خصوص انتخاب کرم دور چشم

    دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید بهترین کرم دور چشم را به روتین مراقبت از پوست خود اضافه نمائید، مانند:

    کاهش ظاهر سیاهی و پف کردگی ناحیه چشم

    اگه چشم‌های پف کرده و خسته و حلقه‌های تیره نگرانی اصلی شماست، افزودن بهترین کرم برای سیاهی دور چشم به برنامه روزانه مراقبت پوستتان می‌تواند کمک کننده باشد.

    رطوبت رسانی به ناحیه اطراف چشم

    تحقیقات نشان داده که پوست شکننده اطراف چشم بیشتر مستعد خشکی است، پس مهم است که این ناحیه را با بهترين كرم دور چشم با بافت سبک و در عین حال فوق آبرسان که رطوبت را در تمام طول روز تامین می‌نماید، مرطوب نگه دارید.

    کاهش خطوط و چین و چروک

    کرم‌های دور چشم به عنوان روشی موثر برای افزایش صافی صورت و کاهش چین و چروک‌های عمیق دور چشم استفاده می‌شود. از آنجایی که خشکی در این ناحیه می‌تواند باعث آشکارتر شدن علائم قابل مشاهده پیری شود، کرم دور چشم مناسب، مرطوب‌کننده‌ای ارائه می‌دهد که ممکن است به پوست کمک نماید تا رطوبت خودش را حفظ کند و صاف‌تر به نظر برسد و خطوط و چین و چروک‌های عمیق، کمتر از قابل مشاهده باشند.

    مناسب برای پوست اطراف چشم

    برخی از مرطوب‌کننده‌ها ممکن است حاوی موادی باشند که برای استفاده در اطراف چشم خیلی خشن هستند. کرم‌های دور چشم به طور خاص با در نظر گرفتن ماهیت ظریف ناحیه چشم و همچنین نیازهای رایج این ناحیه فرموله شده‌اند. مثلا، کرم‌های دور چشم معمولاً بافت ضخیم‌تری نسبت به مرطوب‌کننده‌های صورت دارند تا آبرسانی عمیق‌تری داشته باشند.

    مناسب برای پوست‌های حساس

    مانند هر محصول مراقبت از پوست، مهم است که نوع خاص پوست خود را بشناسید، چه حساس، چرب، مختلط، معمولی یا خشک باشد، باید فرمولی را انتخاب نمائین که به بهترین نوع با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

    نحوه استفاده از کرم دور چشم

    گرچه روتین روزانه مراقبت از پوست هر فرد ممکن است متفاوت باشد، اما کرم‌های دور چشم معمولاً باید پس از پاک‌سازی و تقویت‌کننده پوست استفاده شوند، به این ترتیب: پاک‌کننده، تونر، کرم دور چشم، سرم و مرطوب‌کننده.

    به این شکل که، کرم را روی انگشت حلقه بریزید و دو بار در روز در نقاط کوچک اطراف دور چشمتان ماساژ دهید. کرم دور چشم را با حرکات رو به بالا به آرامی روی کل ناحیه چشم، از جمله ناحیه زیر چشم، پنجه کلاغی، پلک و استخوان ابرو مالش دهید تا کرم کاملا جذب شود. بعد از جذب، بقیه روتین مراقبت از پوستتان را دنبال نمائید. همیشه از تماس مستقیم با چشم خودداری کنید و در صورت تماس با چشم، با آب شستشو دهید.

    معرفی بهترین کرم دور چشم برای بالای 30 سال

    کرم دور چشم ویتامین سی 5% اسکین وان

    ویژگی‌های محصول:

    • درمان قوی تیرگی و پف
    • پیشگیری و رفع خطوط و چروک
    • لیفتینگ و افزایش الاستیسیته پوست
    • روشن کننده و رطوبت رسان
    مشاهده و خرید کرم دور چشم ویتامین سی 5% اسکین وان

    کرم دور چشم هیدروبوست نوتروژینا

    ویژگی‌های محصول:

    • آبرسان و مرطوب کننده قوی
    • حاوی هیالورنیک اسید
    • دارای باف ژله‌ای و زود جذب
    • حفظ رطوبت پوست برای طولانی مدت
    مشاهده و خرید کرم دور چشم هیدروبوست نوتروژینا

    کرم آنتی اکسیدان دور چشم حاوی ویتامین C ورونیک

    ویژگی‌های محصول:

    • روشن کننده و شفاف کننده دور چشم
    • ضد چروک و سفت کننده
    • رفع علائم خستگی
    • التیام بخش
    مشاهده و خرید کرم آنتی اکسیدان دور چشم حاوی ویتامین C ورونیک

    کرم ژل دور چشم 4 کاره ویتامین C پریم

    ویژگی‌های محصول:

    • لیفت آنی پوست دور چشم
    • روشن کننده تیرگی و لک
    • دارای خاصیت ضد چروک
    • حاوی ویتامین C
    مشاهده و خرید کرم ژل دور چشم 4 کاره ویتامین C پریم

    سخن پایانی

    استفاده از کرم دور چشم برای حفظ سلامت و جوانی پوست دور چشم بسیار مهم است. برای افراد بالای 30 سال، نوع کرم دور چشمی که باید استفاده شود باید دارای ترکیبات خاصی باشد که به حفظ کشسانی و کلاژن پوست کمک نماید و خطوط ریز و چین‌هایی که ایجاد شده‌اند را کاهش دهد. ترکیبات مهم در کرم دور چشم شامل آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها، پپتیدها، روغن‌های طبیعی، عوامل ضد التهابی و اسیدهای چرب هستند. با استفاده از کرم دور چشم مناسب، می‌توانین پوست جوان و سلامت دور چشمتان را حفظ نمائید.

    درج نظر


    شماره تلفن همراه و نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نام
    نام خانوادگی
    امتیاز بدهید (از 1 تا 5) :

    1 دیدگاه


    avatar
    میهمان
    جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 20:50
    لیلا احمدزاده گفته : بسیار خوب و جامع بود، سپاسگزارم
    پاسخ
    بهترین کرم دور چشم برای بالای 30 سال
    کرم ضدچروک و ضدپیری آلسینا محتویات
    2,250,000 تومان
    2,025,000 تومان
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    کالای چرم
    بازگشت به بالا Responsive Divs