بهار تخفیف سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
بهار تخفیف سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    تاثیر مواد غذایی بر پوست

    در این مقاله، ما در حال بررسی دقیق تری هستیم که رژیم چگونه بر پوست ما تأثیر می گذارد. در این مرحله، اکثر ما دلیل اصلی مصرف یک قطعه شکلات یا یک نوشیدنی شیرین بیش از حد بوده است، اما معلوم است که رابطه بین پوست و غذا حتی پیچیده تر از آن است. ما با الیزابت گدس بروس، MD ، MS ملاقات کردیم تا در مورد بهترین مواد غذایی برای پوست خوب صحبت کنیم و اینکه چگونه غذاهای مختلف باعث چربی، خشک، ملتهب شدن، هیدراته شدن، حتی جوان تر می شود. دکتر گدس بروس توضیح می دهد: "متخصصان پوست از مدت ها قبل می دانند که کمبودهای تغذیه ای اغلب با تغییر در کیفیت پوست نمایان می شوند و با این حال، ما اغلب درمورد مزایای زیادی که رژیم می تواند بر روی پوست آنها داشته باشد، با بیماران خود بحث نمی کنیم." "من کاملا معتقد هستم که این دو با هم ارتباط دارند، آنچه می خورید می تواند بر ظاهر پوست تأثیر بگذارد. من آن را تمام وقت از بیمارانم می شنوم و مطالعات پشتیبان گفته های آنها برخی مواد مغذی می توانند در برابر آسیب ناقص و پیری زودرس محافظت کنند و برخی دیگر می توانند آسیب و بیماری را تسریع کنند.

    گوشت قرمز

    در مصرف همبرگر یا هات داگ گاه به گاه مشکلی نمی بینم، اما اگر رژیم روزانه شما روی منابع کم پروتئین تمرکز کند، پوست شما از شما تشکر می کند. نه تنها مرغ و بوقلمون سرشار از نیاسین هستند (ویتامین B که می تواند از سرطان پوست محافظت کند) بلکه از نظر محتوای چربی اشباع شده نیز کمتر است، به این معنی که التهاب آنها نسبت به گوشت های قرمز کمتر است.

    گلوتن

    گرچه این روزها گلوتن در فرهنگ عامه پوشیده شده است، بعید به نظر می رسد که به تنهایی برای پوست شما وحشتناک باشد. آنچه ما می دانیم این است که گلوتن غالباً در کربوهیدرات ها یافت می شود و رژیم غذایی سرشار از کربوهیدرات با افزایش احتمال چین و چروک همراه است. این ما را به سمت نکته بعدی سوق می دهد. تاثیر مواد غذایی بر پوست

    قند

    اگر یک ماده غذایی برای بهبود پوست شما وجود دارد که باید آن را کاهش دهید، من به قند رای می دهم. شکر با کشش کمتر پوست، باعث چروک و افتادگی زودرس می شود و روند پیری را تسریع می کند. این اتفاق از طریق فرایندی به نام گلیكاسیون رخ می دهد كه قندها به كلاژن و پروتئین های الاستیك پوست شما متصل می شوند و باعث سفت شدن غیرقابل برگشت آنها می شوند.

    شیر

    اگر با آکنه دست و پنجه نرم می کنید، یک آزمایش محدود کردن مصرف لبنیات را در نظر بگیرید. محصولات لبنی ، به ویژه محصولات بدون چربی، در مطالعات متعدد مربوط به آکنه در ارتباط است. ما دقیقاً مطمئن نیستیم که چرا ممکن است به دلیل هورمون ها یا بار گلیسمی بالا باشد که باعث افزایش قند خون و سپس انسولین می شود و منجر به افزایش تولید روغن می شود. اما اطمینان حاصل کنید که میزان کلسیم دریافتی خود را که می توانید در غذاهایی مانند اسفناج، کلم پیچ، لوبیای سفید و سویا یافت کنید، ادامه دهید.

    میوه تازه

    اگر میوه را دوست دارید، خوش شانس هستید، زیرا این یکی از بهترین مواد غذایی برای پوست خوب است. این که میوه های تازه برای پوست شما مفید هستند، کاری بیهوده است. سعی می کنم با هر وعده غذایی کمی میوه داشته باشم. میوه هایی مانند پرتقال، توت فرنگی، انبه و پاپایا دارای مقادیر زیادی ویتامین C هستند. ویتامین C برای تشکیل رشته های تنگ کلاژن ضروری است. همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان از پوست شما در برابر صدمات ناشی از اشعه ماورا بنفش و آلودگی محافظت می کند. و در حالی که بسیاری از محصولات مراقبت از پوست حاوی ویتامین C هستند ، همه آنها به گونه ای فرموله نشده اند که تضمین کند ویتامین C پایدار خواهد ماند و به مناطق هدف نفوذ می کند.
    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    محصولات چرم طبیعی
    بازگشت به بالا Responsive Divs