بهار تخفیف سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
بهار تخفیف سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    همه چیز در مورد ماسک مو

    [vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline="no" text_larger="no"]

    همه چیز در مورد ماسک مو

    احتمالاً اسم ماسک صورتو شنیدید یا شاید امتحان کردید. همانطور که ماسک صورت برای تغذیه و آبرسانی به پوست شما کمک می‌کنه، ماسک مو نیز به روشی مشابه برای تقویت وضعیت و سلامت موهای شما عمل می‌کنه. یکی نیست بگه آخه ما تو این شرایط اقتصادی تو تغذیه خودمونم موندیم حالا بریم دنبال ماسک صورتو ماسک مو. در واقع میشه گفت ماسک مو همون نرم‌کننده‌های مو هستن، فقط ماسک مو غلظت بیشتری داره و مدت زمان بیشتری میشه روی مو بمونه. خیلی از ماسک‌های مو رو می‌تونید تو خونه خودتون درست کنید. با یه سری مواد مثل موز، عسل، زرده تخم مرغ البته اگر الان بشه اینارو خرید. اگر هنوز هم گاهی تو خونتون صبحونه املت می‌خورید، تبریک میگم شما یک مرفه بی درد لعنتی در جامعه هستید. دیگه خوردن عسل و موز رو نگم براتون که با ثروت شما میشه فقرو ریشه کن کرد.

    حالا بگذریم، تو این مقاله قصد داریم کلا بگیم ماسک مو چیه و چه فوایدی داره پس مقاله رو تا آخرش بخون لطفا من خیلی زحمت کشیدم واسه نوشتنش.

    مزایای ماسک مو

    استفاده از ماسک مو مزایای زیادی داره و بسته به مواد تشکیل دهنده و نوع موی شما، فوایدش متفاوته. به طور کلی، مزایای استفاده از ماسک مو عبارتند از:

    براق‌تر و نرم‌تر شدن مو رطوبت بیشتر مو کاهش شکستگی و آسیب مو موخوره کمتر پوست سر سالم تر موی قوی تر آسیب کمتر به محیط زیست ( خدا وکیلی این مورد آخرو خودمم نمی‌دونم چیه )

    همه چیز در مورد ماسک مو

    خرید محصولات مراقبت ازمو

    مواد تشکیل دهنده ماسک مو

    موادی که ممکن است بهترین نتیجه را برای شما داشته باشن به نوع مو و وضعیت مو و پوست سر شما بستگی داره. حالا اینجا براتون میگیم که ماسک مو بهتره چه موادی داشته باشه و موقع خرید ماسک مو به چه نکاتی باید توجه کنید:

    موز: اگر می‌خواهید موخوره را کاهش بدید، موز یک ماده خوب برای اضافه کردن به ماسک مو هست. سیلیس موجود در موز ممکنه به نرم‌تر و براق‌تر شدن موهای شما کمک کنه. موز دارای خواص ضد میکروبی نیز می‌باشد که ممکنه به کاهش خشکی و شوره سر کمک کنه. البته موز خاصیت‌های دیگه‌ای داره که حالا اینجا نمیشه بهش اشاره کرد، ولی خب شیرموز بخورید خوبه براتون. تخم مرغ: مواد مغذی موجود در زرده تخم مرغ، از جمله ویتامین‌های A و E، بیوتین و فولات، ممکنه به رشد مو کمک کنن، در حالی که پروتئین موجود در سفیده تخم مرغ ممکنه به تقویت مو کمک کنه. والا تا الان خود من فکر می‌کردم سفیده تخم مرغو فقط رفتی باشگاه باید بخوری. بعد چون زردش هدر نره زردشم اکثرا میخوردم. چقدر نابودم من آخه. روغن آووکادو: مواد معدنی موجود در روغن آووکادو مانند اسید فولیک، آهن و منیزیم ممکنه به مهر و موم کردن کوتیکول مو کمک کنه. که می‌تونه برای مقاومت موهای شما در برابر آسیب و شکستگی مفید باشه. بماند که خیلی از ماها اصلا آووکادو از نزدیک ندیدیم، حداقل ماسک مو بخرید که بگید ما هم از فوایدش استفاده می‌کنیم و اینا. عسل: عسل به عنوان یک مرطوب کننده در نظر گرفته می‌شه، به این معنی که می‌تونه به موهای شما کمک کنه تا رطوبت بیشتری رو حفظ کنن. همچنین می تونن به تقویت فولیکول‌های مو کمک کنن. روغن نارگیل: روغن نارگیل به دلیل وزن مولکولی پایینی که داره می‌تونه برای حالت دادن عمیق به ساقه مو نفوذ کنه که باعث کاهش خشکی و موخوره هم میشه. همچنین روغن نارگیل می تونه ریزش پروتئین را در صورت استفاده روی مو کاهش بده. روغن زیتون: رطوبت شدید می خواهید؟ روغن زیتون حاوی اسکوالن است که به طور طبیعی توسط بدن تولید می‌شه اما با افزایش سن کاهش پیدا می‌کنه. اسکوالن برای مو و پوست مرطوب ضروریه. حالا زیاده‌روی نکنید تورو سر جدتون نتیجه برعکس بگیرید بعد بیاید سولوکالارو لعنت کنیدا. زیتون پرورده هم خیلی خوبه بعدا دستورشو میذارم یواشکی صاحب فروشگاه متوجه نشه. آلوئه ورا: اگر می‌خواهید پوست سرتون را نرم و لطیف کنید، ماسک مو با آلوئه ورا را در نظرداشته باشید که دارای خواص ضد التهابیه. همچنین حاوی ویتامین‌های C، E و B-12، اسید فولیک و کولین است که ممکن است به تقویت و تغذیه موهای شما کمک کنه. خدا شاهده می‌دونستید که آلوئه‌ ورا انقدرررر خاصیت داره؟ چقدر آخه اطلاعات بدم بهتون من، خجالت بکشید بیاید از سولوکالا خرید کنید.

    همه چیز در مورد ماسک مو

    نحوه استفاده از ماسک مو

    خب ماسک مو دو مدل داره. یکی برای استفاده در حمام و دیگری بعد از حمام. نحوه استفاده ماسک مو در حمام: اول از همه زحمت بکشید سرتون رو بشورید. بعد اگر دیدید لازمه و هنوز موهاتون چربه و کثیف خسیس بازی در نیارین یکبار دیگه شامپو بزنین. ما که می‌دونیم شامپورم با آب قاطی می‌کنین تا بیشتر استفاده کنین، حالا دوبار بشورین چیزی نمیشه. سپس مقداری از ماسک مورو روی ساقه موهاتون بمالین، دقت داشته باشین از ریشه نمالین. بعد از 3 تا 5 دقیقه موهاتون رو آبکشی کنین و تمام، برین حالشو ببرین. نحوه استفاده از ماسک مو بعد از حمام: این نوع ماسک مو نیازی به آبکشی نداره اما فراموش نکنین باید بعد از حمام و زمانی که موهاتونو با حوله خشک کردین و کمی مرطوبه استفاده بشه. مثل قبل مقداری از ماسک مورو به ساقه موها بمالین و با شانه حالت بدین، همین.

    ماسک موهای خانگی هم اکثرا مدت زمان زیادی روی سر می‌مونن. به این صورت که شب ماسک رو میذاری و با یک حوله یا کلاه موهای خودتون رو می‌پوشونین و صبح هم آبکشی می‌کنین. این نوع ماسک مورو میتونین به ریشه مو هم بزنین نه تنها ضرر نداره بلکه خیلی هم مفیده.

    خود من یکبار نخودو چند روز خیس کردم بعد آسیابش کردم له طور و اون موقع تخم مرغ ارزون بود شما یادتون نمیاد، چنتایی هم تخم مرغ زدم بهش. خلاصه شب گذاشتم رو سرم و صبح رفتم که بشورم. چشمتون روز بد نبینه که این نخودا خشک شده بود چسبیده بود به کف سرم مثل سیمان سفت شده بود. هیچی دیگه همون چنتا شویدی هم که داشتم همونجا از دست دادم. اولین و آخرین تجربه من از ماسک مو همین بود. ولی این دلیل نمیشه که شما ماسک موهای با کیفیت سولوکالارو نخرید. کچل بشم اگر دروغ بگم. ( الکی مثلا من کچل نیستم مو دارم )

    میگم اگه تجربه‌ای مثل من دارید اینجا بگید دور هم بخندیم.

    [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
    درج نظر
    نظرات
    25/07/1401 11:59 ق.ظ
    ممنون مقاله جالب و مفیدی بود
    01/10/1401 02:01 ب.ظ
    ممنون از شما که با ما همراه هستید
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    محصولات چرم طبیعی
    بازگشت به بالا Responsive Divs