جشنواره تابستان سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
جشنواره تابستان سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    10 اشتباه برای یک آرایش افتضاح

    شنبه 20 فروردین 1401 ساعت 23:08 بازدید: 76 امتیاز: 0 / 5 از 0 نظر نظرات: 0
    10 اشتباه برای یک آرایش افتضاح

    10 اشتباه برای یک آرایش افتضاح

    همه ما به دنبال آرایشی هستیم که چهره مان را زیباتر و جذاب‌تر کند. اما گاهی اوقات، بدون آنکه بدانیم، اشتباهاتی را در آرایش خود مرتکب می‌شویم که نه تنها نتیجه‌ی دلخواه را نمی‌گیریم، بلکه ممکن است به پوستمان نیز آسیب برسانیم. در این مقاله، به بررسی 10 اشتباه رایج در آرایش می‌پردازیم تا بتوانید با آگاهی بیشتری از محصولات آرایشی استفاده کرده و آرایشی بی‌نقص داشته باشید.

    یکی از دلایل اصلی این است که بسیاری از ما اطلاعات کافی در مورد محصولات آرایشی و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها نداریم. استفاده از لوازم آرایشی نامرغوب یا تاریخ گذشته، عدم تطابق رنگ‌ها با پوست و مو، و تکنیک‌های نادرست آرایشی از جمله مواردی هستند که می‌توانند باعث شوند آرایش ما ناموفق باشد. بهترین حالت این است که پوست شما توسط یک متخصص کاملا بررسی شود و محصولات مرتبط با پوست شما را بهتان معرفی کند. همراه ما باشید تا با این 10 اشتباه آشنا شوید:

    کشیدن مداد تیره داخل پلک پایین

    یکی از رایج‌ترین اشتباهاتی که در آرایش چشم دیده می‌شود، کشیدن مداد تیره در خط آب پایین چشم است. این کار، برخلاف تصور بسیاری، نه تنها باعث جذاب‌تر شدن چشم‌ها نمی‌شود، بلکه آن‌ها را کوچک‌تر و خسته‌تر نشان می‌دهد.

    خرید محصولات آرایشی

    زدن سایه تیره به کل پلک

    یکی از اشتباهات رایج دیگر در آرایش چشم، زدن سایه تیره به کل پلک است. این کار باعث می‌شود چشم‌ها کوچک‌تر و خسته‌تر به نظر برسند و آرایشی کثیف و نامرتب ایجاد کند. بهتر است از سایه تیره خیلی کم استفاده کنید و برای به حداقل رساندن کثیف کاری‌ها بعد از زدن بیس سایه و پودر فیکس روی پلکتان مقدار کمی سایه را با یک براش مناسب روی کریس پلکتان بگذارید و به آرامی روی کریس پلک فید کنید.

    زدن ریمل زیاد برای مژه‌های پلک پایین

    استفاده از ریمل زیاد برای مژه‌های پایین هم جزو اشتباهات رایجی است که خیلی‌ از افراد آن را انجام می‌دهند. اگر از ریمل زیاد برای مژه‌های پلک پایینتان استفاده کنید باعث می‌شود خط‌های اطراف چشمتان بیشتر دیده شود و سبب افتاده دیده شدن چشمانتان شود.  پس برای آرایش مژه‌های پلک پایین، از مقدار کمی ریمل استفاده کنید و اصلا زیاده روی نکنید.

    استفاده از رژگونه تیره

    همانطور که به خوبی میدانید استفاده از رژگونه تیره کاملا اشتباه است. استفاده از رژگونه تیره باعث می‌شود تا آرایشتان خراب شده و صورتتان خسته و پیرتر بنظر برسد. حالا شاید بپرسید پس چیکار کنم؟ جواب این سوال بسیار ساده است، همواره باید از یک رژگونه روشن استفاده کنید تا آرایشتان خوب جلوه کند.

    خرید محصولات بهداشتی

    زدن یک مدل کانتور برای فرم همه صورت‌ها

    یکی از رایج‌ترین اشتباهاتی که بسیاری از ما در آرایش صورت مرتکب می‌شویم، استفاده از یک روش کانتورینگ برای همه صورت‌ها است. انگار که یک نسخه واحد برای همه صورت‌ها وجود داشته باشد! اما حقیقت این است که هر صورت منحصر به فرد است و نیاز به کانتورینگ مخصوص به خود را دارد. برای ایجاد یک کانتور مناسب ابتدا باید نوع و فرم صورتتان را بشناسید و سپس با توجه به فرم صورت خودتان کانتور مخصوص صورت خودتان رو داشته باشید.

    کشیدن خط چشم با چشمانی بسته

    بسیاری از افراد عادت دارند هنگام کشیدن خط چشم، چشمان خود را ببندند. این کار در نگاه اول ممکن است راحت‌تر به نظر برسد، اما در واقع یک اشتباه رایج در آرایش چشم است که نباید انجام شود. همیشه باید خط چشم را با چشمانی باز کشید تا فرم چشمانتان در زمان باز بودن چشم‌ها قشنگ‌تر شود. اگر تا الان چشمانتان را میبستید و خط چشم میکشیدید، حالا وقت این است که این عادت بد را ترک کنید و با چشمانی باز تمرین کنید.

    کانتور کردن با برنزرها

    یکی از نکاتی که خیلی از افراد ممکن است آن را رعایت نکنند استفاده از برنزه کننده پوست برای کانتور کردن است. هرچند ممکن است در نگاه اول شباهت‌هایی بین این دو محصول وجود داشته باشد، اما تفاوت‌های اساسی آنها باعث می‌شود که نتیجه‌ی نهایی آرایش شما به شدت تحت تاثیر قرار گیرد.

    استفاده از پنکیک بر روی کرم پودر

    یکی از باورهای غلط رایج در دنیای آرایش، استفاده از فیکس کننده روی پنکیک است. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که با این کار آرایششان ماندگاری بیشتری خواهد داشت، اما در واقع پنکیک فقط آرایش را سنگین می‌کند و باعث غلیظ شدن آرایش می‌شود و همچنین درخشش پوست را نیز از بین میبرد.

    استفاده بیش از اندازه از کرم پودر

    استفاده از کرم پودر زیاد یکی دیگر از اشتباهاتی است که شاید همه‌ی ما آن را انجام داده باشیم. اگر پوستتان چین و چروک زیادی دارد، استفاده بیش از اندازه کرم پودر میتواند علاوه بر اینکه چین و چروک‌ها را بیشتر به نمایش بگذارد و آرایشتان را خراب کند. همیشه سعی کنید به اندازه استفاده کنید تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید و یک آرایش خوب و باکیفیت داشته باشید.

    استفاده بیش از اندازه از کانسیلر

    استفاده از کانسیلر برای پوشاندن تیرگی و گودی زیر چشم، مخصوصاً برای افرادی که خطوط ریز و چین و چروک اطراف چشم دارند، ضروری است. اما نحوه‌ی استفاده از آن بسیار مهم است. استفاده زیاد کانسیلر باعث می‌شود تا چین و چروک اطراف چشمتان مشخص شود و برای جلوگیری از این اتفاق سعی کنید به اندازه از کانسیلر استفاده کنید.

    درج نظر


    شماره تلفن همراه و نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نام
    نام خانوادگی
    امتیاز بدهید (از 1 تا 5) :
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    کالای چرم
    بازگشت به بالا Responsive Divs