بهار تخفیف سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
بهار تخفیف سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    نکاتی برای داشتن پوستی درخشان

    [vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline="no" text_larger="no"]

    نکاتی برای داشتن پوستی درخشان

    شستشوی منظم پوست

    یکی از اصول اصلی پوست سالم ، درخشش طبیعیشه. اما دلایلی مثل کمبود خواب ، استرس ، سن و حتی غذایی که میخوری می‌تونه درخشندگی پوستتو از بین ببره. خبر خوب اینه که میتونی پوست کدر و تیره خودتو تو خونه روشن و درخشان کنی. کافیه این مقاله رو تا آخرش بخونی.

    کلید اصلی داشتن پوستی درخشان و شفاف شستشوی منظم اونه.هر روز صبح و شب صورتت رو با شوینده‌های مناسب، از آلودگی‌هایی مثل گردوخاک، چربی، ذرات آلوده و مواد آرایشی که باعث بسته شدن منافذ پوستت میشن، پاک کن.

    لایه برداری

    یکی از بهترین روش‌های درخشان کردن پوست در دراز مدت و یا بصورت فوری، لایه‌برداری پوستته. لایه‌برداری فرآیندیه که سلول‌های مرده روی سطح پوستتو از بین میبره و باعث شففیت پوستت میشه. بهتره که لایه‌برداری با توجه به محصولی که استفاده می‌کنی حداقل یکبار در هفته انجام بشه.

    هیدراته کردن پوست

    حتما پوستتو مرطوب نگه دار و از یک مرطوب کننده مناسب برای پوستت استفاده کن. کرم ضد آفتابو فراموش نکن! چون با لایه‌برداری پوستت حساس و آسیب پذیر میشه و اگه در معرض نور خورشید قرار بگیری ممکنه باعث ایجاد لک‌های تیره روی پوستت بشه. تحقیقات نشون داده کرم‌ها و لوسیون‌ها مرطوب‌کننده‌های مناسب تری برای پوست هستن.

    استفاده از محصولات روشن کننده

    در درمان‌های موضعی استفاده از محصولات روشن‌کننده خیلی رایجه. فقط باید حتما به برچسب روی محصول دقت کنی تا مطمئن بشی که حاوی مواد روشن کننده و یا دارای رنگدانه باشن. استفاده از این محصولات در درازمدت میتونه مفید باشه.

    استفاده از ماسک صورت

    بر اساس تحقیقات انجام شده استفاده از ماسک مرطوب کننده صورت برای درخشندگی پوست به صورت فوری خیلی خیلی مفیده. کافیه که ماسک صورت رو روی پوست تمییز بذاری و اجازه بدی طبق زمان تعیین شده روی پوستت بمونه بعدشم آبکشی کنی. خودت از دیدن نتیجه شوکه میشی.

    خرید محصولات آرایشی

    نکاتی برای د اشتن پوستی درخشان

    استفاده از ماسک‌های خانگی

    نیازی نیست حتما ماسک از بیرون تهیه کنی. به راحتی خودت میتونی ماسک مورد نیازتو در خونه تهیه کنی و ازش سود ببری مثلا از این دستورالعمل هم میتونی استفاده کنی: • 1/2 فنجان ماست • 1/2 فنجان توت فرنگی له شده • 1/4 فنجان عسل همه مواد را با هم در یک کاسه مخلوط کن. به صورت و گردنت بمال به جز دور چشمت. بعد از پنج دقیقه هم بشورش.

    ماساژ صورت

    هر روز صورتتو ماساژ بده. ماساژ باعث افزایش گردش خون میشه. با ضرباتی به سمت بالا و پایین روی گونه‌هات ادامه بده و خودت بعد از مدتی خواهی دید که چقدر پوستت روشن و شفاف شده.

    استفاده از لوسیون برای تقویت درخشندگی

    لوسیون‌هایی که حاوی مواد براق کننده هستن میتونن یه انتخاب عالی برای داشتن یه آرایش طبیعی باشن. کافیه که لوسیونو به عنوان پایه استفاده کنی و دیگه آرایشی روش نداشته باشی. با اینکار یه صورت براق و شفاف نصیبت میشه که همه آرزوشو دارن. این نوع لوسیون‌ها اغلب حاوی گلیسیرین واسید هیالورونیک هستن که رطوبت رو به پوستت میکشونه.

    رژیم غذایی سالم داشته باشید:

    بله،غذایی که می‌خوری میتونه رو درخشش پوستت تاثیر بذاره. پروتئین های سالم و میوه ها و سبزیجات مقوی تا حد زیادی به درخشش پوست کمک می کنن. برای دیدن نتایج سریع، این عناصر را به رژیم خودتون اضافه کنین:
    • اسیدهای چرب امگا 3: این موارد در ماهی و گردو یافت می شوند و به ویژه برای پوست شما مفید هستند.
    • ویتامین C: این به جوش های موجود کمک می کند تا سریعتر بهبود یابند، بنابراین خوردن چند وعده میوه مرکبات و اسفناج به شما کمک می کند.
    • غذاهای غنی از فیبر: سبزیجات تازه، آجیل ها و میوه های فرآوری نشده به حفظ تعادل خوب و منظم بودن و سستی در ناحیه دستگاه گوارش کمک می کند.
    شکر و نمک کمتری بخورین: سعی کنید روزانه کمتر از 45 گرم شکر مصرف کنین و مصرف غذاهای شور را کاهش بدین. خوردن نمک زیاد می تونه صورت شما را پف کرده نشان بده. ویتامین مصرف کنین: اگر نگران هستین که به اندازه کافی ویتامین و مواد معدنی لازم دریافت نمی کنین، سعی کنین یک مولتی ویتامین مصرف کنین. ویتامین های مخصوص زنان باردار به ویژه برای پوست مفید هستن.

    رژیم غذایی حاوی آنتی اکسیدان

    انگور، انواع توت‌ها و مغزها مانند گردو و بادام رو مصرف کن که سرشار از پلی فنول‌هایی هستن مثل اسید الاژیک و رسوراترول. تحقیقات اولیه نشون داده این نوع آنتی اکسیدان‌ها در مقابل اشعه ماوراء بنفش بسیار مقاوم هستن.

    خوردن مایعات

    قرار نیست که فقط با استفاده از مرطوب کننده پوستتو هیدراته کنی. روزانه 6 تا 8 لیوان آب بنوشید. آب پوست شما را پاک کرده و باعث درخشش آن می شود زیرا دفع سریع سموم را برای بدن آسان می کند.

    • تمام روز یک بطری آب با خود داشته باشید تا مطمئن شوید همیشه آب در دست دارید.
    هنگام خستگی از چای گیاهی یا سایر نوشیدنی های غیر شیرین بنوشید تا هیدراته شوید. آبرسانی مناسب مستقیماً با بازسازی سلول‌های پوست مرتبطه. این کلید برای درخشش پوستته.

    اهمیت نوشیدنی‌های صبحگاهی

    نوشیدن آب یا آب میوه تازه اول صبح به دفع سموم از بدن و هیدراته شدنش کمک می‌کنه. یک مطالعه در مورد آب رژیمی بر هیدراتاسیون پوست انسان و بیومکانیک نشون داده افرادی که آب بیشتری میخوردن نسبت به شرکت‌کنندگانی که معمولاً آب کمتری میخوردن، هیدراتاسیون پوست بهتری داشتن.

    وقتی صبح از خواب بیدار می‌شیم، pH معده ما بسیار اسیدیه. متابولیسم ما نیز کنده. پس از یک شبه ناشتا، روده و معده ما نرم می‌شه که به جذب آسان مواد مغذی کمک می‌کنه. بنابراین، اگر روز خودتو با یک نوشیدنی سالم آغاز کنی، روده می تونه مواد مغذی را با حداکثر ظرفیت خودش جذب کنه. به همین دلیله که شروع روز با مصرف یک نوشیدنی سالم توصیه می شه.

    6 نوشیدنی عالی برای داشتن پوستی درخشان

    نکاتی برای د اشتن پوستی درخشان

    مراجعه به پزشک

    برای مقابله با مشکلات سرسخت هایپرپیگمانتاسیون پوست مانند لکه‌های تیره بزرگ یا متعدد (ناشی از آسیب نور خورشید یا دلایل دیگه) و برای شفافیت طولانی مدت، به یک متخصص پوست مراجعه کن، که می‌تونه بهترین گزینه‌ها رو برای شما توصیه کنه که شامل محصولات موضعی تجویزی، درمان‌های مراقبت از پوست در مطب مانند لایه برداری حرفه‌ای صورت، میکرودرم ابریژن و لیزر، یا ترکیبی از درمان‌ها باشه.

    برای آسیب‌های ناشی از نور خورشید، مانند لکه‌های تیره و رنگدانه‌های ناشی از اسکار آکنه ، لیزرهایی مانند نور باند پهن و نور پالسی شدید بسیار مؤثرن. روش‌هایی مانند میکرونیدلینگ ، یک نوع لایه‌برداری شدید، و همچنین یک سری لایه‌برداری شیمیایی هستن که میتونن مفید واقع بشن.

    قبل از شروع آکنه از آن جلوگیری کنین:

    در اینجا براتون چندتا نکته ناب اوردیم که می تونین برای جلوگیری از جوش زدنازشون استفاده کنین:
    • هر چهار یا پنج روز یکبار بالش خود را عوض کنین. یک روبالشتی تازه و عاری از باکتری می‌تونه باعث شادابی و بازسازی پوست شما در طول شب بشه.
    • دستاتون رو از صورت خودتون دور نگه دارین: اگر مدام به صورت خود دست میزنین بهتره این کار را به مرور زمان کم کنین تا پوستی شاداب و سرحال داشته باشین.
    • هنگام خواب موهای خود را به پشت ببندین: اگر موهای بلندی دارین، در حالت استراحت آن را از صورت دور نگه دارین. آن را به عقب ببندین و از سنجاق یا سربند استفاده کنین تا موهایتان را از پیشانی خود دور نگه دارین.
    [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    محصولات چرم طبیعی
    بازگشت به بالا Responsive Divs