جشنواره تابستان سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
جشنواره تابستان سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    بهترین ماسک مو برای موهای آسیب دیده

    دوشنبه 22 خرداد 1402 ساعت 11:00 بازدید: 55 امتیاز: 0 / 5 از 0 نظر نظرات: 0
    بهترین ماسک مو برای موهای آسیب دیده

    بهترین ماسک مو برای موهای آسیب دیده

    امروزه بسیاری از افراد از جنس بد موهای خود و یا ریزش آنها گلایه می‌کنند. تعدادی از آنها عقیده دارند که موهای آنها خشک و شکننده شده است و تحت هیچ شرایطی حالت مناسبی به خود نمی‌گیرد. وجود موخوره نیز یک مشکل بسیار شایع بین افراد می‌باشد. افراد با روش‌های مختلفی به موها خود آسیب می‌زنند و شاید اصلا اطلاعی از این موضوع نداشته باشند. استفاده مکرر از حالت دهنده‌های حرارتی مانند اتو مو و سشوار، رژیم بد غذایی، آلودگی‌های محیط، درمان‌های شیمیایی و استفاده از شوینده‌های نامناسب برای مو همگی باعث خشکی و در نهایت آسیب به مو می‌شوند.

    برای درمان موهای آسیب دیده روش‌های مختلفی وجود دارد، مانند تغییر روتین شستشوی مو، استفاده از روغن برای ماساژ مو و استفاده از ماسک مو که راحت‌ترین درمان برای موهای آسیب دیده به شمار می‌آید. در این مقاله ما قصد داریم بهترین ماسک مو برای موهای آسیب دیده را معرفی کنیم تا انتخاب برای شما بسیار ساده‌تر شود.

    موی آسیب دیده چیست؟

    موها وقتی آسیب می‌بینند که کوتیکول‌های خارجی مو بلند می‌شوند و قشر مو (لایه داخلی) در معرض دید قرار می‌گیرند و بر یکپارچگی ساختاری مو تأثیر می‌گذارند.

    ساقه مو دارای سه لایه است: مدولا (داخلی ترین قسمت)، قشر (دومین لایه که حاوی الیاف کراتین و ملانین است) و کوتیکول (لایه بیرونی متشکل از سلول‌های مرده و همپوشانی).

    کوتیکول مو سالم کاملا صاف است و به موهای شما درخشندگی می‌بخشد و لایه‌های داخلی را از آسیب محافظت می‌نماید. همچنین تعادل و انعطاف‌پذیری موهای شما را حفظ می‌نماید. با این حال، فرآیندهای شیمیایی و هوازدگی می‌تواند لایه کوتیکول را شاخی شکل کند و این تعادل را مختل نماید و باعث خشکی و شکنندگی موهای شما شود. همچنین استفاده نادرست از ابزار، حرارت، دستکاری زیاد و استفاده بیش از حد از مواد شیمیایی می‌تواند باعث آسیب به لایه کوتیکول مو شود و یکپارچگی موها را تضعیف کند.

    برای داشتن موهایی زیبا و سالم باید به سلامت هر کدام از لایه‌های ساقه مو رسیدگی و توجه کنیم، و قبل از همه باید بیشترین توجه را روی کوتیکول مو داشته باشیم. چونکه به عنوان بیرونی‌ترین لایه در ساختار مو، حکم سپر دفاعی را دارد و هرگونه آسیب به این لایه، لایه‌های دیگه مو را هم در معرض آسیب قرار می‌دهد.

    مشاهده و خرید محصولات ماسک مو

    بهترین درمان برای موهای آسیب دیده

    در صورت استفاده از ژل مو، واکس مو و غیره موها درخشش و نرمی و لطافت خود را از دست می‌دهند و ساقه‌ی موها با مواردی نظیر موخوره، شکنندگی، خشکی و ریزش روبرو می‌شود. رسیدگی به مو و احیای موهای آسیب دیده نباید فراموش شود، متاسفانه بسیاری از افراد فقط به پوست خود رسیدگی می‌کنند و از رسیدگی به موهای خود غافل می‌شوند.

    ماسک مو برای موهای آسیب دیده

    اگر موهایتان خیلی خشک شده است و بعد از هربار رنگ کردن بشدت آسیب می‌بیند، جای نگرانی نیست، چون با استفاده از ماسک مو دوباره لطافت، نرمی و درخشش به موهایتان بر خواهد گشت و آسیب دیدگی موهای شما کاملا از بین خواهد رفت.

    ماسک مو محصولی درمانیست که با روغن‌های مختلف و بسیاری مواد مغذی فرموله شده است. بهترین ماسک مو برای موهای آسیب دیده غنی از مواد مرطوب کننده و نرم کننده است و نسبت به شامپوها و نرم کننده‌های مو تاثیر درمانی بیشتری دارد.

    بهترین ماسک مو برای موهای آسیب دیده با رساندن مواد مغذی به موها، خشکی، شکنندگی، موخوره، ریزش مو و بسیاری موارد دیگر را درمان می‌کند. همانطور که در بالا اشاره کردیم خیلی از افراد اطلاعی ندارند که اصلا با چه روشی به موهای خود آسیب می‌رسانند. پس یافتن علت آسیب مو اولین گام برای درمان است و با توجه به دلیل آسیب مو می‌توانید سریع‌تربه نتیجه برسید.

    چرا باید از ماسک مو استفاده کنیم؟

    به دلیل وجود مواد مغذی و احیاکننده در ماسک‌های مو، و موثر بودن ماسک‌های مو در بهبود سلامت مو، ماسک‌های مو بهترین درمان برای موهای آسیب دیده و خشک محسوب می‌شوند. ماسک‌های مو با تنوعی که دارند برای هر نوع آسیبی فرموله شدند و به راحتی می‌توانند آسیب‌های ناشی از مواد شیمیایی در شامپوها، اتو مو، سشوار و آلودگی‌های هوا را به حداقل برسانند.

    افزایش ضخامت موهای ظریف، رفع خشکی و زبری مو، ترمیم بافت مو، درمان موهای رنگ شده و درمان چند شاخه بودن انتهای ساقه مو از فواید مهم استفاده از ماسک مو می‌باشد.

    مواد تشکیل دهنده ماسک مو

    موادی که ممکن است بهترین نتیجه را برای شما داشته باشد به نوع مو و وضعیت مو و پوست سر هر فرد بستگی دارد. اکنون بررسی خواهیم کرد که بهتر است ماسک مو حاوی چه ترکیباتی باشد و موقع خرید ماسک مو به چه نکاتی باید توجه کنید:

    موز: اگر قصد کاهش موخوره را دارید، موز یک ماده خوب برای اضافه کردن به ماسک مو می‌باشد. سیلیس موجود در موز ممکن است به نرم‌تر و براق‌تر شدن موهای شما کمک نماید. موز دارای خواص ضد میکروبی نیز می‌باشد که ممکن است به کاهش خشکی و شوره سر کمک نماید.

    تخم مرغ: مواد مغذی موجود در زرده تخم مرغ، از جمله ویتامین‌های A و E، بیوتین و فولات، ممکن است به رشد مو کمک کند، در حالی که پروتئین موجود در سفیده تخم مرغ ممکن است به تقویت مو کمک نماید.

    روغن آووکادو: مواد معدنی موجود در روغن آووکادو مانند اسید فولیک، آهن و منیزیم ممکن است به مهر و موم کردن کوتیکول مو کمک نماید، که می‌تواند برای مقاومت موهای شما در برابر آسیب و شکستگی مفید واقع شود.

    عسل: عسل به عنوان یک مرطوب کننده در نظر گرفته می‌شود، به این معنی که می‌تواند به موهای شما کمک کند تا رطوبت بیشتری را حفظ نماید. همچنین می‌تواند به تقویت فولیکول‌های مو کمک نماید.

    روغن نارگیل: روغن نارگیل به دلیل وزن مولکولی پایینی که دارد می‌تواند برای حالت دادن عمیق به ساقه مو نفوذ کند که باعث کاهش خشکی و موخوره نیز میشود. همچنین روغن نارگیل می‌تواند ریزش پروتئین را در صورت استفاده بر روی مو کاهش دهد.

    روغن زیتون: رطوبت شدید می‌خواهید؟ روغن زیتون حاوی اسکوالن است که به طور طبیعی توسط بدن تولید می‌شود اما با افزایش سن کاهش پیدا می‌کند. اسکوالن برای مو و پوست مرطوب بسیاری ضروری می‌باشد.

    آلوئه‌ورا: اگر قصد دارید پوست سر خود را نرم و لطیف کنید، ماسک مو با آلوئه‌ورا را در نظر بگیرید که دارای خواص ضد التهابی می‌باشد. همچنین حاوی ویتامین‌های C، E و B-12، اسید فولیک و کولین می‌باشد که ممکن است به تقویت و تغذیه موها کمک نماید.

    معرفی 5 تا از بهترین ماسک‌های مو برای موهای آسیب دیده

    ماسک مو هلو و جوانه گندم داخل حمام پمپی بیول

    ویژگی‌های محصول:

    • مقابله با رادیکال‌های آزاد پیر کننده مو
    • مغذی و ترمیم کننده مو
    • آبرسان و مرطوب کننده
    • کمک به احیا و بازسازی موها
    مشاهده و خرید ماسک مو هلو و جوانه گندم داخل حمام پمپی بیول

    ماسک مو جوانه گندم داخل حمام بیول

    ویژگی‌های محصول:

    • سرشار از انواع ویتامین‌ها
    • تقویت رشد مو ترمیم کننده سلولی
    • حاوی کراتین بازسازی کننده
    • نرم کننده و لطافت بخش
    مشاهده و خرید ماسک مو جوانه گندم داخل حمام بیول

    ماسک موی شیر و عسل داخل حمام پمپی بیول

    ویژگی‌های محصول:

    • یک آنتی اکسیدان موثر برای رفع آثار مخرب از روی موها
    • تغذیه کننده و آبرسان موها
    • کنترل کننده ریزش مو
    • حاوی ویتامین‌های E ،C ،B و A
    مشاهده و خرید ماسک موی شیر و عسل داخل حمام پمپی بیول

    ماسک مو خشک و آسیب دیده 250 میل دیپ سنس

    ویژگی‌های محصول:

    • حاوی روغن جوانه گندم، روغن آملا، روغن آرگان، ویتامین E
    • دارای کراتین، اسید لینولنیک، ویتامین‌های B کمپلکس
    • تغذیه کننده ساقه مو
    • شادابی بخش و نرم کننده
    مشاهده و خرید ماسک مو خشک و آسیب دیده 250 میل دیپ سنس

    ماسک مو و نرم کننده بیوتین و زینک هير واتر کامان

    ویژگی‌های محصول:

    • آبرسانی عمیق تار موهای خشک
    • تغذیه کننده عمیق مو
    • کمک به لختی و لطافت مو
    • تثبیت و محافظت از رنگ مو
    مشاهده و خرید ماسک مو و نرم کننده بیوتین و زینک هير واتر کامان

    کلام آخر

    به دلیل تنوع زیادی که ماسک‌های مو دارند و هر کدام برای یک نوع مو و درمان یک نوع آسیب فرموله شده‌اند، باید بدانید که از چه ماسک مویی استفاده نمائید تا مشکل و آسیب موهای خود را رفع کنید. بدون دانستن دلیل اصلی آسیب موها و نیاز اصلی آنها ماسک مویی را استفاده نکنید، چون نتیجه معکوس خواهید دید.

    درج نظر


    شماره تلفن همراه و نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نام
    نام خانوادگی
    امتیاز بدهید (از 1 تا 5) :
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    کالای چرم
    بازگشت به بالا Responsive Divs