بهار تخفیف سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
بهار تخفیف سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    تاثیر رژیم غذایی بر پوست (بخش دوم)

    قبل از مطالعه این مقاله، پیشنهاد میشود تا بخش اول از این سری مقاله را مطالعه فرمایید.
    • میوه ها و سبزیجات رنگارنگ

      بسیاری از میوه ها و سبزیجات با رنگ عمیق بسیاری از ترکیبات خود را به نام کاروتنوئید می گیرند. برخی از این موارد می توانند به ویتامین A تبدیل شوند ، ویتامین A که برای کمک به تولید مثل سلول های پوست شما لازم است. بسیاری از میوه ها و سبزیجات نیز منابع خوبی از ویتامین C هستند که بدن شما برای تولید کلاژن به آن نیاز دارد. کاروتنوئیدها و ویتامین C همچنین به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کنند و به مبارزه با تشکیل رادیکال های آزاد آسیب رسان کمک می کنند.
    • آجیل و دانه ها

      آجیل های درختی مانند بادام و گردو و دانه هایی مانند کتان و چیا، چربی های امگا 3 سالم ارائه می دهند. و برخی از مغزها (به ویژه مغزهای برزیل) منابع بسیار خوبی از سلنیوم هستند، ماده معدنی که به عنوان یک آنتی اکسیدان نیز عمل می کند.
    • مایعات فراوان

      برای اینکه مواد مغذی به داخل بدن منتقل شوند و زباله ها به بیرون منتقل شوند، سلول های پوستی (و تمام سلول های بدن) به مایعات اعتماد می کنند. آب بسیار عالی است و چای سبز نیز بسیار خوب است زیرا نه تنها مایعات بلکه آنتی اکسیدان ها را تأمین می کند. وقتی هوا گرم است حتما هیدراته باشید. هنگام تعریق، بدن شما به مایعات کمک می کند تا مواد زائد را از روی پوست پاک کند.
    تاثیر رژیم غذایی بر پوست (بخش دوم) برای ترکیب پوستی سالم به پروتئین خود مقداری دانه کتان یا چیا برای امگا 3، تکه های انبه برای ویتامین C و برخی از برگ های اسفناج کودک برای کاروتنوئیدها اضافه کنید. دوست دارید برای سالم نگه داشتن پوست و شفافیت چهره چه چیزی بخورید؟ به بیان ساده، آکنه نوعی اختلال در گردش سلول های پوستی است که کراتینه سازی نامیده می شود. گردش نامناسب پوست منجر به سلولهای حفظ شده می شود که غدد چربی و منافذ را مسدود کرده و پروتئین و سبوم (روغن طبیعی پوست شما) را در زیر پوست به دام می اندازد. آن پروتئین ها و روغن ها به غذای، باکتری های ایجاد کننده آکنه تبدیل می شوند.
    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    محصولات چرم طبیعی
    بازگشت به بالا Responsive Divs