بهار تخفیف سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
بهار تخفیف سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    مراقبت از پوست بعد از لیزر

    [vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline="no" text_larger="no"]

    مراقبت از پوست بعد از لیزر

    از کم کردن چین و چروک گرفته تا خلاص شدن از شر لکه های سیاه و تیره، لیزر می‌تونه همه‌ی این موردها رو به خوبی انجام بده. لیزر درمانی روشی موثر برای بهتر کردن ظاهر پوست و به دست آوردن جوانسازی کامله. با این حال، برای به دست آوردن بهترین نتیجه از درمان و جلوگیری از عوارض، باید مطمئن بشی که دستورالعمل‌های مراقبت‌های بعدی ارائه شده توسط جراحت رو به دقت دنبال کنی و انجام بدی. در ادامه قرار است تا به مراقبت از پوست بعد از لیزر بپردازیم و بگیم چیکارا کنی تا پوستت آسیبی نبینه.

    دور از آفتاب باش

    بلافاصله بعد از لیزر درمانی، پوستت خیلی حساس میشه. هر گونه آسیب ناشی از اشعه ماوراء بنفش خورشید احتمالا حتی بدتر از حد معمول باید باشه. برای کم کردن خطر ایجاد ناراحتی، لکه‌های تیره و بقیه اشکال آسیب‌های ناشی از نور خورشید، خییلی مهمه که بلافاصله بعد از درمان، مدت زمان قرار گرفتن در معرض نور خورشید رو به حداقل برسونی. اگه به بیرون از خونه میری سعی کن به مناطق سایه دار بری. ایده خوبیه که کلاه بزاری سرت تا اشعه های خورشید از صورتت دور بشه. حتی اگه فقط برای رفتن از خونه تا ماشین و از ماشین به محل کار یا فروشگاه بیرون میری، روزانه از کرم ضد آفتاب استفاده کن. یه ضد آفتاب با SPF حداقل 30 انتخاب کن و اون رو بیشتر در طول روز تکرار کن. اشعه ماوراء بنفش میتونه از طریق پنجره‌ها هم رد بشه، پس فکر نکن که حضور در داخل خونه یا ماشین همیشه از پوستت محافظت میکنه!

    مراقبت از پوست بعد از لیزر

    [/vc_column_text][vc_column_text woodmart_inline="no" text_larger="no"]
    مشاهده محصولات مراقبت از صورت
    [/vc_column_text][vc_column_text woodmart_inline="no" text_larger="no"]

    به آرومی منطقه رو تمیز کن

    تو باید پوست تازه لیزر شدت رو تمیز نگه داری. این ممکنه به این معنی باشه که بسته به اینکه لیزر درمانیت چقدر قوی بوده، در هنگام پاکسازی باید کمی خلاق باشی. در چند روز اول بعد از لیزر درمانی، جراحت ممکنه شستن پوست صورتت رو با سالین یا محلول سرکه بسیار رقیق توصیه کنه. اگه معمولاً از شوینده‌ای با اسیدها یا بقیه ترکیبات خشن استفاده می‌کنی، بهتره استفاده از اونو تا زمانی که پزشک توصیه می‌کنه خودداری کنی.

    کاهش تورم

    مقداری تورم و قرمزی بعد از لیزر درمانی، به ویژه بعد از درمان‌های فرسایشی که لایه‌های خارجی پوست رو تحت تأثیر قرار میدن، رایجه. کمپرس سرد و کمپرس یخ میتونه به کاهش تورم و به حداقل رسوندن قرمزی کمک کنه. اونها همچنین می‌تونن برای پوست تحریک شده مفید واقع بشن.

    پوست رو مرطوب نگه دار

    جراحت به احتمال زیاد نوع خاصی از مرطوب کننده رو برای استفاده بعد از لیزر درمانی بهت توصیه خواهد کرد. معمولاً افراد بعد از درمان فرسایشی، وازلین رو روی پوست میمالن. وازلین نه تنها به آبرسانی پوست کمک میکنه، بلکه یه سد محافظ در امتداد پوست در حال بهبودی ایجاد میکنه و از میکروب‌ها جلوگیری میکنه.

    مراقبت از پوست بعد از لیزر

    [/vc_column_text][vc_column_text woodmart_inline="no" text_larger="no"]
    مشاهده محصولات مراقبت از بدن
    [/vc_column_text][vc_column_text woodmart_inline="no" text_larger="no"]

    از ترکیبات قوی دوری کن

    اگه معمولا از محصولات مراقبت از پوست با رتینول یا سایر مواد قوی استفاده می‌کنی، از استفاده اونها  در روزها و هفته‌های بعد از درمان خودداری کن. وقتی که پوستت بعد از یه درمان حرفه‌ای در حال بهبودیه، هر نوع ماده خشن یا قوی میتونه بیشتر از اینکه مفید باشه، ضرر داشته باشه. جراحت زمان شروع مجدد روال معمول مراقبت از پوستت رو، بهت اطلاع میده.

    سرت رو بالا نگه دار

    خوابیدن با سر بالا میتونه به کم شدن تورم بعد از لیزر درمانی کمک کنه. ممکنه سعی کنی چند هفتت رو با بالش در تخت بگذرونی و به پشت بخوابی. در طول روز سعی کن از خم شدن به جلو یا پایین آوردن سر به زیر سطح قلب خودداری کنی.

    منتظر آرایش باش

    بعد از لیزر درمانی، پوست معمولا در مسیر بهتر شدن میره و ظاهر بدتری شاید پیدا کنه. قرمزی، پوسته پوسته شدن همه بعد از لیزر درمانی رایجن. ممکنه وسوسه بشی که قرمزی رو بپوشونی یا با استفاده از کرم پودر یا بقیه انواع آرایش، ظاهر پوسته‌ها و دلمه‌ها را به حداقل برسونی. با این حال، مثل بقیه محصولات مراقبت از پوست، آرایش هم میتونه پوست در حال بهبودی رو تحریک کنه. بهتره چند هفته صبر کنی تا پوست فرصتی برای بهبودی کامل پیدا کنه.[/vc_column_text][vc_column_text woodmart_inline="no" text_larger="no"]
    درمان آفتاب سوختگی پوست
    [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    محصولات چرم طبیعی
    بازگشت به بالا Responsive Divs