بهار تخفیف سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
بهار تخفیف سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    مزایا و مضرات کراتینه مو

    درمان موی کراتینه پاسخی محبوب برای موهای وز و غیرقابل کنترل است. اگرچه یک روش درمانی کراتینه می تواند موها را صاف و لطیف کند، اما همیشه بهتر است بدانید که دقیقاً چه انتظاری را باید داشته باشید. ادامه مطلب را بخوانید و کاملاً آگاهانه در مورد درمان موهای کراتینه تصمیم بگیرید!

    درمان موی کراتین چیست؟

    کراتین خانواده ای از پروتئین های ساختاری رشته ای است و ماده اصلی ساختاری است که مو، ناخن و لایه خارجی پوست شما را تشکیل می دهد. کراتین موها را قوی و براق می کند. اما پروتئین در موهای فر و بافت ضعیف تر است که منجر به خشکی و وز شدن مو می شود. درمان کراتینه چیزی نیست جز یک فرآیند شیمیایی که در آن متخصصان آرایشگاه رشته های مو را با پروتئین می پوشانند تا صاف و براق شوند. در حالی که انواع مختلفی از درمان های کراتینه وجود دارد، اما در سطح اولیه، همه آنها شامل تزریق فولیکول مو و تزریق نواحی متخلخل با کراتین برای سالم سازی مو هستند. نتایج یک درمان موی کراتینه می تواند تا شش ماه طول بکشد و متخصصان ممکن است مخلوط فرمول را متناسب با نوع مو و نیاز شما تنظیم کنند. این روش درمانی بسته به طول و ضخامت مو، بافت مو و فرمول درمانی مورد استفاده، می تواند بین دو تا چهار ساعت طول بکشد. نسخه های بسیاری از درمان های موی کراتینه در دسترس است، برخی حاوی فرمالدئید بیشتری نسبت به دیگران هستند و برخی دیگر جایگزین های مضر کمتری دارند. استفاده از فرمالدئید نگران کننده است زیرا سرطان زا است. اگرچه میزان فرمالدئید ترشح شده در تیمار کراتینه بسیار کمتر است، اما بهتر است درمان های بدون فرمالدئید را انتخاب کنید. مزایا و مضرات کراتینه مو درمان های جدید کراتین فاقد فرمالدئید است و به جای آن از اسید گلیوکسیلیک استفاده می شود. در حالی که گزینه بهتر از نظر ایمنی و بهره وری در درمان موها می باشند، درمان کراتین آزاد فرمالدئید بسیار فعال است و آثار ماندگار ارائه نمی دهد.

    کراتین اکسپرس

    این یک درمان کوتاه مدت است که شامل استفاده از کراتین بر روی مو به شکل سرم و سپس با استفاده از سشوار و اتو است. این برای خانمهایی با موهای فر یا موج دار است که به دنبال کنترل پذیری بیشتر موهای خود هستند.
    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    محصولات چرم طبیعی
    بازگشت به بالا Responsive Divs