جشنواره تابستان سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
جشنواره تابستان سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    10 لوازم آرایشی مسافرتی

    سه شنبه 18 مرداد 1401 ساعت 07:31 بازدید: 72 امتیاز: 0 / 5 از 0 نظر نظرات: 0
    10 لوازم آرایشی مسافرتی

    10 لوازم آرایشی مسافرتی

    اگر شما هم مانند من به آرایش علاقه‌مند هستید، قطعاً می‌دانید که هرچقدر هم سعی کنید، نمی‌توانید لوازم آرایش کمی را با خود به سفر ببرید و قطعاً به بیشتر لوازم آرایشی خود نیاز خواهید داشت. به‌خصوص زمانی که برای مدت طولانی در سفر هستید و ممکن است بخواهید آرایشی جذاب و خیره‌کننده داشته باشید. در ادامه همراه من باشید تا به 10 لوازم آرایشی مسافرتی بپردازم و به شما بگویم چه چیزهایی را ببرید که حتماً لازم می‌شود و چیزی اضافه با خود نبرید. هنگام بسته‌بندی کیف لوازم آرایش سفر، به احتمال زیاد فضای محدودی دارید. با این حال، این به معنای به خطر انداختن روتین زیبایی‌تان نیست! اصلاً. با من همراه باشید تا برخی از محصولات ضروری برای همراهی در سفر را به شما معرفی کنم تا بتوانید بهترین ظاهر و احساس را داشته باشید.

    ضد آفتاب

    در حالی که این محصول از نظر فنی یک محصول آرایشی نیست، اما داشتن یک ضد آفتاب خوب در هنگام سفر بسیار مهم است. بسته به سفری که می‌روید، نوع کرم ضد آفتاب متفاوت است. برای مثال، اگر زمان زیادی را در ساحل باشید، به احتمال زیاد به یک کرم ضد آفتاب مقاوم در برابر آب با SPF بالا نیاز دارید. کرم ضد آفتاب دارای SPF 100 یک گزینه عالی برای این کار است. اگر به سفری می‌روید که در آن زمان زیادی را بیرون زیر نور خورشید نیستید، یک مرطوب‌کننده با SPF 30 مانند مرطوب‌کننده روزانه تهیه و استفاده کنید.

    مشاهده و خرید محصولات آرایشی

    مرطوب‌کننده رنگی

    مرطوب‌کننده رنگی محصولی عالی برای مصرف در سفر است. یک لایه شفاف پوستتان را مرطوب نگه می‌دارد و در عین حال کمی پوشش می‌دهد و روی پوستتان احساس سنگینی نمی‌کنید. علاوه‌براین، بیشتر مرطوب‌کننده‌های رنگی را می‌توان با دست‌هایتان بزنید.

    کانسیلر

    وقتی صحبت از کانسیلر می‌شود، باید فرمولی بادوام داشته باشید که در طول روز مجبور نشوید آن را تمدید کنید. یکی از موارد مورد علاقه من، کانسیلر مایع شون است که به میزان مناسبی پوشش اضافه می‌کند و وقتی روی پوستتان استفاده می‌کنید، اثر روشن‌کنندگی بسیار خوبی دارد. این محصول دارای اپلیکاتور برس است که به راحتی می‌توانید آن را بکشید و با نوک انگشتان ترکیب کنید. من دوست دارم از این زیر چشم، اطراف بینی و نقاط بلند صورت استفاده کنم تا کمی برجسته شود.

    پودر

    یک پودر صورت خوب یک محصول ضروری برای همراه داشتن است، به خصوص اگر در آب و هوای گرم و مرطوب باشید. بسیاری از مردم پودر تکمیل‌کننده معدنی را دوست دارند و دلیل خوبی هم دارند! این پودر، آرایش را در تمام طول روز ثابت نگه می‌دارد و بدون اینکه پوستتان را خشک کند، با چربی مبارزه می‌کند.

    مشاهده و خرید کیف لوازم آرایش و براش سیلیکونی Tuval

    برنزر

    برنزر واقعاً می‌تواند صورت را گرم کند و زندگی را به پوست برگرداند. برنزرهای زیادی وجود دارند که در رنگ‌های مختلف متناسب با رنگ‌های مختلف پوست ساخته شده‌اند.

    ابروها

    وقتی که در سفر هستید، به احتمال زیاد زمان زیادی برای آرایش ندارید. یک محصول عالی که می‌تواند برای پر کردن سریع ابروها استفاده شود، مداد ابرو لیفت فوری است. حالت دادن به ابروها و همانطور که همیشه درستشان می‌کنید و به آن‌ها اهمیت می‌دهید، خیلی مهم است و باید در سفر هم این کار انجام شود.

    یک پالت سایه چشم ساده

    اگر فردی هستید که معمولاً از سایه چشم استفاده می‌کنید، ممکن است وسوسه شوید که چندین پالت با خود بیاورید. با این حال، این می‌تواند فضای زیادی را در کیفتان اشغال کند! در عوض، پالت کوچک‌تری را انتخاب کنید که دارای سایه‌های اولیه‌ای باشد که برای ایجاد ظاهری متنوع به آن نیاز دارید. سایه پالتی سیتی استایل گلدن رز موجود در فروشگاه اینترنتی سولوکالا یک محصول شگفت‌انگیز برای سفر است و حاوی چندین سایه خنثی است. سایه قهوه‌ای تیره‌تر را می‌توان به‌عنوان آستر استفاده کرد و روشن‌ترین سایه هم وقتی به‌عنوان برجسته‌کننده صورت استفاده می‌شود جذاب‌تر است. همچنین، این پالت در یک کامپکت شیک عرضه شده که فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.

    ریمل

    ریمل می‌تواند هر آرایشی را متحول کند. هنگام مسافرت، حتماً ریملی انتخاب کنید که لکه یا پوسته پوسته نشود، به خصوص اگر قصد دارید زمان زیادی را در بیرون از منزل باشید. در فروشگاه اینترنتی سولوکالا به راحتی می‌توانید انواع ریمل را مشاهده کنید و ریمل مناسب خود را با تخفیف بخرید.

    بالم لب رنگی

    بالم لب رنگی برای مسافرت عالی است چون می‌توانید آن را در کیفتان نگه دارید و در حین حرکت مجدداً استفاده کنید. همچنین لب‌هایتان را مرطوب نگه می‌دارد! اگر جایی که مسافرت می‌روید، آب و هوایی گرم و خشک یا سرد و خشک دارد این محصول حسابی به کمکتان می‌آید و نمی‌گذارد لب‌هایتان ترک بخورند و دچار مشکل شوند.

    اسپری تونر صورت

    تونر، محصولی عالی برای نگهداری در سفر است. راه‌های مختلفی برای استفاده از این اسپری وجود دارد. شما می‌توانید آن را در شب یا صبح به‌عنوان بخشی از روتین مراقبت از پوستتان استفاده کنید، از آن به‌عنوان مه آرایشی استفاده کنید، یا حتی زمانی که بیرون از خانه هستید آن را با خود ببرید. اگر نیاز دارید پوستتان را در طول روز شاداب کنید. این محصول در اندازه مسافرتی عرضه می‌شود، پس برای انداختن در کیف عالی است.

    درج نظر


    شماره تلفن همراه و نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نام
    نام خانوادگی
    امتیاز بدهید (از 1 تا 5) :
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    کالای چرم
    بازگشت به بالا Responsive Divs