بهار تخفیف سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
بهار تخفیف سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    انتخاب برس و شانه مناسب برای موهای شما

    [vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline="no" text_larger="no"]

    انتخاب برس و شانه مناسب برای موهای شما

    همه‌ی ما ساعت‌ها در لوازم آرایشی فروشی به دنبال بهترین شونه و قشنگ‌ترین شونه هستیم، اما میدونی؟ کار سختیه تا یه شونه مناسب برای موهام پیدا کنم. تا آخر مقاله انتخاب برس و شانه مناسب برای موهای شما همراه من باش تا بهت بگم چه برسی به درد موهات میخوره تا نری الکی یه برسی بخری که نباید میخریدیش. هر شونه‌ای میگیرم یا کیفیت خوبی نداره و یا نمیشه خوب باهاش موهامو شونه کنم. چند وقت پیش رفتم یه برس خوب مثلا خریدم ولی فروشنده سرم کلاه گذاشت و الکی گفت خوبه، این برسه همش باعث میشه موهام کنده بشه و ریزش موهام بیشتر شده. دیگه از این برس استفاده نمیکنم و میخوام یه برس جدید بخرم.

    چجوری بهترین برس مو رو پیدا کنیم؟

    دیگه همه‌ی ما می‌دونیم که چقدر برس مو تنوع داره و حتی تا صبح هم بشینیم و بخوایم یه برس موی خوب برای خودمون انتخاب کنیم نمی‌تونیم، چون تنوع واقعا بالاس. میدونم همیشه از روی ظاهر میری و یه برس مو خریداری میکنی، اما یه سری نکات هستش که اگه بدونی خب قاعدتا یه برس موی بهتر برای موهای خودت میتونی انتخاب کنی. اگه موهات آسیب دیدس و یا فر و مجعد تا آخر این مقاله همراه من بمون.

    اولا باید بدونی که برس مویی که داری خریداری میکنی دارای دندونه‌های نرم و انعطاف پذیره، چون این برس‌ها به موها و پوست سرت آسیبی نمی‌رسونن. اگه موهات فر و مجعده، باید از خرید برس‌هایی با دندونه‌های نزدیک به هم خودداری کنی. سعی کن برس‌هایی رو انتخاب کنی که فاصله‌ی زیادی باهم دارن و همین موضوع کوچیک باعث میشه موهای فرت وز نشن. پس خیلی نکته‌ی مهمیه و سعی کن همیشه رعایتش کنی.

    بعد از همه‌ی این نکاتی که بهت گفتم، می‌رسیم به یه نکته‌ی مفید دیگه. سعی کن برسی بخری که جنسش نایلونی باشه نه پلاستیکی. جالبه بدونی که برس‌های نایلونی انعطاف پذیرترن و برای موهات خیلی مناسب‌ترن. پس همیشه سعی کن به دنبال یه برس نایلونی باشی. نکته‌ی بعدی اینه که همیشه سعی کن به دنبال برسی باشی که ارگونومیک باشه. برس‌های ارگونومیک کنترل بیشتری روی تمامی بخش‌های موهات بهت میدن و بهتر باهاشون میتونی شونه کنی.

    انتخاب برس و شانه مناسب برای موهای شما

    خرید محصولات برس و شانه

    برس‌هایی که انتهاشون بالشتک دارن برس‌های خوبین. این برس‌ها به موهات کمتر آسیب وارد میکنن و کف سرت رو هم به خوبی ماساژ میدن! میدونی که ماساژ کف سر باعث جریان خون و رشد بیشتر موهات میشه. برس‌هایی با دندونه‌های گرد انتخاب کن و بخر. این برس‌ها کمک میکنن تا موهات آسیب نبینه.

    همیشه مراقبت کردن از موها باعث میشه که اون‌ها کمتر آسیب ببینن و همیشه لطیف و سرحال باشن. پس همیشه سعی کن به موهات رسیدگی کنی و در انتخاب برس مناسب این نکات رو هم در نظر بگیری.

    بهترین برس مو مناسب موهای تو

    در ادامه میخوام بهت درباره بهترین برس برای انواع مو توضیحاتی رو بدم. اینطوری میتونی بفهمی که نسبت به مویی که داری چه برسی رو بخری بهتره. خب پس این قسمت رو هم همراه من بمون تا بهترین برس رو برای موهات بهت معرفی کنم.

    تار موهات نازک است

    افرادی که تار موی نازکی دارن موهاشون کم پشت بنظر میاد و موهاشون هم زود چرب میشه. معمولا این افراد نیازی به زدن برس به موهاشون نمی‌بینن، اما اگه یه برس موی خوب داشته باشن قطعا توی حجم و بافت موهاشون تفاوت رو احساس میکنن. باید بهت بگم که بهترین برس مو برای این نوع از موها، برس موهاییه که دندونه‌هاش از جنس موی طبیعی باشه. این برس موها از موی طبیعی زبر تهیه میشن و الکتریسیته ساکن ایجاد نمیکنن. یه برس خوب و یه برس کشیدن خوب میتونه گرد و غبار و چربی اضافی سر شمارو برداره و چربی طبیعی رو جایگزین کنه.

    موهات آسیب دیدس

    موهات میتونن به دلایل خیلی زیادی آسیب ببینن و یکی از دلایلی که میتونه باعث آسیب به موهات بشه همین رنگ کردن و سشوار کشیدنه. از موهات باید مراقبت کنی و برای مراقبت هرچه بیشتر از موهات به یه برس موی طبیعی نیازداری و هرچه برس موت نرم‌تر باشه بهتره. برس موی نرم میتونه ساقه‌ی مو رو قوی‌تر کنه و گردش خون رو در سرت بیشتر کنه.

    تار موهات ضخیمه

    تارموهای ضخیم میتونه موهای شمارو پرپشت نشون بده ولی قطعا توی حالت دادن دشواری داره!اول از همه باید بگم که برس مویی رو بزار کنار و برس با دندونه‌های پلاستیکی رو انتخاب کن. این برس‌ها میتونن گره‌های موهات رو راحت باز کنن و به سادگی با اون‌ها میتونی شونه بزنی.

    انتخاب برس و شانه مناسب برای موهای شما

    خرید محصولات مراقبت از مو

    موهای معمولی

    موهای معمولی به اون دسته از موها گفته میشه که نه خیلی نازک باشن و نه خیلی ضخیم، در واقع بین این دو مدل مو هستن. برای این دسته از موها بهتره از یه برس موی ترکیبی پلاستیکی و مویی استفاده کنید. این برس‌ها درواقع دو برس هستن در یه برس که کار رو برای شما راحت‌تر میکنن و به راحتی میتونی با این برس، موهات رو شونه بزنی.

    موهای فر

    موهای فر با اینکه خیلی قشنگن، اما خیلی دردسر دارن و شونه کردن اون‌ها واقعا کار سختیه اما با یه برس مناسب میتونی موهای فرت رو کاملا و به راحتی برس بکشی. برای اینکار فقط به یه برس دندونه درشت نیازه. این نوع برس حالت موهات رو خراب نمیکنه و فر اون رو باز نمیکنه.

    موهای کوتاه

    موهای کوتاه برای شونه زدن به یه برس گرد با دندونه‌های طبیعی نیاز دارن. با این برس میتونی به سادگی به موهات حجم و حالت بدی.

    موهای وز

    موی وز میتونه خیلی دشواری همراه داشته باشه و اکثر افراد از موهای وز کلافه شدن. بهترین کار برای وز نشدن موهات اینه که یه شونه موی خوب انتخاب کنی. برای موهای وزت از برس‌های پلاستیکی و یا طبیعی استفاده کن.

    [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row]
    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    محصولات چرم طبیعی
    بازگشت به بالا Responsive Divs