جشنواره تابستان سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
جشنواره تابستان سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    لیست خرید لوازم ضروری سیسمونی نوزاد

    شنبه 21 اسفند 1400 ساعت 00:14 بازدید: 31 امتیاز: 0 / 5 از 0 نظر نظرات: 0
    لیست خرید لوازم ضروری سیسمونی نوزاد

    لیست خرید لوازم ضروری سیسمونی نوزاد

    اگر در فکر اضافه کردن یک عضو جدید به خانواده خود هستید و می‌خواهید یک نوزاد زیبا و دوست‌داشتنی به جمع شما بپیوندد، لازم است به تهیه سیسمونی نوزاد نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید. بله، یک سیسمونی مناسب و کامل ضروری است و باید در برنامه‌های خود قرار دهید. برای این که بدانید چه اقلامی برای سیسمونی نوزاد لازم است، ما در این مقاله یک لیست خرید لوازم ضروری سیسمونی نوزاد را برای شما تهیه کرده‌ایم و در مورد هر یک از این اقلام توضیحاتی ارائه داده‌ایم. بنابراین تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به شما بگوییم چه وسایلی برای سیسمونی فرزندتان باید تهیه کنید. پس از تعیین جنسیت نوزاد (پسر یا دختر)، زمان آن فرا می‌رسد که یک سیسمونی مناسب و با کیفیت برای فرزند خود تهیه کنید. البته انتخاب این اقلام کار ساده‌ای نیست و ممکن است چند روز یا حتی چند ماه زمان بگذارید تا یک سیسمونی خوب و کامل جمع‌آوری کنید. اکنون به لیست سیسمونی می‌پردازیم و وسایلی که باید برای یک سیسمونی کامل خریداری کنید را به شما معرفی می‌کنیم:

    مشاهده و خرید محصولات مرتبط با کودکان

    کمد نوزاد و وسایل داخل کمد

    انتخاب کمد لباس برای نوزاد دختر و پسر بسیار متفاوت است. برای نوزاد دختر باید یک کمد لباس دخترانه یا یک ست سیسمونی دخترانه تهیه کنید و برای پسر نیز به همین صورت، باید یک کمد لباس پسرانه یا یک سیسمونی پسرانه فراهم کنید. در خرید کمد لباس باید به چند فاکتور مهم توجه داشته باشید تا بتوانید چندین سال از آن استفاده کنید. به عنوان مثال، حواستان باشد که کمد حتما جادار و مناسب باشد و خیلی کوچک نباشد تا زمانی که نوزادتان کمی بزرگ‌تر شد نیز بتوانید از آن استفاده کنید. سعی کنید کمدی را انتخاب کنید که کشوهای مختلفی داشته باشد تا همه لباس‌های فرزندتان در آن جا بگیرد. برای خرید لباس نیز به 4 تا 8 عدد بادی آستین کوتاه و بلند، 4 تا 8 عدد پیراهن با بافت نخ و پنبه، و 4 تا 8 عدد شلوار راحتی نیاز دارید. همچنین، 4 تا 8 عدد سرهمی جورابدار و کلاهدار و 5 عدد جوراب هم برای نوزادتان تهیه کنید. کلاه و دستکش نیز می‌توانید برای فصل سرد مثل زمستان خریداری کنید تا نوزاد به خوبی گرم بماند.

    تخت نوزاد

    تخت نوزاد نیز یکی از وسایل مهم است که باید در زمان خرید آن دقت کافی داشته باشید. حتماً یک تخت باکیفیت انتخاب کنید که هم راحت باشد و هم کمی بزرگتر باشد تا بتوانید چندین سال از آن برای نوزادتان استفاده کنید. پیشنهاد می‌شود تختی با کیفیت تهیه کنید، چرا که نوزادتان وقتی بزرگتر شود ممکن است روی تخت بپرد و در صورتی که تخت بی‌کیفیت باشد، احتمال خرابی آن وجود دارد. علاوه بر تخت، به یک پتو و بالش نیز نیاز خواهید داشت. سعی کنید پتو و بالش را هم از جنس باکیفیت و نخ تهیه کنید تا نوزادتان دچار حساسیت نشود.

    مشاهده و خرید لوازم بهداشتی و مراقبتی کودک

    لوازم بهداشتی نوزاد

    پس از خرید تخت، کمد، لباس و دیگر وسایل نوزاد، نوبت به تهیه لوازم بهداشتی می‌رسد. بهتر است ابتدا 3 تا 4 بسته پوشک برای روزهای اول نوزاد تهیه کنید، چرا که در آن روزهای شلوغ و پراسترس این پوشک‌ها به شما کمک می‌کند. همچنین، 2 تا 3 بسته بزرگ دستمال مرطوب مخصوص کودک که با پوست نوزادتان سازگار باشد نیز تهیه کنید (پیشنهاد می‌کنم ابتدا چند عدد دستمال مرطوب بخرید تا در روزهای اول کارتان راه بیفتد و سپس بر اساس نوع پوست نوزادتان خرید کنید). همچنین، کرم مرطوب‌کننده و یا کرم ضد سوختگی نوزاد نیز از لوازم بسیار ضروری است. برای تمیز کردن نوزاد در هنگام تعویض پوشک، نیاز به چند عدد پارچه نیز دارید. همچنین، تشک تعویض نوزاد را نیز فراموش نکنید.

    لوازم حمام نوزاد

    بعد از تهیه لوازم بهداشتی، تخت، کمد و سایر وسایل، نوبت به خرید لوازم حمام نوزاد می‌رسد. ابتدا باید یک وان کوچک برای فرزندتان تهیه کنید که در آن احساس راحتی کند و بتواند به خوبی بازی کند. اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی کنید، می‌توانید یک وان پلاستیکی خریداری کنید. سپس، باید به فکر تهیه یک شامپوی مناسب برای موی نوزاد باشید. بهتر است از شامپوی کودک استفاده کنید که دارای PH مناسب باشد و چشم نوزاد را کمتر بسوزاند. برای بدن نوزاد نیز شامپوی مخصوص کودک بخرید که با پوست او سازگار باشد. همچنین، حوله‌ای از جنس نخ و غیرپلاستیکی تهیه کنید تا پوست حساس فرزندتان آسیب نبیند. برای شانه کردن موی کودک نیز یک برس نرم تهیه کنید.

    لوازم شیر دادن نوزاد

    از دیگر وسایلی که باید حتماً تهیه شود، لوازم شیر دادن نوزاد است. برای این کار، به 6 تا 8 عدد شیشه شیر شیشه‌ای و 2 تا 3 قوطی شیر خشک یا سرلاک نیاز دارید (شیر خشک و سرلاک برای زمانی که نوزاد شیر مادر را نخورد). همچنین، 2 تا 4 عدد پستانک و چند پیش‌بند غذاخوری کودک و سرویس غذاخوری نوزاد تهیه کنید. البته اولویت باید با شیر مادر باشد و تنها در صورت لزوم از شیر خشک و سرلاک استفاده کنید. برای پستانک نیز بهتر است از نوع ارتودنسی استفاده کنید تا دندان‌های نوزاد بهتر رشد کند.

    لوازم سلامتی نوزاد

    برای حفظ سلامتی نوزادتان، به بهداشت او توجه ویژه‌ای داشته باشید. برای این کار، به یک ناخن‌گیر مخصوص کودک نیاز دارید تا ناخن‌های دست و پای او را به خوبی کوتاه کنید. همچنین، به یک دماسنج نیاز دارید تا دمای بدن نوزادتان را مرتباً بررسی کنید و از سلامتی او اطمینان حاصل کنید. فین‌گیر نیز برای باز نگه‌داشتن مجرای تنفسی نوزاد ضروری است. همچنین، یک بسته کمک‌های اولیه نیز در خانه داشته باشید تا در صورت وقوع حادثه بتوانید به سرعت اقدام کنید.

    در پایان این مقاله امیدوارم این راهنما برای شما مفید بوده و توانسته باشید برای خرید یک سیسمونی مناسب و کامل برای نوزادتان کمک بگیرید. اگر مایل بودید، می‌توانید سایر مقالات ما را نیز مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری درباره مراقبت از نوزاد به دست آورید.

    درج نظر


    شماره تلفن همراه و نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نام
    نام خانوادگی
    امتیاز بدهید (از 1 تا 5) :
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    کالای چرم
    بازگشت به بالا Responsive Divs