بهار تخفیف سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
بهار تخفیف سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    بهترین سن مراقبت از پوست

    [vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline="no" text_larger="no"]

    بهترین سن مراقبت از پوست

    پوست زیبا برای هرکسی که میخواد از ظاهرش تعریف بشه یه چیز ضروریه و هممون هم میدونیم، چون همه ما میدونیم که یه نظر مثبت دادن، به یه تصویر بهتر و سالم‌تر از خودمون کمک می‌کنه و این خوبه. وقتی که برای اولین بار با یه کسی دیدار می‌کنی، این احتمال وجود داره که اون به صورتت، چشمات و حتی نوع پوستت نگاه کنه و تصویری از تو تو ذهنش بسازه. لزوما این کار قضاوت کردن نیست، طبیعیه که همه ما این کار رو انجام میدیم و نمیشه ایرادی گرفت. حالا قراره تو این مقاله به بررسی بهترین سن مراقبت از پوست بپردازم و بهت بگم که دقیقا چیکار کنی، پس تا آخر این مقاله همراه من باش. به کسایی که پوست خراب و بد دارن فکر کن و چه احساسی دررونت ایجاد میشه؟ ما ترجیح میدیم تا به پوستی زیبا و مراقبت شده نگاه کنیم تا پوستی خراب و پر از چین و چروک. پوست درخشان و سالم جذابه و وقتی نگاه‌های تحسین برانگیز بقیه رو دریافت می‌کنی، احساس خوب و اعتماد به نفس بهت میده و این خیلی خوبه. این یه واقعیته که اگه زود شروع کنی، کمتر در سن بالا نگران چین و چروک هستی. در واقع پیشگیری بهتر از درمانه و همه ما این موضوع رو به خوبی میدونیم. پس شروع در جوونی کمک میکنه که اثرات سال‌های پیش رو برای مدت طولانی‌تری از بین بره.

    از سن جوونی شروع کن

    با متخصص‌های پوست و مو صحبت کن و اونها بهت میگن که برای شروع، پیروی از یه روال که تضمین میکنه پوستی سالم تا سنین بالاتر و سالمندی داشته باشی، الزامیه و اصلا هم زود نیست. فکر نکن در دوران نوجوونی خیلی جوون هستی و نیازی نیست از پوستت مراقبت کنی. شروع زودتر، پایه و اساس سال‌های آینده رو میسازه. البته هیچ کس از استفاده از محصولات دارای AHA و رتینوئید توسط دخترهای جوون حمایت نمی‌کنه. راه‌های دیگه هم وجود داره که دخترهای جوون هم یک روتین پوستی سالم داشته باشن. متخصص‌های مراقبت از پوست مثل متخصصان پوست و زیبایی همگی موافقن که هر چی جوونتر شروع کنی، احتمال بیشتری وجود داره که به یه روال برای حمایت از پوست عالی مادام العمر، پایبند بمونی. بعضی هم میگن که دخترها باید حتی از سن 12 سالگی یه برنامه معمولی رو شروع کنن، در حالی که بعضی دیگه احساس می‌کنن یک یا 2 سال بعد خوبه تازه.

    بهترین سن مراقبت از پوست

    از سن نوجوونی شروع کن

    مهمه که از دوره نوجوونیت شروع کنی. حدودا در 20 سالگی، علائم پیری کم‌کم ظاهر میشه ، چون پوست قبل از 30 سالگی شروع به ایجاد اولین خطوط ریز خودش میکنه و این بده. این حتی برای دخترهای جوون فعالی که زمان زیادی رو در خارج از خونه در حال آفتاب گرفتن در ساحل و یا ورزش کردن هستن هم صدق میکنه. باید بتونی به خوبی از پوستت مراقبت کنی تا این آسیب‌ها به حداقل برسه و بعد از چندسال مجبور نشی بیشتر هزینه کنی تا یکم پوستت بهتر بشه. نگاهی به چند مرحله ضروری که میتونی به نوجوونت توصیش کنی:

    پوستت رو تمیز نگه دار

    جوون‌ها رو تشویق کن که صبح و شب پوستشون رو تمیز کنن. از سنین پایین به نوجوونت یه پاک کننده خوب بده. این به ایجاد عادت‌های خوب کمک میکنه و مطمئنا به محافظت از پوست در برابر آکنه کمک می‌کنه. چون منافذ روی پوست تمیز کمتر احتمال داره چربی بیش از حد رو جمع کنن و اونها رو مسدود کنن. آکنه میتونه باعث ایجاد زخم‌های بدی بشه که اصلا دوسشون نداری. پس بهتره اول با استفاده از یه پاک کننده ملایم شروع کنی.

    مرطوب کن

    این مرحله یکی از مراحل مهم مراقبت از پوست هست برای هر سنی. تمام پوست‌ها در طول روز رطوبت رو از دست میدن و بنابراین پیدا کردن یه محصول خوب در روزهای اول که بتونی از اون صبح‌ها و قبل از خواب استفاده کنی، به هیدراته و سیر نگه داشتن پوستت کمک می‌کنه. خط‌ها و چین و چروک‌های اولیه رو از بین میبره و پوستی هیدراته و عالی بهت میده.

    محافظت در برابر اشعه فرابنفش

    همه ما برای داشتن احساس خوب به نور خورشید نیاز داریم و طبیعیه و اون رو هم دوست داریم، باید به خاطر داشته باشی که قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید به احتمال زیاد دشمن شماره یک پوسته. اگه فکر می‌کنی که استفاده از ضد آفتاب در روزهای ابری و خنک لازم نیست، سخت در اشتباهی گلم. اشعه UV خورشید از طریق لایه‌های بالایی پوست نفوذ می‌کنه و در واقع باعث آسیب میشه. پس هرگز بدون ضد آفتاب بیرون نروووو.

    بهترین سن مراقبت از پوست

    پیشگیری

    پوستت، پوست جوون‌ها همیشه در معرض اثرات منفی سم‌ها، آسیب خورشید و سایر رادیکال‌های آزاد موجود در جو قرار میگیره. محصولات مختلفی در بازار وجود دارن که به مبارزه با اثرات این تأثیرات کمک می‌کنن. اون چیزی که مهمه اینه که قبل از خرید محصولات خاص، نوع پوستت رو بشناسی. بهتره پدر و مادرت قبل از استفاده از هر محصولی، دختر نوجوونشون رو با یه متخصص پوست یا بقیه متخصص‌های مراقبت از پوست آشنا کنن تا بهترین مشاوره رو بگیرن. اما هیچ ایرادی نداره که در نوجوونی از محصولات مراقبت از پوست مثل ویتامین C و B استفاده کنی که در کم کردن اثرات ناخالصی‌های موجود در جو و آسیب‌های ناشی از نور خورشید بسیار عالی شناخته شده.

    کرم دور چشم، سرم

    نوجوون‌ها با استفاده از یه پاک کننده ملایم، مرطوب کننده و محافظ در برابر آفتاب شروع کنن بهتره و بعدش کرم‌های مرطوب کننده دور چشم و سرم رو از مثلا 20 به بعد شروع کنن. در حدود این سن، پوست شروع به کم کردن تولید الاستین و کلاژن ضروری می‌کنه. یه کرم و سرم دور چشم به مبارزه با اثرات این فرآیندهای طبیعی پیری کمک می‌کنه.

    پوستت رو بشناس

    شروع جوونی برای داشتن پوستی زیبا ضروریه و یه مادر با تشویق فرزندش برای شروع مراقبت از پوست خیلی قبل از پایان سال‌های نوجوونی، لطف بزرگی به نوجونش کرده. نوع پوست دخترت رو باید بدونی و با یه متخصص در مورد محصولات توصیه شده صحبت کنی.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline="no" text_larger="no"]
    مشاهده محصولات مراقبت از صورت
    [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    محصولات چرم طبیعی
    بازگشت به بالا Responsive Divs