بهار تخفیف سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
بهار تخفیف سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    نکاتی برای خرید رژ لب مایع

    [vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline="no" text_larger="no"]

    نکاتی برای خرید رژ لب مایع

    همانطور که میدونی رژ لب یکی از مهم ترین محصول‌های آرایشیه که هر خانمی باید در کیت آرایشش داشته باشه. خیلی از رژ لب‌های طبیعی دارای آلوئه ورا و ویتامین E هستن که برای آبرسانی لب‌ها خیلی مهمن. اگه رنگ رژ لب مناسبی رو انتخاب کنی که مطابق با چهره و رنگ چهرت باشه، قطعاً ظاهر کلیت رو مثبت تر و بهتر میکنه و این نکته‌ای هست که باید رعایت کنی. انواع مختلفی از رژلب‌ها مثل شفاف، براق، کرم و غیره در بازار موجوده. در ادامه به نکاتی برای خرید رژ لب مایع می‌پردازم و بهت میگم که چیکار کنی تا یه رژ لب خوب بخری، پس تا آخر این مقاله همراه من باش. در این مقاله قصد دارم در مورد رژ لب مایع صحبت کنم. ببین انتخاب رنگ خوب و مناسب رژ لب مایع خیلی سخته وگرنه ظاهر کلیت رو خراب می‌کنه. این سوال وجود داره که چجوری سایه مناسب رژ لب مایع رو انتخاب کنی؟ رنگ رژ لب کاملا به ته رنگ پوستت بستگی داره، به همین دلیله که باید در مورد ته رنگ پوستت بدونی.

    رنگ پوستت چیه؟

    معمولاً ته رنگ پوست دو نوعه: گرم و سرد. این ته رنگ‌ها بر اساس رنگ پوستتن. اگه پوستت سفید باشه، ته رنگ پوستت سرده، اگه رنگ پوستت مشکی باشه، ته رنگ پوستت گرمه و اگه رنگ پوستت ترکیبی از سیاه و سفیده، در این صورت در دسته ته رنگ‌های خنثی قرار میگیره. راه دیگه‌ای هم برای بررسی ته رنگ پوست وجود داره. اگه رنگ رگ‌های مچت آبی باشه، ته رنگت سرده، اما اگه رنگ رگ‌ها سبز باشه، ته رنگت گرمه. امیدوارم حالا بتونی به راحتی ته رنگ پوستت رو پیدا کنی. خب در مورد ته رنگ پوست حرف زدیم و حالا بیا در مورد سایه‌های زیبای رژ لب مایع برای ته رنگ‌های سرد و گرم صحبت کنم.

    سایه‌های رژ لب برای ته رنگ‌های سرد

    برای کسایی که ته رنگ پوستشون سرد و رنگ لب‌ها آبی مایل به بنفشه، سایه‌های خیلی جذابی براشون وجود دارده مثل:
    • صورتی مات شطرنجی
    • تکان دهنده صورتی
    • گیلاس قرمز
    • ارغوانی و مات زرشکی
    اینها بهترین سایه‌های رژ لب مایع هستن که ته رنگ سردی دارن.

    نکاتی برای خرید رژ لب مایع

    سایه‌های رژ لب برای ته رنگ‌های گرم

    این چند سایه شگفت انگیز برای آن دسته از خانم‌هایی هست که ته رنگ گرم دارن.
    • سایه نارنجی قرمز
    • آجری سایه قرمز
    • تراکوتا سایه
    • سبز و قهوه‌ای
    اکنون در انتخاب رنگ رژ لب مناسب برای هر نوع ته رنگ پوست با مشکلی مواجه نخواهید شد. اما از رژ لب‌هایی که حاوی فلزات سنگین مانند سرب، آلومینیوم، کادمیوم و کروم هستن استفاده نکنین، زیرا پوست لب شما را خراب می‌کنن و همچنین می‌تونن باعث مشکلات پوستی بشن. به همین دلیله که باید رژ لبی را که از مواد طبیعی تشکیل شده بخرین. اگر می‌خواهین رژ لب مایع طبیعی بخرین، می‌تونین آنها را به صورت آنلاین با قیمت عالی خریداری کنین. امیدوارم از این به بعد در انتخاب رنگ رژ لب مناسب با مشکلی مواجه نشین، اما انتخاب رنگ رژ لب مناسب برای زیباتر کردن ظاهر کلی شما کافی نیست. بسیاری از اشتباهات وجود دارن که توسط خانم‌ها هنگام زدن رژ لب مایع صورت میگیره. اگر می‌خواهین در مورد این اشتباهات بدونین، این مقاله رو به طور کامل بخونین. اشتباهات رایجی که خانم‌ها اغلب هنگام استفاده از رژ لب‌های مایع تکرار می‌کنن:

    1. لایه برداری را فراموش نکنید!!

    این یکی از بزرگترین اشتباهاتیه که توسط زنان انجام میشه. لایه برداری لب‌ها قبل از زدن رژ لب بسیار مهمه چون اگه لب‌های خودتونو رو لایه برداری نکنین و رژ لب مات مایع را روی لب‌های خشکتون بزنین، پس از مدتی رژ لب شما خشکی لب‌های شما را برجسته می‌کنه که ظاهر کلی شما را خراب می‌کنه. اگر می‌خواهین لب‌هاتون رو لایه‌برداری کنین، یک بالم لب سنگین و ضخیم را روی لب‌هاتون بمالین و بگذارید ۲ تا ۳ دقیقه بمونه و بعد به آرومی آن را با کمک یک پارچه تمیز کنین، این کار باعث میشه لایه سلول‌های مرده پوست از بین بره و به لب‌های شما یک پایه عالی برای زدن رژ لب می‌ده.
    خرید بالم‌ لب

    نکاتی برای خرید رژ لب مایع

    2. لب‌های خود را با مداد لب خط بزنید

    اکثر خانم‌ها لب‌های خودشونو را با مداد لب خط نمی‌زننن، این یک اشتباه بسیار رایجه و مخصوصا توسط خانم‌ها زمانی که عجله دارن انجام میشه. اگر می‌خواهین به لب‌هاتون فرمی زیبا و بی‌نقص بدین، مخصوصاً زمانی که رژ لب مایع می‌زنین، باید لب‌هاتون رو با خط لب خط بزنین. می‌تونین لب‌هاتونو  با خطی که رنگ آن با رژ لب شما یکسانه خط بکشید و پس از زدن رژ لب فراموش نکنین که خط لب را ادغام کنین.

    3. فشار دادن لب

    وقتی از رژ لب‌های معمولی استفاده می‌کنیم، خیلی مهمه که لب‌ها را فشار بدین تا رژ لب در سراسر لب‌ها پخش بشه، اما اگر رژ لب مایع می‌زنین، لب های خودتونو فشار ندین. رژ لب شما را لکه دار می‌کند که ظاهری ناخوشایند به لب‌هاتون می‌ده، به همین دلیل هنگام استفاده از رژ لب مایع، لب‌هاتون رو فشار ندین. در صورتی که این مقاله براتون مفید بود، حتما با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارین. مراقب خودتون باشین؛ زندگی رو جشن بگیرین.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline="no" text_larger="no"]
    مشاهده محصولات آرایشی
    [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    محصولات چرم طبیعی
    بازگشت به بالا Responsive Divs