جشنواره تابستان سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
جشنواره تابستان سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    هر آنچه باید درباره فیشیال پوست بدانی

    یکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت 11:00 بازدید: 39 امتیاز: 0 / 5 از 0 نظر نظرات: 0
    هر آنچه باید درباره فیشیال پوست بدانی

    هر آنچه باید درباره فیشیال پوست بدانی

    پوست یک موضوع مهم برای تمامی بانوان است که به منظور داشتن پوستی سالم و شفاف هزینه‌های زیادی را متقبل می‌شوند. درست است که دستیابی به پوستی سالم و زیبا نیازمند هزینه و زمان است، اما این هزینه‌ها به دلیل اهمیت آن، ارزشمند هستند. لازم است که مراقبت از پوست به صورت صحیح و اصولی انجام شود. در این مقاله قصد دارم به تمامی جوانب و نکاتی که باید درباره فیشیال پوست بدانید، بپردازم.

    پوست پوشیده از سلول‌های مرده یا لایه‌های بی‌ارزش است. این سلول‌ها در سطحی‌ترین بخش پوست قرار دارند و وظیفه آن‌ها محافظت از پوست است؛ به عبارتی، این سلول‌ها نقش نگهبانان بدن در برابر عوامل بیرونی را ایفا می‌کنند. به طور معمول، بدن هر ماه یکبار سلول‌های مرده را از روی پوست حذف کرده و سلول‌های جدید را جایگزین می‌کند تا همه‌ی این نگهبان‌ها تازه نفس باشند. با حذف این سلول‌های مرده از سطح پوست، پوست شفاف‌تر و درخشنده‌تر می‌شود و این اقدام به پوست اجازه می‌دهد که نفس بکشد و به‌طور بهتر خود را نشان دهد. در کل، حذف سلول‌های مرده می‌تواند کمک کند تا پوستی صاف و شفاف داشته باشید.

    فیشیال یک روش درمانی رایج و محبوب برای دستیابی به پوستی سالم و درخشان است. این روش درمانی در چند مرحله و به مدت یک ساعت انجام می‌شود. به عبارت دیگر، از زمانی که وارد کلینیک زیبایی می‌شوید تا زمانی که کار بر روی پوست شما به اتمام می‌رسد، حدود یک ساعت طول می‌کشد. فیشیال صورت یکی از روش‌های نوین جوانسازی پوست است که به‌صورت ترکیبی و با استفاده از ابزارهای مختلف در سراسر جهان انجام می‌شود. این روش کاملاً غیرتهاجمی است و به همین دلیل امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

    مشاهده و خرید محصولات مراقبت از پوست

    پاکسازی پوست چیست و چه فوایدی دارد؟

    پاکسازی پوست از سلول‌های مرده یک روش درمانی است که می‌تواند منافذ پوست را تمیز کند. سلول‌های مرده باعث تیرگی و کدری پوست می‌شوند و در نتیجه پوست درخشندگی خود را از دست می‌دهد. با لایه‌برداری پوست، این سلول‌های مرده از بین می‌روند و پوست براق و جوان می‌شود و همچنین برخی مشکلات پوستی مانند تیرگی و آکنه نیز برطرف می‌شوند. پاکسازی پوست با روش لایه‌برداری می‌تواند شما را از شر برخی مشکلات پوستی رها سازد. این فرآیند به سرعت انجام می‌شود و به‌راحتی می‌توانید آن را انجام دهید تا پوست جوان‌تر و تغذیه‌شده‌ای داشته باشید.

    اگر به دنبال پوستی شفاف هستید و از پوست تیره یا دارای آکنه خسته شده‌اید، پاکسازی پوست می‌تواند راه‌حل مناسبی برای شما باشد. این فرآیند فواید بسیاری دارد که می‌تواند شما را راضی کند؛ به عنوان مثال، می‌تواند پوست شما را شفاف‌تر و زیباتر نشان دهد. اگر این کار را به‌صورت منظم انجام دهید، حتی می‌توانید علائم پیری را از روی پوست خود از بین ببرید و پوستی جوان، سرحال و زنده داشته باشید. علاوه بر این، پاکسازی پوست می‌تواند به حفظ سلامتی پوست و سفت کردن آن کمک کند. پس از پاکسازی پوست، ممکن است چند روزی طول بکشد تا به نتیجه مطلوب برسید. معمولاً حدود 2 تا 3 روز طول می‌کشد تا پوست شفاف و به‌ظاهر مطلوبی که انتظار داشتید به دست آید. بنابراین اگر بلافاصله پس از پاکسازی تغییرات قابل توجهی احساس نکردید، نگران نباشید و باید صبور باشید.

    مراحل فیشیال و پاکسازی پوست

    پیش از شروع مراحل پاکسازی پوست، تکنسین زیبایی سوالاتی درباره نوع پوست، تغذیه و سبک زندگی شما خواهد پرسید که تأثیر قابل توجهی بر نتیجه نهایی خواهد داشت. ممکن است تکنسین بسته به نوع پوست شما، پاکسازی را شدیدتر یا ملایم‌تر انجام دهد. مراحل پاکسازی و فیشیال پوست به شرح زیر است:

    پاکسازی پوست

    در این مرحله از پاک‌کننده‌های مخصوص متناسب با نوع پوست استفاده می‌شود. این پاکسازی به صورت سطحی با استفاده از پد پنبه‌ای یا اسفنج‌های مخصوص و دستگاه‌های شستشوی صورت انجام می‌شود. همچنین در این مرحله، مشکلات پوستی مانند جوش‌های زیر پوستی، کومودون‌های سیاه، آفتاب‌سوختگی یا چین و چروک‌های پیری برای برنامه‌ریزی مراحل بعدی بررسی می‌شود.

    مشاهده و خرید محصولات آرایشی

    بخاردهی

    این مرحله برای پاکسازی عمقی و لایه‌برداری سطحی پوست انجام می‌شود. در این مرحله، منافذ پوست باز شده و برای انجام مراحل بعدی فیشیال آماده می‌شود. همچنین کومودون‌های سیاه و جوش‌های زیر پوستی برای تخلیه آماده می‌شوند. بخاردهی همزمان باعث ریلکسیشن پوست و فرد می‌شود.

    لایه‌برداری

    در این مرحله، پوست که با بخاردهی آماده شده است، با استفاده از دستگاه‌های مخصوص لایه‌بردار و مواد ویژه این کار، لایه‌برداری می‌شود. حذف سلول‌های شاخی سطح صورت، ظاهر پوست را مخملی و لطیف می‌کند.

    استخراج

    در این مرحله پاکسازی عمقی‌تر انجام می‌شود. کومودون‌های سیاه و جوش‌های زیر پوستی که آماده شده‌اند، تخلیه می‌شوند و هرگونه آلودگی نفوذ کرده به لایه‌های زیرین پوست خارج می‌شود.

    ماساژ صورت

    پس از پاکسازی، پوست باید مجدداً ریلکس و آرام شود. ماساژ با کرم‌ها و روغن‌های مخصوص انجام می‌شود و به گونه‌ای است که خون‌رسانی را در صورت افزایش می‌دهد. این ماساژ می‌تواند به کاهش چین و چروک‌های ناشی از افزایش سن کمک کند.

    ماسک صورت

    انتخاب و استفاده از ماسک با توجه به نوع پوست و مشکلات احتمالی آن انجام می‌شود. در پایان، متخصص فیشیال از تونر، آبرسان و کرم ضدآفتاب برای تکمیل مراحل استفاده می‌کند.

    درج نظر


    شماره تلفن همراه و نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نام
    نام خانوادگی
    امتیاز بدهید (از 1 تا 5) :
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    کالای چرم
    بازگشت به بالا Responsive Divs