بهار تخفیف سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
بهار تخفیف سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    اهمیت استفاده از ضد آفتاب کودک

    [vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline="no" text_larger="no"]پوست بچه‌ها هم مثل آدم بزرگ ها حساسه و باید ازش به خوبی نگهداری بشه، پس بهتره زمانی که میخواید فرزند دلبندتون رو به بیرون از خونه ببرین بهتره از کرم ضد آفتاب کودکان روی پوستشون استفاده کنید. شاید بازهم برای خیلی ها سوال باشه که آیا واقعا کرم ضد آفتاب برای کودکان لازمه؟ تو این مقاله قصد دارم تا به اهمیت استفاده از ضد آفتاب کودک بپردازم، پس همراه من باش. شاید برای همه پدر و مادرها سوال باشه که آیا واقعا استفاده از ضد آفتاب برای کودکم لازمه؟ در یه کلام باید بگم که بله لازمه. تا به الان اطلاع رسانی زیادی در رابطه با اثرات مخرب اشعه فرابنفش خورشید روی پوست شده. پوست کودک نسبت به افراد بزرگتر نسبت به آسیب‌های محیطی و مواد ‌سیب زا از جمله اشعه فرابنفش خورشید حساس تره. اشعه فرابنفش خورشید علاوه بر تغییر رنگ پوست، باعث ایجاد آکنه، لک و چین و چروک باعث بروز بعضی بیماری‌ها مثل سرطان پوست هم میشه. پس بهتره از پوست کودکت در برابر این عامل آسیب زا محافظت کنی. چاره کار اینه که یه کرم ضد آفتاب کودک بخری و اگه خواستی بچه رو به بیرون از خونه ببری از اون روی پوست بچت استفاده کنی.

    اهمیت استفاده از کرم ضد آفتاب برای کودک

    فقط یه آفتاب سوختگی در دوران کودکی می‌تونه خطر ابتلا به ملانوما، احتمال ابتلا به مرگبارترین شکل سرطان پوست، در زندگی رو دو برابر کنه. پوست‌های جوون و حساس در برابر اشعه‌های آسیب پذیر آسیب پذیر تر هستن، پس از کودکت در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت کن. ایمنی و مراقبت از کودکت در برابر آفتاب دردسر بزرگی به حساب میاد. استفاده از ضد آفتاب می‌تونه راهکاری باشه، مخصوصا در مواردی که پوشش ضخیمی روی پوست میزنه. اعمال اون روی پوست کودک می‌تونه چالشی بزرگ باشه؛ مخصوصا اگه کودکت نظرش به این ماجرا جلب بشه. استفاده از کرم ضد آفتاب مهمه و باید روی پوست کودکت به خوبی اون رو بزنی. درسته کمی سخته هر بار که خواستی بیرون بری از ضد آفتاب استفاده کنی اما بهتره این کار رو انجام بدی چون به نفع بچت هست. محافظت از پوست کودکت در برابر اشعه‌های مضر خورشید میتونه ایجاد سرطان پوست رو در فرزندت از بین ببره. پس کرم ضد آفتاب خیلی مهمه و باید اون رو با دقت فراوان خریداری کنی. برای اینکه بتونی بهترین ضد آفتاب رو برای پوست فرزندت انتخاب کنی بهتره از یه متخصص پوست و مو کودکان کمک بگیری تا بهترین نوع ضد آفتاب رو برای پوست فرزندت رو بهت پیشنهاد بده و از مشکلات پوستی مثل حساسیت جلوگیری بشه.

    اهمیت استفاده از ضد آفتاب کودکسن استفاده از ضد آفتاب کودکان

    قطعا یکی از سوالایی که برای هر پدر و مادری ممکن پیش بیاد اینه که از چه سنی باید از کرم ضد آفتاب برای پوست فرندزم استفاده کنم؟ باید بگم که تا سن زیر 6 ماه استفاده از کرم ضد آفتاب توصیه نمیشه. پوست نوزادت حساسه و به راحتی مواد شیمیایی موجود در ضد آفتاب رو جذب می‌کنه که میتونه مشکلاتی رو برای کودکت ایجاد کنه. در مورد پوست نوزادان با توجه به آسیب پذیری بیش از حد و شکنندگی تا جای ممکن باید در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرن. اگه میخوای از خونه خارج بشی بهتر قبل از ظهر و بعد از ظهرها از خونه خارج بشی که خورشید به صورت عمودی نمی‌تابه. این زمان‌ها بهترین زمان‌ها برای بیرون رفتن از خونه هستن. همچنین بهتره هرروز بچه رو از خونه بیرون ببری تا هوا بخوره و سیستم ایمنیش هم قوی بشه.

    نکات استفاده از ضد آفتاب روی پوست فرزند

    همونطور که گفتم سن شروع استفاده از ضد آفتاب در کودکت بعد از سن 6 ماهگیه که البته خیلی هم مهمه و باید جدی بگیریش. پس استفاده از ضد آفتاب مثل خودتون برای کودکتون هم یه امر ضروریه و باعث حمایت از پوست و جلوگیری از بروز بیماری‌ها در آینده میشه پس باید جدی بگیریش. در صورتی که ساعت‌های زیادی از خونه دور هستی بهتره که کرم ضد آفتاب رو دوباره روی پوستتون بزنید تا بهتر عمل کنه و خاصیتش رو از دست نده. همونطور که میدونی کرمی که مثلا صبح روی پوست خودت و یا فرزندت میزنی تا ظهر دووم میاره و بعد از اون دوباره باید تمدید کنی، حالا چه پوست خودت باشه چه پوست فرزندت. سعی کن نیم ساعت قبل از خروج از خونه از کرم ضد آفتاب استفاده کنی تا بخوبی جذب پوست بشه و کرم رو به صورت نازک و یک نواخت روی صورت فرزندت پخش کن. همونطور که اطلاع داری ترکیبات ضد آفتاب کودکان با بزرگسالان متفاوته پس سعی نکن کرم. ضد آفتاب خودت رو روی پوست فرزندت بزنی. با توجه به حساسیت پوست کودکت معمولا از فیلترهای شیمیایی و مواد الرژی زا در کرم‌های ضد آفتاب کودکان استفاده نمیشه و بهتره که پدر و مادر از کرم ضد آفتاب خودشون روی پوست کودکشون استفاده نکنن.

    اهمیت استفاده از ضد آفتاب کودکجمع بندی

    پوست فرزندت خیلی حساسه پس سعی نکن نسبت به پوستش بی تفاوت باشی. بهتره زمانی که میخوای اون رو از خونه به بیرون ببری برای بازی و تفریخ یا هر جای دیگه، از کرم ضد آفتاب کودک روی پوست فرزندت استفاده کنی تا اشعه‌های مضر آفتاب پوست فرزندت رو خراب نکنن. پوست فرزندت الان خیلی حساسه و باید حواست بهش باشه تا به مشکلات مختلفی بر نخوره. اگه اطلاعی درباره کرم ضد آفتاب کودکان نداری بهتره از یه متخصص پوست و موی کودک مشاوره بگیری تا همه چیز رو بهت اطلاع بده و بهترین کرم ضد افتاب رو هم به فرزندت پیشنهاد بده تا همیشه پوستی خوب داشته باشه. حتی میتونی با دستور پزشک از کرم‌های مرطوب کننده هم استفاده کنی تا همیشه پوست فرزندت سالم و سلامت باشه. امیدوارم این مقاله بدردت خورده باشه و ازش نهایت استفاده رو برده باشی.[/vc_column_text][vc_column_text woodmart_inline="no" text_larger="no"]
    مشاهده محصولات ضد آفتاب کودکان
    [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    محصولات چرم طبیعی
    بازگشت به بالا Responsive Divs