بهار تخفیف سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
بهار تخفیف سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    خرید بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی

    [vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline="no" text_larger="no"]

    شامپو بدون سولفات برای چیست؟

    شامپو بدون سولفات، داره به سرعت در محصولات آرایشی جا باز می‌کنه. حالا سوال اینجاست که اصلا سولفات باید حتما تو شامپو باشه یا نه؟ اگر نباشه بازم می‌تونه موهامونو تمیز کنه؟ در این مقاله قراره ما در مورد سولفات و کاربرداش براتون صحبت کنیم. پس با ما همراه باشین.

    همونطور که می‌دونین در محصولات شوینده از مواد شیمیایی مختلفی استفاده میشه. سولفات‌ها از اون دسته مواد شوینده هستن که اکثرا در همه محصولات بهداشتی پیدا می‌شن. حالا کارشون چیه؟؟؟ باعث کف کردن میشن. همون چیزی که همه ما عاشقشیم، کف زیاد. سولفات‌ها باعث تمیز شدن مو از آلودگی‌ها میشن، اما در عین حال چربی و رطوبت لازم موهارو حذف می‌کنه که این خیلی خوب نیست.

    انواع مختلفی از سولفات‌ها وجود داره که همشونم مضر نیستن. مثلا اگر رو بسته یه محصول دیدین نوشته دارای سولفات سریع نندازین دور. بلکه کافیه حاوی سدیم لوریل سولفات( اس ال اس) نباشه. این نوع مواد برای موها اصلا مفید نیست ولی در بیشتر محصولات مثل خمیردندان و کف ریشو اینا هم وجود داره.

    معمولا شامپوهای بدون سولفات، با علائم اختصاری SLS FREE و ALS FREE مشخص میشن. در حالی که در شامپوهای دارای سولفات برچسب آمونیوم لوریل سولفات، سدیم لوریل سولفات و سدیم لوریل اتر سولفات رو مشاهده می‌کنین. وقتی که شروع به شستن موهاتون می‌کنین و موهارو ماساژ می‌دین سریعا کف میکنه و حس خوبی به شما میده که موها دارن تمیز میشن. این سولفاته که باعث کف کردن میشه و موهارم تمیز میکنه اما همونطور که بالا گفتیم چربی و رطوبت لازمو میگیره و به مو آسیب می‌رسونه.

    خیلی از ماها فکر می‌کنیم که هرچی بیشتر شامپو کف کنه موی ما هم تمیزتر میشه. اما این تصور غلطه، کف بیشتر مساویه با ضرر بیشتر، مخصوصا اگه موهاتون خشک و آسیب پذیر باشه. درسته که شامپوهای بدون سولفات کف نمی‌کنه اما به همون اندازه موهارو تمیز میکنه و از هرچی آلودگیه پاک میکنه. همچنین چربی و رطوبت طبیعی مو رو از بین نمی‌بره که بعدا برین دنبال درمان موهای خشکتون. یکی دیگه از مزایای شامپو بدون سولفات تاثیر مثبت اون برای حفظ پایداری رنگ و درخشندگی مو هست. کسانی که موهاشونو رنگ یا کراتین می‌کنن باید حتما از این نوع شامپو استفاده کنن.

    خرید محصولات مراقبت از مو

    خرید بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی

    چه کسانی باید از شامپو بدون سولفات استفاده کنند؟

    افراد دارای پوست حساس و خشک: اگه پوست خشک و حساسی دارین بهتره از شامپو بدون سولفات استفاده کنین. چون اجازه نمیده چربی و رطوبت پوست سر از بین بره بیشتر دچار آسیب بشین. این نوع شامپو به افرادی که دارای اگزما و بثورات پوستی هم هستن توصیه میشه چون از تحریکشون جلوگیری میکنه.

    افراد دارای موهای خشک، وز و فر: اگه موهای خشک، وز و فری دارید باید از شامپو بدون سولفات استفاده کنین چون که با حفظ رطوبت مو اجازه نمیده که خشک و شکننده بشن و از موخوره هم جلوگیری میکنه.

    افراد با موهای رنگ و کراتینه شده: اگه دارای موهای رنگ و یا کراتینه شده هستین هم شامپوی بدون سولفات به کار میاد. چرا؟ چونکه باعث پایداری رنگ مو و تثبیت کراتینه مو میشه و خیلی دیرتر اثرشون رو از بین میبره نسبت به شامپوهای دیگه.

    افراد با عادت حمام روزانه: اگه هرروز حموم میرین و عادت دارن موهاتونو هرروز بشورین، شامپو بدون سولفات بهترین انتخابه براتون. اینطوری چربی و رطوبت موهارو حفظ می‌کنین.

    مزایای شامپو بدون سولفات برای مو

    1. حفظ روغن طبیعی: با حفظ چربی طبیعی پوست و مو، موهای ما براق‌تر و دارای درخشندگی بیشتری میشن و در نتیجه کمتر دچار شکنندگی و آسیب میشن. 2. حفظ رنگ: برای افرادی که موهای رنگ شده دارن، کمرنگ شدن رنگ مو میتونه براشون یه کابوس باشه. اما شامپو بدون سولفات با حفظ پایداری رنگ مو از این مشکل جلوگیری میکنه و در هزینه‌هاتونم صرفه جویی میشه. 3. مناسب برای حساسیت: افرادی که پوست سر حساس دارن و یا دچار بیماری‌های پوستی هستن میتونن از شامپو بدون سولفات استفاده کنن. چون سولفات برای پوست‌های حساس بسیار خشنه. 4. سازگار با محیط زیست: شامپوهای بدون سولفات که معمولاً از مشتقات گیاهی تولید می‌شن، نسبت به شامپوهای سولفاته سازگاری بیشتری با محیط زیست دارن. 5. حفظ رطوبت اضافه شده: جای تعجب نداره که شامپوهای بدون سولفات به حفظ رطوبت پوست سر کمک میکنه. به خصوص برای کسانی که از موهای خشک یا آسیب دیده رنج می‌برن مفیده، حفظ رطوبت طبیعی به سلامت کلی مو کمک می‌کنه. 6. بدون سوزاندن چشم: قطعا براتون پیش اومده تا بطور تصادفی شامپو تو چشمتون بره و کلی اذیت بشین تو حموم. اما شامپو بدون سولفات چشم رو نمی‌سوزونه و دیگه همچین مشکلاتی براتون پیش نمیاد. 7. کمک به کاهش موخوره: خیلی سخته که بگیم مو بدون موخوره وجود داره. اما این نوع شامپو به کمتر شدن موخوره کمک میکنه.

    خرید بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی

    شامپو بدون سولفات ایرانی خوب

    خرید بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی

    • شامپو بدون سولفات پروتئینه دکتر درما: این شامپو بدون هیچ گونه یون سولفاته و برای موهای ضعیف و کراتین شده و حتی برای افرادی که جراحی کاشت مو انجام دادن، بسیار مفیده، این شامپو با غنی بودن از انواع ویتامین‌ها همچون B5 و ویتامین E و ویتامین B3 و نرم کننده‌ای همچون بابونه کمک به تقویت ریشه موها میکنه. گلیسیرین و گوار درخشان کننده و نرم کننده هستن و با خیال راحت میشه این شامپوی بدون سولفاتو برای حساس‌ترین و ضعیف‌ترین موها استفاده کرد و در انتظار رویش مجدد موها بود.

    • شامپو بدون سولفات مناسب موهای آسیب دیده یا در معرض آسیب الی‌ژن

    • شامپو بدون سولفات لافارر

    • شامپو بدون سولفات پمپی آدرا حاوی هیالورونیک اسید

    • شامپو بدون سولفات مناسب موهای رنگ شده و آسیب دیده هیرواتر کامان

    • شامپو بدون سولفات هیرواتر کامان مناسب موهای چرب

    • شامپو بدون سولفات کراتینه هیرواتر کامان

    • شامپو بدون سولفات توتال ۵ در ۱ مغذی هیرواتر کامان

    • شامپو بدون سولفات تقویت کننده هیرواتر کامان

    مشاهده محصولات شامپو بدون سولفات

    [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    محصولات چرم طبیعی
    بازگشت به بالا Responsive Divs