بهار تخفیف سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
بهار تخفیف سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    روش های مراقبت از پوست دست و پا

    دست ها و پاها یکی از مهمترین قسمت های بدن است که هنگام مراقبت از زیبایی مورد توجه قرار می گیرد. هر چقدر هم که خوب به نظر برسید، ناصافی و خشکی دست شما می تواند ظاهر کلی شما را خراب کند و پاهای ترک خورده شما می تواند ظرافت فرم راه رفتن شما را بدزدد. گاهی اوقات پاهای زیبا تبدیل به بیانیه ای شد، چه کسی می تواند شارون استون غواص مشهور هالیوود را فراموش کند که برای پاهای زیبا بسیار محبوب بود. تصور کنید اگر پاهای او با پاهای زشت و کثیف شود ؟؟؟ ترک خوردگی پاشنه پا مشکل دیگری است که احساس بسیار عجیبی از خود به جای می گذارد. در حالی که با لباس های کوتاه فانتزی یا تاپ های بدون آستین زیر آفتاب بیرون می روید ، دست ها و پاها در معرض مستقیم اشعه های مضر UV خورشید قرار می گیرند که باعث تغییر رنگ، تیرگی، بثورات و برنزه شدن می شوند. روش های مراقبت از پوست دست و پا با افزایش دما در تابستان ها و پاهایتان که در طول روز در کفش های تنگ محصور می شود، پای شما را مستعد ابتلا به چندین عفونت مانند عفونت های قارچی، تاول، پسوریازیس و البته بوی بد پا می کند.
    • بازوها بخشی از بدن هستند که زیبایی کلی شما را مشخص می کنند. دستهای خشک، خشن و لک دار می تواند سایه تیره شما را بر روی تمام ظاهر شما ایجاد کند. هر چقدر که به نظر می رسد صورت شما زیبا باشد اما یک چشم تنها به شما احساس ناخوشایندی می دهد. اگر می خواهید واقعاً زیبا به نظر برسید نمی توانید رژیم زیبایی را برای دست و پاهای خود روی صندلی عقب قرار دهید. آنها به اندازه ظاهر صورت شما مهم هستند. بنابراین دفعه دیگر از دست و پایتان مراقبت کنید و خود را جلب کنید تا اعتماد به نفس قابل توجهی پیدا کنید!
    • زیر بغل در تابستان ها به دلیل تجمع باکتری بیشتر در معرض عفونت قارچی است. هنگام حمام از یک صابون ضد باکتری خوب استفاده کنید و زیر بغل را به درستی بشویید. موهای زیر بغل خود را آزاد نگه دارید به طور مرتب موهای غیرضروری را اصلاح کنید.
    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    محصولات چرم طبیعی
    بازگشت به بالا Responsive Divs