بهار تخفیف سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
بهار تخفیف سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    10 لوازم آرایشی مسافرتی

    [vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline="no" text_larger="no"]

    10 لوازم آرایشی مسافرتی

    اگه توهم مثل من عاشق آرایش کردنی، قطعا میدونی که هرکاری کنی تا لوازم آرایش کمی بخوای ببری با خودت سفر نمیشه و قطعا به بیشتر لوازم آرایشت نیاز داری. مخصوصا وقتی که تو برای مدت طولانی در سفر هستی و ممکنه بخوای یه آرایش خفن و جذاب کنی. در ادامه همراه من باش تا به 10 لوازم آرایشی مسافرتی بپردازم و بهت بگم چیا ببری که حتما لازمت میشه و چیز اضافه‌ای نبری. هنگام بسته بندی کیف لوازم آرایش سفر، به احتمال زیاد فضای محدودی داری. با این حال، این یعنی اینکه تو باید روتین زیباییت رو به خطر بندازی! اصلا. با من همراه باش تا بعضی از محصول‌های ضروری رو برای همراهی در سفر بهت بگم تا بتونی بهترین ظاهر و احساست رو داشته باشی.

    ضد آفتاب

    در حالی که این محصول از نظر فنی یه محصول آرایشی نیستش، اما داشتن یه ضد آفتاب خوب در هنگام سفر خیلی مهمه. بسته به سفری که میری، نوع کرم ضد آفتاب متفاوته. برای مثال، اگه زمان زیادی رو در ساحل باشی، به احتمال زیاد به یه کرم ضد آفتاب مقاوم در برابر آب با SPF بالا نیاز داری. کرم ضد آفتاب دارای SPF 100 که یه گزینه عالی برای این کاره. اگه به سفری میری که در اون زمان زیادی رو بیرون زیر نور خورشید نیستی، یه مرطوب کننده با SPF 30 مثل مرطوب کننده روزانه تهیه کن و استفاده کن.

    مرطوب کننده رنگی

    مرطوب کننده رنگی محصولی عالی برای مصرف در سفره. یه لایه شفاف پوستت رو مرطوب نگه میداره و در عین حال کمی پوشش میده و روی پوستت احساس سنگینی نمی‌کنی. بعلاوه، بیشتر مرطوب کننده‌های رنگی رو میشه با دستات بزنی.

    10 لوازم آرایشی مسافرتی

    [/vc_column_text][vc_column_text woodmart_inline="no" text_larger="no"]
    مشاهده محصولات آرایش صورت
    [/vc_column_text][vc_column_text woodmart_inline="no" text_larger="no"]

    کانسیلر

    وقتی صحبت از کانسیلر میشه، باید فرمولی بادوام داشته باشی که در طول روز مجبور نشی اون تمدید کنی. یکی از موارد مورد علاقه من، کانسیلر مایع شون هست که به میزان مناسبی پوشش رو اضافه میکنه و وقتی روی پوستت استفاده میکنی، یه اثر روشن کنندگی بسیار خوبی میده. این محصول دارای یه اپلیکاتور برس که به راحتی میتونی اون رو بکشی و با نوک انگشتات ترکیب کنی. من دوست دارم از این زیر چشم، اطراف بینی و نقاط بلند صورت استفاده کنم تا کمی برجسته بشه.

    پودر

    یه پودر صورت خوب یه محصول ضروری برای همراه داشتنه، به خصوص اگه در آب و هوای گرم و مرطوب باشی. خیلی از مردم پودر تکمیل کننده معدنی رو دوست دارن و دلیل خوبی هم دارن بابتش! این پودر، آرایشت رو در تمام طول روز ثابت نگه میداره و بدون اینکه پوستت رو خشک کنه، با چربی مبارزه می‌کنه.

    برنزر

    برنزر واقعا میتونه صورت رو گرم کنه و زندگی رو به پوست برگردونه. برنز کننده‌های زیادی وجود دارن که در رنگ‌های مختلف متناسب با رنگ‌های مختلف پوست ساخته شدن.

    ابروها

    وقتی که در سفر هستی، به احتمال زیاد زمان زیادی برای آرایشت نداری. یه محصول عالی که میتونه برای پرکردن سریع ابروهات استفاده بشه، مداد ابرو لیفت فوریه. حالت دادن به ابروها و همونطور که همیشه درستشون میکنی و بهشون اهمیت میدی، خییلی مهمه و باید در سفر هم این کار انجام بشه.

    10 لوازم آرایشی مسافرتی

    [/vc_column_text][vc_column_text woodmart_inline="no" text_larger="no"]
    مشاهده محصولات آرایشی
    [/vc_column_text][vc_column_text woodmart_inline="no" text_larger="no"]

    یه پالت سایه چشم ساده

    اگه تو فردی هستی که معمولا از سایه چشم استفاده میکنی، ممکنه وسوسه بشی که چندین پالت با خودت بیاری. با این حال، این میتونه فضای زیادی رو در کیفت اشغال کنه! در عوض، پالت کوچک‌تری رو انتخاب کن که دارای سایه‌های اولیه‌ای باشه که برای ایجاد ظاهری متنوع به اون نیاز داری. سایه پالتی سیتی استایل گلدن رز موجود در فروشگاه اینترنتی سولوکالا یه محصول شگفت انگیز برای سفره و حاوی چندین سایه خنثی بوده. سایه قهوه‌ای تیره‌تر رو میشه به‌ عنوان آستر استفاده کرد و روشن‌ترین سایه هم وقتی به‌ عنوان برجسته‌ کننده صورت استفاده میشه جذاب تره. همچنین، این پالت در یک کامپکت شیک عرضه شده که فضای زیادی رو اشغال نکنه.

    ریمل

    ریمل میتونه هر آرایشی رو متحول کنه. هنگام مسافرت، حتما ریملی انتخاب کن که لکه یا پوسته پوسته نشه، به خصوص اگه قصد داری زمان زیادی رو در بیرون از منزل باشی. در فروشگاه اینترنتی سولوکالا به راحتی می‌تونی انواع ریمل رو مشاهده کنی و ریمل مناسبت رو با تخفیف بخری.

    بالم لب رنگی

    بالم لب رنگی برای مسافرت عالیه چون میتونی اون رو در کیفت نگه داری و در حین حرکت مجددا استفاده کنی. همچنین لب‌هات رو مرطوب نگه میداره! اگه جایی که مسافرت میری، آب و هوایی گرم و خشک و یا سرد و خشک داره این محصول حسابی به کمکتان میاد و نمیزاره لب‌هات ترک بخورن و دچار مشکل بشن.

    اسپری تونر صورت

    تونر، محصولی عالی برای نگهداری در سفره. راه‌های مختلفی برای استفاده از این اسپری وجود داره. تو میتونی اون رو در شب یا صبح به عنوان بخشی از روتین مراقبت از پوستت استفاده کنی، از اون به عنوان مه آرایشی استفاده کن، یا حتی زمانی که بیرون از خونه هستی اون رو با خودت ببر. اگه نیاز داری پوستت رو در طول روز شاداب کنی. این محصول در اندازه مسافرتی عرضه میشه، پس برای انداختن در کیفت عالیه.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline="no" text_larger="no"][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    محصولات چرم طبیعی
    بازگشت به بالا Responsive Divs