بهار تخفیف سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
بهار تخفیف سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    درباره سلامت مردان چه می خواهید بدانید؟

    [vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline="no" text_larger="no"]

    درباره سلامت مردان چه می خواهید بدانید؟

    مردها به دلیل اینکه از پزشک خوششون نمیاد به بیمارهای غیر عادی پزشکی بدنام هستن. این ممکنه به اینکه چرا زن‌ها بیشتر عمر می‌کنن کمک کنه! اجازه نده از خود راضی بودن به سلامتیت آسیب بزنه. در ادامه به سلامت مردان چه می‌پردازم، پس تا آخر این مقاله همراه سولوکالا باش.

    معاینات سالانه رو با پزشک خودت برنامه ریزی کن و این قرارها رو حفظ کن تا مشکلی برای بدنت پیش نیاد. پزشک میتونه به کنترل وزن، فشار خون و سطح کلسترول خونت کمک کنه. اضافه وزن، فشار خون بالا و کلسترول بالا از عامل‌های خطر بیماری‌های قلبی عروقی هستن. پزشک میتونه تغییرات سبک زندگی، داروها یا بقیه روش‌های درمانی رو برای کمک به کنترل وزن، فشار خون و کلسترول خون توصیه کنه.

    غذاهای طبیعی بخور

    غذاهای بسته بندی شده و فرآوری شده معمولا پر از شکر، نمک، چربی‌های ناسالم، افزودنی‌های مصنوعی و کالری هستن. چیزهای ناسالم و مصنوعی رو محدود کن و چیزهایی که در ادامه میگم رو بخور:

    میوه‌ها و سبزیجات تازه

    • محصولات سبوس دار، مانند برنج قهوه‌ای و نان‌های سبوس دار
    • غذاهای غنی از فیبر، مثل لوبیا و سبزیجات برگ دار
    • تکه‌های بدون چربی گوشت و مرغ، مانند سینه مرغ بدون پوست و گوشت چرخ کرده بدون چربی
    • ماهی، مانند سالمون

    درباره سلامت مردان چه می خواهید بدانید؟

    مشاهده محصولات دسته آقایان

    حرکت کن!

    بیماری قلبی عامل اصلی مرگ در میان مردان ایرانیه! ورزش منظم یکی از بهترین راه‌ها برای جلوگیری از بیماری قلبی و قوی نگه داشتن بدنه. همچنین میتونه بهت در بهبود و حفظ سلامت کلی جسمی و روانی کمک کنه. سعی کن هر هفته حداقل 150 دقیقه ورزش هوازی داشته باشی. برای مثال، پنج جلسه 30 دقیقه‌ای ورزش هوازی رو در تقویم هفتگیت برنامه ریزی کن. ورزش‌های هوازی مثل پیاده‌روی، دویدن، شنا، بسکتبال، تنیس و ورزش‌های دیگه.

    مهمه که برای حداقل دو جلسه فعالیت‌های تقویت کننده عضلات در هفته وقت بزاری. برای مثال، وزنه برداری، صخره نوردی و یوگا میتونه بهت کمک کنه عضلات قوی تری داشته باشی.

    کمر سالمت رو حفظ کن

    اگه اندازه دور کمرت بیشتر از 40 اینچه، ممکنه باعث نگرانی بشه. بر اساس موسسه ملی قلب، ریه و خون، خطر ابتلا به بیماری‌های مرتبط با چاقی رو افزایش میده. برای مثال، مردها با شکم بزرگ در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع 2، بیماری قلبی و سکته هستن. برای بیشتر مردها، بهترین راه برای از بین بردن چربی‌های اضافی شکم، کاهش کالری از رژیم غذایی و ورزش بیشتره. از پزشکت بخواه که بهت کمک کنه تا برنامه‌ای برای کاهش وزن ایجاد کنی که برات ایمن و موثر باشه.

    ویتامین‌هات رو مصرف کن

    بیشتر افراد میتونن ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز برای سلامتی رو با داشتن یه رژیم غذایی متعادل دریافت کنن. مهمه که غذاهای متنوع و غنی از ویتامین و مواد معدنی مثل میوه‌های تازه، سبزیجات و غلات کامل بخوری. خیلی از این غذاها مثل فیبر، سالم برای قلب و ترکیبات آنتی اکسیدانی طبیعی هستن که می‌تونن به کاهش خطر ابتلا به بعضی بیماری‌ها کمک کنن.

    بعضی از افراد ممکنه از مصرف روزانه مولتی ویتامین یا بقیه مکمل‌ها هم سود ببرن. برای مثال، ممکنه پزشکت رو تشویق کنی که رژیم غذاییت رو با کپسول‌های روغن ماهی حاوی اسیدهای چرب امگا 3 و ویتامین D3 تکمیل کنه.

    عادت‌های ناسالم رو کنار بزار

    سیگار کشیدن یکی از بدترین کارهاییه که میتونی برای سلامتیت انجام بدی. دود هم بسیار خطرناکه. سالانه نزدیک به 7300 آمریکایی غیرسیگاری بر اثر سرطان ریه ناشی از دود سیگار جان خودشون رو از دست میدن. استعمال دخانیات و قرار گرفتن در معرض دود سیگار میتونه باعث بیماری‌های دیگه‌ای مثل بیماری مزمن انسدادی ریه (COPD)، آمفیزم و بیماری قلبی بشه. اونها همچنین خطر ابتلا به خیلی از انواع سرطان رو افزایش میدن.

    درباره سلامت مردان چه می خواهید بدانید؟

    خرید محصولات ضدآفتاب

    بقیه رفتارهای اشتباه سلامتی مثل مصرف بیش از حد الکل و استفاده تفریحی یا عادتی مواد مخدر هم میتونه به بدن آسیب بزنه. اگه الکل مصرف می‌کنی، این کار رو در حد اعتدال انجام بده. برای مثال، مردها نباید بیشتر از دو نوشیدنی در روز، یا معادل 24 اونس آبجو، 10 اونس شراب، یا 3 اونس مشروبات الکلی مصرف کنن.

    اگه از داروهای غیرتجویزی استفاده می‌کنی، مهمه که اون رو متوقف کنی. اونها با خیلی از شرایط سلامتی مرتبط هستن. برای مثال، مصرف کوکائین می‌تونه باعث حمله قلبی و سکته بشه. انواع داروهای تزریقی می‌تونن منجر به عفونت‌های جدی و تخریب پوست در محل‌های تزریق بشن.

    بعضی از مردها هم از استروئیدهای آنابولیک برای افزایش حجم عضلانی استفاده می‌کنن. این می‌تونه منجر به عواقب جدی برای سلامتی بشه. پیامدهای احتمالی مثل عقیمی، بیماری قلبی، بیماری پوستی و مشکلات رفتاری. اگه سیگار می‌کشی، زیاد الکل مینوشی یا از داروهای غیرقانونی استفاده میکنی، پزشک می‌تونه بهت کمک کنه تا برنامه‌ای برای ترک سیگار ایجاد کنی. اونها ممکنه دارو، درمان یا سایر درمان‌ها یا استراتژی‌ها رو توصیه کنن.

    از پوستت محافظت کن!

    ملانوما نوعی سرطان پوسته که یکی از کشنده ترین سرطان هاس. طبق آکادمی پوست آمریکا (AAD)، مردهای بالای 50 سال در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به اون هستن. برای کاهش خطر ابتلا به ملانوم، اقدامات لازم رو برای محافظت از خودت در برابر اشعه مضر فرابنفش (UV) خورشید انجام بده. وقتی بیرون هستی:

    • وقتت رو در سایه بگذرون
    • بدنت رو با لباس محافظ بپوشون
    • پوست در معرض آفتاب رو با کرم ضد آفتاب با فاکتور محافظت از آفتاب (SPF) 30 یا بالاتر بپوشون
    • اگه عرق می‌کنی یا شنا می‌کنی، کرم ضد آفتاب رو هر دو ساعت یه بار یا بیشتر استفاده کن
    [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row]
    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    محصولات چرم طبیعی
    بازگشت به بالا Responsive Divs