بهار تخفیف سولوکالا
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
بهار تخفیف سولوکالا
دسته بندی محصولات
    بسته

    10 اشتباه برای یک آرایش افتضاح

    [vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline="no" text_larger="no"]

    10 اشتباه برای یک آرایش افتضاح

    همه‌ی ما زیبایی رو دوست داریم و دوست داریم با لوازم آرایشی که داریم بهترین ظاهر رو برای خودمون درست کنیم. بخاطر همینه که تقریبا همه‌ی خانم‌ها دوس دارن زیاد لوازم آرایشی بخرن. اما شاید خیلی از ماها ندونیم داریم چیکار می‌کنیم و قطعا در آرایش کردن و خرید لوازم آرایشی اشتباهاتی رو انجام میدیم که شاید در مرور زمان به پوست ما آسیب بزنه! پس تا آخر مقاله 10 اشتباه برای یک آرایش افتضاح همراه من بمون تا بهت یکسری رمز و رازهای مخوف رو بگم. اگه آماده‌ای پس بزن بریم.

    خب همونطور که گفتم خیلی از ما خانوم‌‌ها اشتباه می‌کنیم تو آرایش کردن و این اصلا خوب نیست و همه این‌ها از آگاه نبودنمون در یه سری از موارد میاد که جلوتر میگم بهت. مثلا استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت و تاریخ مصرف گذشته میتونه خیلی خیلی برای پوست ما بد باشه و اصلا نباید این لوازم‌های آرایشی رو به صورتت بزنی. بجاش بهتره پیش یه متخصص بری تا قشنگ پوستت رو چک کنه و بسته به پوستت بهت بهترین لوازم آرایشی رو پیشنهاد بده. همراه من باش تا بهت این ده اشتباه رو بگم.

    کشیدن مداد تیره داخل پلک پایین

    یکی از اشتباهاتی که خانم‌ها مرتکب میشن همینه! اگه مداد چشم تیره بزنی داخل پلک پایین چشمت خب عزیز من چشم‌هات کوچیکتر نشون داده میشه و این اشتباه باعث میشه تا کل آرایشت خراب بشه. به حرف من گوش بده و دیگه از مداد تیره داخل پلک پایینی چشمت استفاده نکن تا کل زحمتی که برای یه آرایش خوب کشیدی رو به باد ندی بره.

    خرید محصولات آرایشی

    10 اشتباه برای یک آرایش افتضاح

    زدن سایه تیره به کل پلک

    زدن سایه تیره به کل پلک هم باعث میشه تا فقط کثیفی ایجاد بشه و این بده. اولا باید از سایه تیره خیلی کم استفاده کنی، دوما برای اینکه این کثیف کاری‌ها بوجود نیاد بهتره بعد از زدن بیس سایه و پودر فیکس روی پلکت مقدار کمی سایه رو با یه براش مناسب سایه برداری و بعد از تکوندن براش اون رو روی کریس پلکت بزاری و به آرومی روی همون کریس پلک فید کنی.  پس یادت نره که سایه رو به کل پلکت نزنی.

    زدن ریمل زیاد برای مژه‌های پلک پایین

    استفاده از ریمل زیاد برای مژه‌های پایینی هم جزو اشتباهاتیه که خیلی‌ها انجامش میدن. اگه ریمل زیاد به مژه‌های پلک پایینی بزنی خب باعث میشی که خط‌های اطراف چشمت بیشتر دیده بشه و چشم‌هات هم افتاده‌تر بشن. پس برای آرایش مژه‌های پلک پایینی، از مقدار کمی ریمل استفاده کن و سعی کن اصلا زیاده روی نکنی.

    استفاده از رژگونه تیره

    همونطور که به خوبی میدونی استفاده از رژگونه تیره کاملا اشتباهه. استفاده از رژگونه تیره باعث میشه تا آرایشت خراب بشه و صورتت خسته و پیرتر بنظر برسه. حالا شاید بپرسی پس چیکار کنم؟ جواب خیلی خیلی سادس، از یه رژگونه روشن استفاده کن تا آرایشت خوب بشه.

    10 اشتباه برای یک آرایش افتضاح

    خرید محصولات بهداشتی

    زدن یه مدل کانتور برای همه صورت‌ها

    یکی دیگه از اشتباهاتی که ما خانم‌ها مرتکب میشیم دقیقا همینه. دوست من توجه کن که انجام یه نوع کانتور برای همه صورت‌ها یه اشتباه بزرگ آرایشیه که ممکنه تو هم بارها و بارها انجامش داده باشی. شاید تو هم مثل بقیه‌ی خانم‌ها فقط یه نوع کانتور از زمان نوجوونیت یاد گرفته باشی و سال‌ها و سال‌ها فقط اون کانتور رو میزنی. برای اینکه کانتور خوب بزنی اول باید نوع و فرم صورتت رو بدونی و در اصل هر کانتوری مخصوص یه نوع صورته و تو باید کانتور مخصوص صورت خودت رو داشته باشی.

    کشیدن خط چشم با چشمانی بسته

    خیلی‌ها هستن که با چشمانی بسته و با ترس و لرز خط چشم میکشن. شایدم عادت دارن ما که نمی‌دونیم. ولی درکل خط چشم کشیدن با چشمانی بسته کاملا یه اشتباه آرایشیه که نباید انجام بشه. همیشه باید خط چشم رو با چشمانی باز کشید تا حالت چشم‌هات در زمان باز بودن چشم‌ها قشنگ‌تر بشه. اگه تا الان چشمات رو میبستی و خط چشم میکشیدی، حالا وقت اینه که این عادت بد رو ترک کنی و با چشمانی باز تمرینش کنی.

    کانتور کردن با برنزرها

    یه نکته که خیلی از افراد ممکنه اون رو رعایت نکنن و انجامش بدن همین استفاده از کانتور کردن از برنزه کننده پوست هست. توجه کن که اگه بخوای صورتت رو کانتور کنی باید حتما حتما از محصولاتی استفاده کنی که مخصوص این کاره. درکل برای اینکه اون چیزی که میخوای رو بدست بیاری باید از وسایل کانتور استفاده کنی.

    استفاده از پنکیک بر روی کرم پودر

    بعضی ها هستن که عادت دارن فیکس کننده رو روی پنکیک بزنن. اما باید بدونی که این کار اشتباهه و نباید انجام بشه. میدونی چرا نباید انجام بشه، چونکه پنکیک فقط آرایش رو سنگین میکنه و آرایش غلیظ‌تر میشه و همچنین درخشش پوست رو هم از بین میبره.

    استفاده بیش از اندازه از کرم پودر

    استفاده از کرم پودر زیاد یکی دیگه از اشتباهاتی که شاید همه‌ی ما انجامش داده باشیم. اگه پوستت زیاد چین و چروک داره، استفاده زیاد از کرم پودر میتونه بیشتر اون چین و چروک‌هارو نشون بده و آرایشتون رو خراب میکنه. هرموقع خواستی از کرم پودر استفاده کنی حتما به اندازه استفاده کن تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنی و یه آرایش خوب و باکیفیت داشته باشی.

    استفاده بیش از اندازه از کانسیلر

    همونطور که میدونی استفاده از کانسیلر خیلی مهمه. اگه دور چشم‌هات خطوط ریز چین و چروک داری زدن کانسیلر برای تو واجبه ولی حواست باشه زیاد مصرف نکنی و به اندازه کانسیلر بزن. استفاده زیاد کانسیلر باعث میشه تا چین و چروک اطراف چشمت مشخص بشه و برای این که این اتفاق صورت نگیره بهتره کمتر و یا به اندازه از کانسیلر استفاده کنی.

    [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row]
    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    بهداشتی
    کیف پول مردانه
    خانه و آشپزخانه
    آرایشی
    مراقبتی درمانی
    عطر و ادکلن
    محصولات چرم طبیعی
    بازگشت به بالا Responsive Divs